Gå til innhold

Elisapartygirl i Kristiansand.


Anbefalte innlegg

Denne annonsen var først en hvit dame i Oslo.  Så kom det negative reviews på at de møtte en sort dame.

Så ble bildene endret til hun sorte der. Så Ble annonsen slettet, og ny opprettet. Da kom det klager på at hun sorte ikke var den de møtte.

Hun har også lokket med sex uten gummi, i annonsene - mulig skyhøy smitterisiko

Jeg vil tro dette er et lotteriopplegg

  • Like 2
Lenke til kommentar
1 time siden, Burt_Reynolds skrev:

Husk at hun også skriver hun er fra brasil, mye HIV der

Fikk tilsendt en video som virket ganske legit. Tror jeg skal gi det et forsøk. Kjører gummihatt 👍🏻

  • Like 2
Lenke til kommentar

Pass på så ikke du blir lurt. At bildene er fake er åpenbart, men alle varsellamper blinker hos meg på denne annonsen.

  • Like 1
Lenke til kommentar

@Billyboy skriv rapport etterpå, er du snill!

Jeg skulle besøke henne på en beryktet adresse i Oslo for noen uker siden.  Jeg ble 10 min sein og fikk en rumensk milf på 40+ i en time for 1200 kr inkl owo+cim.  Hun var hakket dårligere enn kinadamene, men value for money.  Tror det er som @Burt_Reynolds sier litt bingo hvem du får møte.  Stå hardt på å få den mørke, så skjer det kanskje 😁

  • Like 1
Lenke til kommentar
7 minutter siden, Kai skrev:

Pass på så ikke du blir lurt. At bildene er fake er åpenbart, men alle varsellamper blinker hos meg på denne annonsen.

Mener at @shawty lo sa at dette var bilder av en modell,så åpenbart falske.  Som med alle kinadamene.  Be om å få se rumpe og pupper før du betaler.  Og snu, gå ut, om det ikke frister deg.

Nå i år er mai Snu i Døra Måneden!

Fant fram til noe av det vi har skrevet om henne før, ca 15.april i år: https://www.noresk.com/forum/emne/10754-billigsalg-elisapartygirl/

Endret av Tototre
Link
  • Like 3
  • Thanks 1
Lenke til kommentar
17 minutter siden, shawty lo skrev:

Hehe, det er 1200kr i timen dama som er ikke i Norge.

Hun skulle ha 2k, men jeg er ikke redd for å snu i døra om jeg ikke liker hva jeg ser. 

  • Like 3
Lenke til kommentar
1 time siden, Billyboy skrev:

Hun skulle ha 2k, men jeg er ikke redd for å snu i døra om jeg ikke liker hva jeg ser. 

Det er bra. Jeg hører mye «jeg snur tilbake hvis jeg ikke liker det jeg ser/falske bilder» i det siste her på forumet og det er positiv.

 

  • Like 2
Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...