Gå til innhold

Outcall til hotell i Oslo


Anbefalte innlegg

Hei gutter. 
Noen som har noen outcall jenter å anbefale til hotell sentralt i Oslo? Gjerne kinesisk/japansk, men alle tips tas imot med takk 😊

Og noen med slik erfaring? Trygt?

  • Like 2
Lenke til kommentar
1 time siden, Ebentsen skrev:

Hei gutter. 
Noen som har noen outcall jenter å anbefale til hotell sentralt i Oslo? Gjerne kinesisk/japansk, men alle tips tas imot med takk 😊

Og noen med slik erfaring? Trygt?

Ja, det er trygt.  Og alle jeg har hatt på outcall har kommet uten forskuddsbetaling.  Krever hun det av deg må det være fordi du bruker hemmelig nummer.  Hotellet bryr seg ikke om du/hun er diskret.

Må du bruke heiskort, så møter du henne nede.  Du trenger ikke gå ut av heisen engang om riktig timing.

Har ingen anbefalinger.

  • Like 2
  • Thanks 1
Lenke til kommentar

De fleste har vel noen preferanser, sikkert også @Ebentsen, da kan du søke på Re med outcall og egne preferanser, se om dama er omtalt på Noresk og søke på tlf.nummer på eskortejenter.net. Evt. spørre konkret her.  Jeg slutter meg til det @Tototre sa om at dette er en trygg måte å treffe en jente på, ps, diskret antrukket.

  • Like 4
  • Thanks 2
Lenke til kommentar
8 timer siden, Tototre skrev:

Ja, det er trygt.  Og alle jeg har hatt på outcall har kommet uten forskuddsbetaling.  Krever hun det av deg må det være fordi du bruker hemmelig nummer.  Hotellet bryr seg ikke om du/hun er diskret.

Må du bruke heiskort, så møter du henne nede.  Du trenger ikke gå ut av heisen engang om riktig timing.

Har ingen anbefalinger.

Takker gutter. 
ble bare en thai salong. Men jammenmeg - hun fikk kjørt seg. Nesten usikker på om hun var lovlig (var det da). Men lita jente, og dritkåt. Hun kom sikkert 100 ganger 😁 (minst). Ikke dritpen, og små pupper. Men trengte ikke glidekrem hun nei - ble søkkbløt 😁

Massasje, b2b, owo, 1 + en dritlang runde  🤩

Bor på plaza, så jeg turte ikke outcall. 🤨

Men godt å høre fra dere erfarne at outcall på hotell er trygt. 😊

Ikke gjort det tidligere, men føler disse leilighetene de jentene har er ganske så dirty.

Nå er jo jeg kjent for å vaske berta før runden 🤣 - neste er vel og ha med egne sengeklær 🤣🤣

  • Like 2
  • Thanks 2
Lenke til kommentar
3 minutter siden, Ebentsen skrev:

Nå er jo jeg kjent for å vaske berta før runden 🤣 - neste er vel og ha med egne sengeklær 🤣🤣

takk for tilbakemeldingen din.  På hotell trenger du ikke ha med sengetøy.  Du forteller bare i resepsjonen at du trenger nytt når det er behov for det.  Det som kan være tricky med hotell gjelder mest for eskortene: Det er verre for dem å jobbe der, om de i resepsjonen ser at det er mye trafikk til et bestemt rom med en utenlandsk kvinne, eller to.  For meg som single mann er det aldri noe problem om det kommer en kvinne eller to på rommet mitt.  De forsvinner ganske enkelt i mengden, særlig på et sted som Plaza hvor jeg har hatt outcall mange ganger.  Møter henne nede.

