Langbein Skrevet Mai 10, 2024 Share Skrevet Mai 10, 2024 I dag gjorde jeg en giga tabbe. Kjøpte en six pack Nordlandspils for å tilfredsstille fruen som er fra Nordland. Pleier alltid å gå for Mack siden jeg bor i Tromsø. Så var jeg så dum at jeg måtte lese hva som sto på boksen. Der sto det jaggu at Nordlandspilsen er produsert på Gjelleråsen av Ringnes Bryggeri. Snakk om nedtur. Skål! 3 Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet Mai 10, 2024 Share Skrevet Mai 10, 2024 Merkelig sammentreff dette, @Langbein. På Polet rasket jeg med meg noen sterkøl. Har satt vin til lufting mens denne ble luftet Siter Lenke til kommentar
Langbein Skrevet Mai 11, 2024 Forfatter Share Skrevet Mai 11, 2024 (endret) Se der ja, @Tototre. Kudus til deg for at du kjøper Mack-øl. Den har jeg ikke prøvd, hvordan smakte den? Endret Mai 11, 2024 av Langbein 1 Siter Lenke til kommentar
HerrSerr Skrevet Mai 11, 2024 Share Skrevet Mai 11, 2024 20 timer siden, Tototre skrev: Merkelig sammentreff dette, @Langbein. På Polet rasket jeg med meg noen sterkøl. Har satt vin til lufting mens denne ble luftet Flott å se det ikke bare er jeg som kjøper ølet mitt på polet. 3 Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet Mai 11, 2024 Share Skrevet Mai 11, 2024 6 timer siden, Langbein skrev: Se der ja, @Tototre. Kudus til deg for at du kjøper Mack-øl. Den har jeg ikke prøvd, hvordan smakte den? Som godt, leskende sterkøl. Utmerket etter et besøk hos en gledespike. Siter Lenke til kommentar
Langbein Skrevet Mai 11, 2024 Forfatter Share Skrevet Mai 11, 2024 Akkurat nå, Tototre skrev: Som godt, leskende sterkøl. Utmerket etter et besøk hos en gledespike. En hedersbetegnelse, Takk! 2 Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet Mai 14, 2024 Share Skrevet Mai 14, 2024 (endret) Mack Øl er klasse, Haakon er den beste Mack varianten. Nordlandspiss var godt når de enda laget den i Bodø, etter at Ringnes tok over så ble det like dvaskt som nettopp Ringnes. Perioden 97-99 var vel siste hurra for den. Trist egentlig. Endret Mai 14, 2024 av Burt_Reynolds Siter Lenke til kommentar
Langbein Skrevet Mai 14, 2024 Forfatter Share Skrevet Mai 14, 2024 3 minutter siden, Burt_Reynolds skrev: Mack Øl er klasse, Haakon er den beste Mack varianten. Nordlandspiss var godt når de enda laget den i Bodø, etter at Ringnes tok over så ble det like dvaskt som nettopp Ringnes. Perioden 97-99 var vel siste hurra for den. Trist egentlig. Helt enig! Mack Haakon er min favoritt øl, en fyldig øl med god maltsmak. Nordlandspilsen fra Ringnes smakte som du nevner, som en Ringnes. Ganske smakløst øl. 1 Siter Lenke til kommentar
Revenger Skrevet Mai 14, 2024 Share Skrevet Mai 14, 2024 (endret) 1 time siden, Langbein skrev: Helt enig! Mack Haakon er min favoritt øl, en fyldig øl med god maltsmak. Nordlandspilsen fra Ringnes smakte som du nevner, som en Ringnes. Ganske smakløst øl. Frydenlund fatøl (blå). 2 timer siden, Revenger skrev: Endret Mai 14, 2024 av Revenger 3 Siter Lenke til kommentar
Langbein Skrevet Mai 14, 2024 Forfatter Share Skrevet Mai 14, 2024 34 minutter siden, Revenger skrev: Frydenlund fatøl (blå). Den har jeg smakt, veldig bra øl. 2 Siter Lenke til kommentar
LoveOWO Skrevet Mai 14, 2024 Share Skrevet Mai 14, 2024 Ringnes skjærgårdspils liker jeg veldig godt. 2 Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet Mai 14, 2024 Share Skrevet Mai 14, 2024 Min favoritt, utenlandsk dog, men avbildet med de tre nøklene til en kvinne: Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg