Tinkerbell Skrevet Mai 8 Share Skrevet Mai 8 Noen som vet hvor det har blitt av StineH-VIP fra OnlyFans? 1 Siter Lenke til kommentar
Langbein Skrevet Mai 8 Share Skrevet Mai 8 (endret) 1 time siden, Tinkerbell skrev: Noen som vet hvor det har blitt av StineH-VIP fra OnlyFans? Onlyfans? Manyfans? No fans? Er det noen som bruker penger på dette ? Endret Mai 8 av Langbein 2 Siter Lenke til kommentar
Tinkerbell Skrevet Mai 8 Forfatter Share Skrevet Mai 8 Det var ikke spørsmålet. Fint om du ikke forstyrrer tråden med off topic kommenterer. På forhånd takk 1 1 Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet Mai 8 Share Skrevet Mai 8 3 timer siden, Tinkerbell skrev: Det var ikke spørsmålet. Fint om du ikke forstyrrer tråden med off topic kommenterer. På forhånd takk Ja, jeg ser oxo at det ikke er spørsmålet ditt. Du spør om en bestemt bruker på OnlyFans. Har du bilde av henne? Alder, når tid så du henne sist på OF, er hun norsk? Du vet, vi horekunder har noe dårlig hukommelse, så hjelp oss litt, please. Du har kanskje ikke truffet henne ennå? Erfaringen mange har er et det er treff vi ønsker, og det ønsker ikke alle damer på OF. Syns det er helt innenfor at en erfaren horekunde som @Langbein drar en humoristisk linje her i tråden din. Jeg skriver oxo her for at du skal få mer interesse for et for meg uinteressant tema, men nå leser noen flere hva du spør om. Kanskje noen gidder å svare deg i den dødsseriøse tråden din som absolutt må være fri for alt mulig utenomsnakk? Du har nok mye å lære om verdien av svada. Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet Mai 8 Share Skrevet Mai 8 @Tinkerbell nå kan det være at du syns jeg maser som et lok'motiv, men jeg er virkelig interessert i at brukere av forumet skal få svar på spørsmålene sine. Jeg har oxo ute et spørsmål om en kvinne i Akershus som selger sex. Og jeg har lagt ved et bilde fra annonsen hennes. Har du et gammelt bilde, så vil det hjelpe på hukommelsen hos mange. Ja, nå ser det kanskje ut som om jeg hijacker tråden din med spørsmålet mitt, men samtidig er dette smalltalk og svada som i virkeligheten er til hjelp for oss begge. Fordi det gir økt oppmerksomhet til det vi begge lurer på. Er du med på det? Siter Lenke til kommentar
Tinkerbell Skrevet Mai 9 Forfatter Share Skrevet Mai 9 8 timer siden, Tototre skrev: @Tinkerbell nå kan det være at du syns jeg maser som et lok'motiv, men jeg er virkelig interessert i at brukere av forumet skal få svar på spørsmålene sine. Jeg har oxo ute et spørsmål om en kvinne i Akershus som selger sex. Og jeg har lagt ved et bilde fra annonsen hennes. Har du et gammelt bilde, så vil det hjelpe på hukommelsen hos mange. Ja, nå ser det kanskje ut som om jeg hijacker tråden din med spørsmålet mitt, men samtidig er dette smalltalk og svada som i virkeligheten er til hjelp for oss begge. Fordi det gir økt oppmerksomhet til det vi begge lurer på. Er du med på det? Jeg har ikke bilder å vise til dessverre. Men tror de som kjenner til henne, og da igjen har informasjon, vil skjønne hvem det er ut ifra hennes Nick på Only Fans. Til det andre du skriver. Bra å få oppmerksomhet rundt tråden. Men det må være helt lov å be om saklighet og fokus rundt spørsmålet. Så kan man heller starte egen tråd om han har spørsmål man ikke får svar på i denne verden. 1 Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg