Gjest Skrevet Mai 14, 2024 Share Skrevet Mai 14, 2024 En for meg ukjent bruker kalt @Louiza omtaler mine bidrag som 80% bullshit. Siden jeg har flere tusen poster mer enn @Revenger må jeg være kongen av bullshit. Tenker litt på hvem som er på andreplass? Noen skriver mye og rett på sak hele tiden, som @jegern, men det fins jo nok av kandidater som ikke akkjrat gjør det. Siter Lenke til kommentar
Blue bell Skrevet Mai 14, 2024 Share Skrevet Mai 14, 2024 Hvorfor putter du meg inn på listen din? Starter jeg eller henger jeg meg med på så mye her inne synes du? 🤔🙄 1 Siter Lenke til kommentar
Revenger Skrevet Mai 14, 2024 Share Skrevet Mai 14, 2024 Litt trist - 223 er nok en patetisk narcissist. Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet Mai 14, 2024 Share Skrevet Mai 14, 2024 42 minutter siden, Blue bell skrev: Hvorfor putter du meg inn på listen din? Starter jeg eller henger jeg meg med på så mye her inne synes du? 🤔🙄 Hei, du er med siden du topper listen over Noresks Most Wanted Women: @ZezeeRealBack har jeg tatt med fordi hun er den kvinnen som har vært mest aktiv på forumet det siste halvåret. Hun er oxo godt likt av mange, så dette er ikke noen popularitetsmåling. Alle vet hva bullshit er, og jeg skriver mye av det. Fordi det er svada som virker. Overraskende mange ganger får det positive resultater. Men ikke alltid. Så kan @Louiza gjerne diskutere videre med meg og kanskje få meg til å ta en måneds pause fra forumet og heller arbeide i hagen og få litt sol? Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet Mai 14, 2024 Share Skrevet Mai 14, 2024 10 timer siden, Revenger skrev: Litt trist - 223 er nok en patetisk narcissist. Hører på tvprogrammet om Hemingway. Alle forfattere er narcissister blir det sagt. Patetisk kan kanskje diskuteres? Siter Lenke til kommentar
Revenger Skrevet Mai 15, 2024 Share Skrevet Mai 15, 2024 Ernest Hemingway once wrote: the world is a fine place and worth fighting for. I agree with the second part. 2 Siter Lenke til kommentar
Revenger Skrevet Mai 15, 2024 Share Skrevet Mai 15, 2024 12 minutter siden, Revenger skrev: Ernest Hemingway once wrote: the world is a fine place and worth fighting for. I agree with the second part. Good quote, good movie, fantastic actor (MF)! 1 Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg