Gå til innhold

Shasha Senzuale

Ox1

Anbefalte innlegg

Ut fra teksten i annonsen med billige priser og stor meny, er jeg ganske sikker på at hun er en del av en omreisende, rumensk gruppe.  Besøkte en lignende annonse i Moss/Rygge i fjor.  Oxo Senzuale i nicket, men andre bilder.  4-5 jenter samme leilighet.  Overhodet ikke asiatisk noen av dem.  Jeg kunne velge blant to som var ledige da jeg kom dit.  Valgte å stå over siden bildene ikke stemte.

Regn med at dette er falske bilder og du får møte en sigøyner.   Garantert horemamma eller operatør som svarer når du kontakter, så alle avtaler med gjentas på rommet før penger overleveres.

https://www.noresk.com/forum/emne/9541-nicole-senzuale/?do=findComment&comment=46258

Endret av Tototre
Link
Lenke til kommentar
3 timer siden, Tototre skrev:

Ut fra teksten i annonsen med billige priser og stor meny, er jeg ganske sikker på at hun er en del av en omreisende, rumensk gruppe.  Besøkte en lignende annonse i Moss/Rygge i fjor.  Oxo Senzuale i nicket, men andre bilder.  4-5 jenter samme leilighet.  Overhodet ikke asiatisk noen av dem.  Jeg kunne velge blant to som var ledige da jeg kom dit.  Valgte å stå over siden bildene ikke stemte.

Regn med at dette er falske bilder og du får møte en sigøyner.   Garantert horemamma eller operatør som svarer når du kontakter, så alle avtaler med gjentas på rommet før penger overleveres.

https://www.noresk.com/forum/emne/9541-nicole-senzuale/?do=findComment&comment=46258

jeg regner med du bruker tlf som ikke står i ditt navn siden det kan være skummelt å lage avtaler med tydeligvis falske rumenske annonser og deretter snu.

• Like 1
Lenke til kommentar
3 timer siden, shawty lo skrev:

jeg regner med du bruker tlf som ikke står i ditt navn siden det kan være skummelt å lage avtaler med tydeligvis falske rumenske annonser og deretter snu.

Vel , det får være en hemmelighet.

Har snudd i døra mer enn en gang med østeuropeiske gjenger uten at det har ført til problemer, når bildene har vært falske og menyen innskrenket i forhold til første avtale.  Typisk at kyssing og owo ikke tilbys lilevel.  Og det er ikke fordi jeg ser stygg ut og har dårlig ånde.  Jenta har det rett og slett ikke på menyen.

Lenke til kommentar
  • 2 weeks later...

Vet om en som hadde en flott opplevelse med ei rumensk frøken med Kina bilder. Ikke dama på bildene , men virkeligheten var ca like fin.

Til og med til enda litt hyggeligere pris enn jenta i tråden her.

Just saying...

• Like 1
Lenke til kommentar
6 timer siden, smili skrev:

Vet om en som hadde en flott opplevelse med ei rumensk frøken med Kina bilder. Ikke dama på bildene , men virkeligheten var ca like fin.

Til og med til enda litt hyggeligere pris enn jenta i tråden her.

Just saying...

Takk, og med dette så bekrefter du det vi andre skriver når vi tipper at annonsen er falsk.  

Kanskje du faktisk får treffe kvinnen i bildene, kanskje hun er finere, eller hun kan være styggere.  Alt etter hvem som er ledig i det minuttet du kommer.  Og det er minus nummer to for mange av oss horekunder: Organiserte, mobile horehus.  Hvor lang tid tar det før naboer klager på all trafikken og får onkel til å komme på besøk?  Med slike lave priser så er det jo en hel haug med førstegangskunder som vil ta turen.  Og de tør heller ikke å snu i døra når de ser at det ikke er kvinnen i annonsen.  Kort sagt er dette et opplegg for ripoff.  Vedder en hundrelapp på at de fleste kundene betaler 1k og er ute igjen etter 10 minutter 😂 

Lenke til kommentar