Gå til innhold

(desperat forsøk) - gir alle tips igjennom 10 år i retur


briljant

Anbefalte innlegg

Vet ikke om noe annen plass å skrive, så prøver her. Regner med moderator fjerner.

Saken: Jeg er helt desperat etter å finne videoer av en Onlyfansjente som heter "Honeybeepott". Hun er inni hodet mitt nå, og det må ut. Har funnet alt som er å oppdrive, men vet at det finnes mange flere, bare godt skjult.

Send gjerne PM om kan hjelpe.

Lover å skrive en LANG tråd med ALLE tips jeg har hørt fra kompiser og fra jungeltelegrafen etter 10 år i Oslo. Det er ikke rent lite.
Håper på hjelp..

  • Like 1
Lenke til kommentar

Det er hun ja. Er klar over de der.. Men takk :)
Skjønner dette blir ekstremt diffust. Må nok ha inn en "honeybeepott-nørd" , men det er kanskje han jeg håper på😅

Var ikke klar over den siden.. Men får kanskje ikke flyttet denne selv

  • Like 1
Lenke til kommentar

Okey.

For hver unike video over 3 min som blir delt enten på DM eller her, så skal jeg gi en review av aktiv annonse, eller annonse som ikke er aktiv, men som jeg tror kommer tilbake. Gjør ikke noe at jeg er klar over den fra før - siden dere kan ikke vite hvem det er, så jeg tar på alt.

Lenke til kommentar
2 minutter siden, briljant skrev:

Okey.
For hver unike video over 3 min som blir delt enten på DM eller her, så skal jeg gi en review av aktiv annonse, eller annonse som ikke er aktiv, men som jeg tror kommer tilbake. Gjør ikke noe at jeg er klar over den fra før - siden dere kan ikke vite hvem det er, så jeg tar på alt.

Jeg ser jo hva du driver med her, men det er ikke sånn verden fungerer lenger.  Vi er blitt vant til å få slik info gratis.  Helst av noen som har levert god info tidligere.  Nå har jeg ikke sjekket deg som bruker og hva du har levert, men det du gjør med dette er å heve terskelen for å gi anmeldelser.  

Det er akkurat den holdningen din som jeg vil til livs her på forumet: Du skal ikke forvente å få noe tilbake for å dele hva du vet som kan være nyttig for andre.  Jo flere som deler mest mulig, jo mer vil bli delt.  Din strategi fører til det stikk motsatte.  Og det vil jo oxo være helt umulig for folk her å vite hva du er ute etter når du ikke lister opp alt det som du allerede har?  Det hadde vært bedre om du gjorde det, og så spurte om noen har noe å tilføye?  Forstår du?

  • Like 3
  • Thanks 4
Lenke til kommentar

@briljant det ser ut til at du har fått noe å tenke på.  Og det er greit det.  Jeg ønsker jo at du skal få svar, men det er så lett at vi blir altfor alvorlige her inne i noen av trådene.  Skriv akkurat hva du vil, men regn oxo med å få svar som sånne som meg kan finne på å forfatte fordi jeg fikk middag to timer seinere enn vanlig i dag 😂

  • Like 2
Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...