Gå til innhold

Larina sexy❤️ -


SolanGundersen

Anbefalte innlegg

På 5.5.2024 den 21.01, SolanGundersen skrev:

Etter at kona bestemte seg for å dra er min nye filosofi egentlig YES-MAN. Etter filmen med Jim Carrey. Det er ikke lov til å si nei til forslag som kommer. Jeg si ja til det som kommer. Dette er nok den samme filosofien som en eller annen dag får meg til å ende opp med en strap-on i rompa på en enkel massasjetur til Sarpsborg. Men akkurat i dag kan jeg dekke meg inn med at jeg har med for lite kontanter. Så når hun faktisk spurte om jeg ville ha trekant svarte jeg: - «maybe next time, I’m not ready today».

Kjenner meg veldig godt igjen, det er herlig å bare gunne på og ikke ha andre enn seg selv å stå til ansvar for. Er også ute av et langt fast forhold og elsker det!

Vet du hva... nå skal jeg faen meg ha trekant med disse bertene. YES

  • Haha 2
Lenke til kommentar
56 minutter siden, jegern skrev:

Kjenner meg veldig godt igjen, det er herlig å bare gunne på og ikke ha andre enn seg selv å stå til ansvar for. Er også ute av et langt fast forhold og elsker det!

Vet du hva... nå skal jeg faen meg ha trekant med disse bertene. YES

Sånn skal det låte:-)

YES MAN!!!

25-års innestengte og undertrykte behov

  • Like 1
  • Thanks 1
Lenke til kommentar

Faen vurdert besøke henne jeg og.

 

meeeeeen unngår de som ikke bruker whatsapp…….

(jobb tlf…. Og mtp på jobb så skjer det ikke😂).

  • Like 2
Lenke til kommentar
33 minutter siden, Stein skrev:

Faen vurdert besøke henne jeg og.

 

meeeeeen unngår de som ikke bruker whatsapp…….

(jobb tlf…. Og mtp på jobb så skjer det ikke😂).

Hun hadde WhatsApp når jeg kontaktet henne. Men ser at den muligheten er borte nå. Hun har også et annet telefonnummer enn når jeg hadde kontakt med henne.

Er det ikke bare å prøve WA først? Får du kontakt er det OK. Hvis ikke, får du ta en ny vurdering.

Lenke til kommentar
19 minutter siden, SolanGundersen skrev:

Hun hadde WhatsApp når jeg kontaktet henne. Men ser at den muligheten er borte nå. Hun har også et annet telefonnummer enn når jeg hadde kontakt med henne.

Er det ikke bare å prøve WA først? Får du kontakt er det OK. Hvis ikke, får du ta en ny vurdering.

Nja. Har vurdert tanken. Men prøvde det med en annen gledespike en gang, hun likte ikke det å blei sinna😁😂😂😂

  • Haha 1
Lenke til kommentar
22 minutter siden, SolanGundersen skrev:

Hun hadde WhatsApp når jeg kontaktet henne. Men ser at den muligheten er borte nå. Hun har også et annet telefonnummer enn når jeg hadde kontakt med henne.

Er det ikke bare å prøve WA først? Får du kontakt er det OK. Hvis ikke, får du ta en ny vurdering.

Funket ikke..

  • Thanks 1
Lenke til kommentar
1 minutt siden, Stein skrev:

Nja. Har vurdert tanken. Men prøvde det med en annen gledespike en gang, hun likte ikke det å blei sinna😁😂😂😂

Ja, det var ikke bra. Men om @jegern tar et besøk i nær fremtid kan jo han spørre om hun kan kontaktes via WhatsApp.

Som sagt brukte hun WA når jeg besøkte henne i starten av mai. Etter det har hun vært i Drammen og Fredrikstad. Men det var med et annet telefonnummer. Norsk nummer det også

  • Like 1
Lenke til kommentar
Akkurat nå, SolanGundersen skrev:

Ja, det var ikke bra. Men om @jegern tar et besøk i nær fremtid kan jo han spørre om hun kan kontaktes via WhatsApp.

