Gå til innhold

Utroskap i mai måned


Utroskap  

38 stemmer

  1. 1. Er du utro i mai måned?

    • ja
      15
    • nei
      11
    • vet ikke ennå
      7
    • nei, jeg er singel
      5
  2. 2. Har du vært utro før?

    • nei
      7
    • ja, 1 x
      0
    • 2-9x
      4
    • 10-100x
      14
    • mer enn 101x
      10
    • nei, jeg er singel
      3
  3. 3. Hvorfor er du utro?

    • er ikke utro, fordi jeg er singel
      11
    • for lite sex hos partner
      11
    • for lite spennende med partner
      14
    • for lite variert sex med partner
      12
    • partner er sur, sinna og har alltid vondt i hodet (mensen)
      5
    • for mye stress på hjemmebane
      6
    • vet ikke
      6
    • vil ikke ha flere barn
      2


Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

@Tid for Nytelse og @dreadnaugth snakker om Forsmådde kvinner i en tråd under anekdoter.  Selv regner jeg med at ca halvparten av alle aktive forumbrukere er i et forhold med en annen person, (mann eller kvinne) som kjæreste, gift, samboer eller annet.  Å være utro definerer jeg som å ha sex med en annen person uten at den du er fast sammen med vet om det.  Dvs. du holder det hemmelig.  Og det kan få store konsekvenser for forholdet om det blir kjent at du kjøper seksuelle tjenester.  Derfor er dette oxo et område du kan bli utsatt for utpressing.  Let etter de ærlige sexarbeiderne som ikke vil presse deg og gjøre livet utbehagelig.  Slik Tid for Nytelse starter så fint: 

 

Hei du som er i forhold..

for meg spiller det ingen rolle, bare så det er sagt. Det står mer respekt av at du leier en eskorte til det forholdet ikke strekker til, enn at du skaffer en elskerinne.. mye større sjans for drama, og at du blir sittende igjen uten noen av dem..

 

Den tråden jeg referer til over er her: https://www.noresk.com/forum/emne/10876-forsmådde-kvinner/

Endret av Tototre
Sp 3 gjort om til flervalgsspørsmål
  • Like 5
  • Thanks 1
Lenke til kommentar

Hehe.., her er et utdrag fra Wikipedia om utroskap:

Begrepet har en spesifikk betydning i forhold til ekteskapsløfte og kan også brukes i forbindelse med forlovelse, samboerskap og andre, varige kjærlighetsforhold hvor troskap er en del av de pålagte, forventede eller avtalte rammer og forutsetninger. I disse sammenhengene innebærer utroskap det å ha samleie med en annen enn vedkommendes ektefelle, samboer, kjæreste eller partner, det som i Bibelen tidligere ble kalt hor (blant annet i det sjette bud, som på norsk før lød «Du skal ikke drive hor», men som i dag er endret til «Du skal ikke bryte ekteskapet»), altså ekteskapsbrudd.

glad kristendommen ikke er så sterk lengre, vel, annet enn på papiret da 😂😂

  • Like 3
  • Thanks 2
Lenke til kommentar

Har aldri vært utro og er midt i livet. Har hatt fast forhold i ca 20 år, ikke nå lenger, nå er det to-tre eskorter i uka det går i :)

  • Like 1
  • Thanks 5
Lenke til kommentar
22 minutter siden, jegern skrev:

Har aldri vært utro og er midt i livet. Har hatt fast forhold i ca 20 år, ikke nå lenger, nå er det to-tre eskorter i uka det går i :)

Samme her, men litt over halvveis i livet. Aldri vært utro.

Formelt fortsatt gift, men i prosess for avslutning på det. Var sammen i 24 år, gift i over 10. Barn i skolealder.

Utforsker nye muligheter som ikke har vært der underveis de siste 24 år.

  • Like 5
Lenke til kommentar
1 minutt siden, SolanGundersen skrev:

Samme her, men litt over halvveis i livet. Aldri vært utro.

Formelt fortsatt gift, men i prosess for avslutning på det. Var sammen i 24 år, gift i over 10. Barn i skolealder.