  • Like 2
  • Thanks 1
Lenke til kommentar
37 minutter siden, Tototre skrev:

takk for tilbakemeldingen din.  På hotell trenger du ikke ha med sengetøy.  Du forteller bare i resepsjonen at du trenger nytt når det er behov for det.  Det som kan være tricky med hotell gjelder mest for eskortene: Det er verre for dem å jobbe der, om de i resepsjonen ser at det er mye trafikk til et bestemt rom med en utenlandsk kvinne, eller to.  For meg som single mann er det aldri noe problem om det kommer en kvinne eller to på rommet mitt.  De forsvinner ganske enkelt i mengden, særlig på et sted som Plaza hvor jeg har hatt outcall mange ganger.  Møter henne nede.

Hmmm. Shit - jaja. Ble en ganske grei kveld uansett i dag. Men da skal jeg huske på det. Utfordringen med «å møte noen nede», er at vi ofte er flere som bor på samme hotell når alle firmaene samles. Da er det bedre at vi velger et hotell som en kan enten gå trappene eller kan ts heis uten heiskort. 
Å få ei til å gå trappene til 22 etg, ville det blitt for meget?🤣

  • Like 1
  • Haha 2
Lenke til kommentar
4 minutter siden, Ebentsen skrev:

Å få ei til å gå trappene til 22 etg, ville det blitt for meget?🤣

Vel, enda en god grunn til å vaske ned dama :)

  • Like 3
  • Haha 1
Lenke til kommentar
1 minutt siden, Ebentsen skrev:

Hmmm. Shit - jaja. Ble en ganske grei kveld uansett i dag. Men da skal jeg huske på det. Utfordringen med «å møte noen nede», er at vi ofte er flere som bor på samme hotell når alle firmaene samles. Da er det bedre at vi velger et hotell som en kan enten gå trappene eller kan ts heis uten heiskort. 
Å få ei til å gå trappene til 22 etg, ville det blitt for meget?🤣

trappene til 22.etg...vel, jeg ville startet forspillet i trappene med å jage henne.  Stopp opp.  Kose.  Presse henne mot veggen.   La henne slippe fri og løpe noen trinn til.  Kle av henne alt undertøyet og beføle henne før vi er kommet til 12. etg.  Deretter går det av seg selv.... Men du kan kanskje regne med at 1t incall har gått med etter noen minutter på rommet da.  Likevel noe jeg ville ha forsøkt.  Alternativet som jeg oxo har gjort er at jeg venter i heisen og lar henne komme dit inn uten å si noe til meg.  Da må du kunne kjenne henne igjen.  Falske bilder funker ikke.  De jentene vet alltid hvem jeg er når vi kommer så langt.  De ser tunga som henger ut av kjeften, og det at jeg sikler....

  • Like 3
  • Haha 2
Lenke til kommentar
1 minutt siden, Tototre skrev:

trappene til 22.etg...vel, jeg ville startet forspillet i trappene med å jage henne.  Stopp opp.  Kose.  Presse henne mot veggen.   La henne slippe fri og løpe noen trinn til.  Kle av henne alt undertøyet og beføle henne før vi er kommet til 12. etg.  Deretter går det av seg selv.... Men du kan kanskje regne med at 1t incall har gått med etter noen minutter på rommet da.  Likevel noe jeg ville ha forsøkt.  Alternativet som jeg oxo har gjort er at jeg venter i heisen og lar henne komme dit inn uten å si noe til meg.  Da må du kunne kjenne henne igjen.  Falske bilder funker ikke.  De jentene vet alltid hvem jeg er når vi kommer så langt.  De ser tunga som henger ut av kjeften, og det at jeg sikler....

Shit. Hørtes ut som en treningsøkt. Men det spiller jo ingen rolle. Vi begge skal dusje uansett 🤣

takker for tips @Tototre

  • Like 3
Lenke til kommentar

Jeg har faktisk gjort noe tilsvarende med en elskerinne for 15 år siden i Oslo.  På det andre SAS-hotellet ved slottet.  Fordelen den gangen var at vi overnattet.  Men det funker bra som forspill.

  • Like 1
  • Haha 3
Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...