Som sagt brukte hun WA når jeg besøkte henne i starten av mai. Etter det har hun vært i Drammen og Fredrikstad. Men det var med et annet telefonnummer. Norsk nummer det også

Jeg kan prøve whatsapp på det nummeret som de har nå, men ikke det gamle nummeret. Kanskje de har sluppet unna hallikens klør og har fått eget nr?

  • Haha 1
Lenke til kommentar
3 minutter siden, SolanGundersen skrev:

Ja, det var ikke bra. Men om @jegern tar et besøk i nær fremtid kan jo han spørre om hun kan kontaktes via WhatsApp.

Som sagt brukte hun WA når jeg besøkte henne i starten av mai. Etter det har hun vært i Drammen og Fredrikstad. Men det var med et annet telefonnummer. Norsk nummer det også

Hehe vi for sette vår lit til jegeren!!! Håper han får et bytte😁😁.

 

tenkte meg på en runde i morgen faktisk… men jææævli usikker på hva… vurderte egentlig en thai sjappe. Nedslagsfeltet er Akershus😁

  • Like 1
  • Thanks 1
  • Haha 1
Lenke til kommentar
30 minutter siden, Stein skrev:

Hehe vi for sette vår lit til jegeren!!! Håper han får et bytte😁😁.

tenkte meg på en runde i morgen faktisk… men jææævli usikker på hva… vurderte egentlig en thai sjappe. Nedslagsfeltet er Akershus😁

Fredag er alltid en dårlig dag for kjøpesex.  Altfor mange kunder som kjøper den dagen fra lunsjtider og langt utpå natta.  Så du risikerer dårligere tilgjengelighet.  Lørdag fra kl 12 er mye bedre tidsmessig.  Om du klarer å vekke eskorten 😂

  • Haha 3
Lenke til kommentar
8 minutter siden, Tototre skrev:

Fredag er alltid en dårlig dag for kjøpesex.  Altfor mange kunder som kjøper den dagen fra lunsjtider og langt utpå natta.  Så du risikerer dårligere tilgjengelighet.  Lørdag fra kl 12 er mye bedre tidsmessig.  Om du klarer å vekke eskorten 😂

Passer bra for meg

Skal levere guttungen i barnebursdag klokken 12.00 og hente 14.30…

Og derimellom er det påske:-)

 

 

  • Like 1
  • Haha 2
Lenke til kommentar
11 minutter siden, Tototre skrev:

Fredag er alltid en dårlig dag for kjøpesex.  Altfor mange kunder som kjøper den dagen fra lunsjtider og langt utpå natta.  Så du risikerer dårligere tilgjengelighet.  Lørdag fra kl 12 er mye bedre tidsmessig.  Om du klarer å vekke eskorten 😂

Faen, mente det var torsdag i morgen jeg…..

  • Haha 3
Lenke til kommentar
Skrevet (endret)
22 minutter siden, Tototre skrev:

Om du klarer å vekke eskorten 😂

Jeg var den første for dagen her i midten av mai. Dette var fjerde gangen jeg var hos henne. For å sitere henne når hun tredde seg ned på meg. Et noe spontant «Oh, hello pussy. There you are» ble sagt. Virket som en noe brå start på arbeidsdagen:-)

Det ble en bra time der:-)

 

Endret av SolanGundersen
Småplukk på språk
  • Like 2
Lenke til kommentar
  • 2 weeks later...
På 5.5.2024 den 21.35, SolanGundersen skrev:

Jeg kommer til å takke ja til dette en eller annen gang. Bare sørge for å ha nok cash på riktig sted:-)

 

Ja, da skal du være sikker på hva du er ute etter. Vil du ha MFF eller FMF? Vdd MFF er min erfaring at det blir sex med en av damrne av gangen og så sitter den andre og ser på. Kjedelig....

  • Like 1
Lenke til kommentar
Skrevet (endret)
1 time siden, totoen skrev:

Ja, er egt nesten bedre å kjøre MMF, digg å pule hu mens du ser hu gi kompisen en bj eller omvendt

Hei, @totoen

Så du nevnte Nancy-hot tidligere.

Vet du tilfeldigvis adressen hvor Nancy-hot holder til? Er det i nærheten av Sofienbergparken?

Endret av SolanGundersen
Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...