Utforsker nye muligheter som ikke har vært der underveis de siste 24 år.

Har nok derfor hatt mer fokus på kvantitet enn kvalitet de siste tre måneder.

Skal gjøre som de mer erfarne, å gå for kvalitet etterhvert:-) Ikke sant, @Tototre

  • Like 3
Lenke til kommentar
7 minutter siden, SolanGundersen skrev:

Har nok derfor hatt mer fokus på kvantitet enn kvalitet de siste tre måneder.

Skal gjøre som de mer erfarne, å gå for kvalitet etterhvert:-) Ikke sant, @Tototre

Du får jo gjøre akkurat som du vil.  Noen lærer aldri... og det vil jo være en evig diskusjon hva som er god kvalitet.  Der er t.o.m. @Revenger og jeg uenige.  Derimot kan vi kan være enige om noen kvaliteter som må være tilstede for at jeg som kunde skal være fornøyd etter et besøk.  Og så kan det være mange fordeler med å ha et sugardaddy-light-forhold til flere eksorter: lettere tilgjengelighet, lavere priser og større tjenestetilbud.

  • Like 3
Lenke til kommentar

Interresant tema med mange nyanser. Questen og narrativet preges av 223's definisjoner. Ikke sikkert alle er enig det. Er jo noen grenser, eks mellom hemmelighold og stille aksept. Er ikke alt man nødvendigvis ønsker å vite om sin partner.

  • Like 2
  • Thanks 1
Lenke til kommentar

Litt som som @daxi er inne på legger jeg jo narrativet ut på en bestemt måte, men likevel har jeg ingen kontroll på det som @jegern, @SolanGundersen og @Savitar svarer, eller poster som kommentar.  Det blir jo nesten litt som en bekjennelsesstund hos presten Bjørn Eidsvåg:  

Sitat

Se meg, dette er hva jeg har gjort!

Jeg er en av de få som har krysset av for mer enn 101x.  Høres mye ut, men om du deler det på alder, og et svært langt, fast forhold, legger til to elskerinner over mer enn halvannet år hver (bare der blir det nesten 100x på hver! antall hemmelige treff, altså, med sex) pluss alle de gledespikene som har kommet i min vei på toppen av de andre.  

Sexarbeiderne er de som det tross alt er minst komplikasjoner  med så lenge de er friske og jobber frivillig.

  • Like 2
Lenke til kommentar

Det er ikke utroskap så lenge dama er fornøyd!

Og så lenge hun kun tilbyr vanilje extra light så er kjøpedamer en forutsetning for at dette forholdet kan fungere - dessverre .

  • Like 3
  • Haha 1
Lenke til kommentar

For min del passer egentlig ingen av alternativene under "hvorfor" noe særlig.

Har svært lite å klage på i heimen, men tar meg et eventyr nå og da alikevel. Derfor heller ikke noe behov for å gjør det så ofte, så ender som regel opp med 1 - 3 turer i året bare.

Kun gledespiker og aldri elskerinne, kun ute etter tjenesten og thats it...

  • Like 2
  • Thanks 1
Lenke til kommentar
  • 2 weeks later...
5 timer siden, Likerbb skrev:

Det jeg lurer på er om trekanter og gb teller for mer enn 1🤪

Morsomt å kunne spesifisere litt her:

  • GB med flere menn og en kvinne -> har din kropp sex med en eller flere av mennene regnes det i tillegg til kvinnen
  • GB, flere menn og flere kvinner -> har du som over kun sex med kvinnene, er det antallet kvinner som gjelder
  • GB med flere personer -> har du sex med begge kjønn så teller du alle du penetrerer, suger eller runker
  • Like 2
  • Haha 1
Lenke til kommentar
  • 1 month later...

Kona var utro, jeg dro , hun vil prøve igjen , men jeg vil ikke uten å ha "gjevnt" spillefelt ,  derfor jeg titter inn her ,  finne noen troverdige og trygge jeg kan besøke.

  • Like 3
  • Sad 1
Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...