Gå til innhold

Kiwi999 i Larvik


Anbefalte innlegg

  • 2 weeks later...
18 minutter siden, Mavrius skrev:

Det er bare luremus.

Hun er gift og nekter å gi noe ekstra..

Har du møtt henne? Har hørt både det ene og det andre ;)

  • Like 2
Lenke til kommentar
24 minutter siden, Mavrius skrev:

Hun er gift og nekter å gi noe ekstra..

Dette er vel ikke betegnelsen på ei luremus?

  • Like 1
  • Thanks 2
Lenke til kommentar
Skrevet (endret)
9 minutter siden, nelson2 skrev:

Dette er vel ikke betegnelsen på ei luremus?

Som om jeg skulle være en lurepikk - jeg er jo gift 😱

Nei, jeg har fortsatt troa på kiwi 😁

Endret av Ox1
  • Like 3
Lenke til kommentar

Da var Kiwi besøkt og luremus tok imot lurepikk så det holdt 😏 

45 minutter med massasje og full pakke - 1500. 

Dama var kåt som en kanin, så massasjen ble det så som så med. Virkelig fart i sakene ble det da HUN insisterte på å knulle MEG 🤤 Hun tredde seg ned på stasen og red et bukkeritt jeg aldri har opplevd. Det gikk for henne i ett sett, og ble plaskvåt. Et par ganger måtte hun sjekke at kondomet fortsatt var på plass. For ordens skyld, jeg kom i mål jeg også 😬

Kan absolutt anbefales som knulledokke. Massasje derimot kunne jeg se langt etter 🥳

  • Like 1
  • Thanks 5
Lenke til kommentar
20 timer siden, Smacks skrev:

Spennende. Hvordan går man frem for å få FP av NS massører? jeg har fått blankt nei hver gang :(

Tja, si det 🤔

Når, og ikke hvis, jeg blir tilbudt en HJ er min beskjed tilbake at HJ ikke er aktuelt for meg. Da kommer fort spørsmålet om hva som er aktuelt. Alt eller ingenting er mitt svar på slike spørsmål. Når alternativet er å stå igjen uten salg av ekstratjenester, er det meste mulig. Det er selvfølgelig alltid snakk om pris, de fleste ganger alt for høy. Da er det bare å tilby et passelig minimumsbeløp og starte "forhandlingen". Jeg går aldri høyere enn 2k for 45 minutter alt inkludert. Og jeg kan vel telle på en hånd de gangene dette ikke har ført frem.

Min erfaring er at de letteste å få på rygg er nettopp jentene i kategorien NS. Jeg tør nesten påstå at de også er de kåteste. Så skal det også sies at kjemien jeg får med "massøsene" nok kan være en medvirkende årsak til at jeg stort sett får det som jeg vil 😏

  • Like 2
Lenke til kommentar
  • 2 weeks later...

Denne jenta skal man være litt forsiktig med. Har nok anlegg for litt rusproblematikk, og ikke godt å vite hvilken versjon man møter på. Nå for tiden holder hun til i Sandefjord, samme sted hun også holdt til for flere år siden. Da var det en lav, tykk sjef der, og disse to tok mye dop sammen. Kunne føre til et eventyr av noen runder, trekanter og firkanter, også uten at det ble betalt noe mer enn for massasjen. Gøyalt på sitt beste, småskummelt på sitt verste. Hun knuller deg sønder og sammen uten kondom, men har helt opplagt bakteriell vaginose. Fiskebutikken er ikke nærmeste nabo, slik man skulle tro. Og det drar du også med deg hjem til din kjære. Dama er gift, har unger, men det er ingen hindring. Hun har en flott kropp, nydelige silikonpupper for de som liker slikt, trang og god mus. Kommer som et uvær, og gjør jobben med deg også. Anbefales dersom du liker spenning, men er ikke uten risiko.

  • Like 1
  • Thanks 1
Lenke til kommentar
15 minutter siden, Oslo_bukken skrev:

Gjør hun anal?

Det har hun faktisk ikke gjort, med meg i alle fall. Enda så "høy" hun har vært, har det vært no go. Og jeg har gjort et par fremstøt.  

