Gå til innhold

Outcall / forhandsbetaling. Hva gjøre dere?


Engelsk86

Anbefalte innlegg

Er noen ganger på jobbreiser og det frister å har besøk på hotell. Men alle jeg har snakket om outcall med vil har forskudd. 
det skjønner jeg at de vil det da det er sikkert mange som bli sendt ditt og datt uten å faktisk for betalt for tiden. 
men da er det vanskelig å holder regler om aldri betale forskudd. 
hvordan løse andre det? Vanskelig nå mann er i en by og har ingen mann kjenner fra for

  • Like 1
Lenke til kommentar
3 minutter siden, Gaggball skrev:

Aldri forhåndsbetaling fra meg

ikke fra meg heller, men man kan jo tilby å betale for en drosje og møte jenta på en avtalt adresse og samtidig betale for taxien f.eks.

  • Like 4
  • Thanks 1
Lenke til kommentar
På 6.5.2024 den 0.25, nelson2 skrev:

ikke fra meg heller, men man kan jo tilby å betale for en drosje og møte jenta på en avtalt adresse og samtidig betale for taxien f.eks.

Joda, men det har jeg aldri gjort.  Har hun ikke penger til taxi har jeg sagt at hun får ligge med en venn, eller kjenning først.  For halv pris om nødvendig.  For å skaffe seg arbeidskapital.  Til taxi.

  • Like 1
  • Haha 2
Lenke til kommentar

Aldri forskudd, såfremt du ikke kjenner eskorten et er snakk om.

Selv er jeg kanskje litt for forsiktig.., gjør ikke outcall etter kl 20 hvis jeg ikke har møtt kunden. Flere kunder har tilbudt meg forskudd, men jeg tar ikke mot av den enkle grunn at hvis noe skulle skje frem til jeg kommer frem, ulykke/familiekrise e.l, så ville jeg kanskje ikke huske/ være bevist til å kunne vippse tilbake før ryktet om at jeg da skulle være en svindler hadde blitt satt igang.

da vil jeg heller at det kommer en negativ kommentar om at jeg ikke gidder outcall 🤷‍♀️

  • Like 7
Lenke til kommentar
  • 3 months later...

I've observed a shift in outcalls to hotels in recent years. Many clients, particularly young men working on oil platforms, prefer to meet outside the hotel or ,at least, in the lobby. They're hesitant to give their room number before seeing who they're meeting, due to the prevalence of scammers and misleading profiles. It's not uncommon to encounter someone who looks nothing like their photos or lacks basic communication skills.You can easily meet a GILF with Met Art photoset or heavily makeuped Centaur woman with huge rubber ass. Naturally, no one wants to pay in advance under these circumstances.

  • Like 8
Lenke til kommentar

Outcall,if is a ok client,i only ask for the transportation or they can book a Uber for me.

Only ask for 10% deposit if is a overnight or if i have a feeling that the guy is just a time waster.Then i give some absurds fees and ask for halv in advance,just to the time waster give up and let me in peace.

😂😂😂

  • Haha 2
Lenke til kommentar
På 10.5.2024 den 1.08, Tid for Nytelse skrev:

 vippse tilbake 

Er det virkelig noen som bruker vipps ved transaksjoner i denne hyggelig gesjeften? For min del er det kun kontanter som gjelder. Ønsker å legge igjen så få digitale spor som mulig.

  • Like 5
Lenke til kommentar
På 7.5.2024 den 10.13, Tototre skrev:

Har hun ikke penger til taxi har jeg sagt at hun får ligge med en venn, eller kjenning først

Eller snike på trikken, eller haike lettkledd

  • Like 1
  • Haha 3
Lenke til kommentar
2 timer siden, Langbein skrev:

Er det virkelig noen som bruker vipps ved transaksjoner i denne hyggelig gesjeften? For min del er det kun kontanter som gjelder. Ønsker å legge igjen så få digitale spor som mulig.

Åh ja.., majoriteten ønsker å vippse.., hvertfall meg..

Nå er jeg litt mer en ekte person enn de fleste eskortere.., kunder blir kjent med meg, og lar meg bli kjent med de, nettopp fordi jeg er reell og faktisk inviterer kunder hjem til meg.

men etter å ha blitt truet av en forsmådd kvinne er jeg svært kritisk til hvem som får vippse meg.. stamkunder kan «betale regninger» istedenfor, hvis de ikke ønsker å deale med cash.

  • Like 4
Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...