  • Like 2
Lenke til kommentar
26 minutter siden, Oslo_bukken skrev:

Ok😉👍 Hva med squirting?💦

Det har skjedd, men ikke like ekstraordinært som jeg har opplevd i det private. Og det er flere år siden. Men jeg har aldri oppfordra til det, er ikke en greie for meg. Spør om hun klarer å kontrollere det og har ting å gi😅

  • Like 2
Lenke til kommentar

IMG_0227.thumb.jpeg.9c733a9271cf54003911368a28fb1a80.jpegVil bare presisere at dette bildet er av kvinnen jeg kjenner som kiwi999. Og det er hun som er med på alt.

(Vet andre kvinner har oppholdt seg på samme adresse, en tidligere sjef som var veldig raus i starten, men plutselig ble trofast og godt gift. Nå er hun visst skilt igjen, men ikke vært hos henne nylig.)

  • Like 4
Lenke til kommentar
Skrevet (endret)
På 4.6.2024 den 22.49, Plogen skrev:

Denne jenta skal man være litt forsiktig med. Har nok anlegg for litt rusproblematikk, og ikke godt å vite hvilken versjon man møter på. Nå for tiden holder hun til i Sandefjord, samme sted hun også holdt til for flere år siden. Da var det en lav, tykk sjef der, og disse to tok mye dop sammen. Kunne føre til et eventyr av noen runder, trekanter og firkanter, også uten at det ble betalt noe mer enn for massasjen. Gøyalt på sitt beste, småskummelt på sitt verste. Hun knuller deg sønder og sammen uten kondom, men har helt opplagt bakteriell vaginose. Fiskebutikken er ikke nærmeste nabo, slik man skulle tro. Og det drar du også med deg hjem til din kjære. Dama er gift, har unger, men det er ingen hindring. Hun har en flott kropp, nydelige silikonpupper for de som liker slikt, trang og god mus. Kommer som et uvær, og gjør jobben med deg også. Anbefales dersom du liker spenning, men er ikke uten risiko.

Litt av en historie.... 🤔

Bareback var helt uaktuelt da jeg besøkte henne og innimellom slagene  var hun ganske så opptatt av at kondomet var på plass. At dama er et dophue får stå for @Plogen's regning. Litt skrullete kan jeg være med på, men noe dophue tviler jeg sterkt på at hun er.

Endret av Ox1
  • Like 3
Lenke til kommentar
1 time siden, Ox1 skrev:

Litt av en historie.... 🤔

Bareback var helt uaktuelt da jeg besøkte henne og innimellom slagene  var hun ganske så opptatt av at kondomet var på plass. At dama er et dophue får stå for @Plogen's regning. Litt skrullete kan jeg være med på, men noe dophue tviler jeg sterkt på at hun er.

Jeg har sett dama ta dop sammen med ei venninne, og er ikke mer enn noen få uker siden jeg møtte ho på en sliten privat adresse i Larvik (ikke hennes "leilighet"), et reir uten like, og dama var rusa på mer enn bare de pilsa ho dytta nedpå mens jeg var der. Har møtt henne helt clean og rolig etter dette også, så sier ikke ho er konstant rusa. Bareback har det vært fra jeg traff ho første gang i Sandefjord for mange år siden.

  • Like 3
Lenke til kommentar

Jeg er jo en tulling. Alt pratet førte til at jeg måtte ta en ny sjekk. Klar og ryddig i dag, på plass i Sandefjord. Null tid til massasje, hun var kåt. Og det er hun nok fortsatt, jeg var ingen stor elsker i dag, veldig ego og overraskende kjapt ferdig. Har tatt for lang pause i forsøket på å bli en snillere mann😅 Bareback, selvsagt. Men er kanskje fordi vi har historie til lenge før silikonen var på plass, før barn.. Topp stemning, benytta seg av vibrator mens vi holdt på, virka umettelig og ville kjøre flere runder, men det hadde jeg ikke i meg. 

  • Like 3
  • Thanks 1
Lenke til kommentar
  • 1 month later...

Ser at Kiwi999 holder til i Porsgrunn for tiden. Noen som har møtt henne der og kan si noe om lokasjon? Send gjerne PM 😎

  • Like 1
Lenke til kommentar
  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...