Gå til innhold

Delete Account? Y


Tototre

Slette forumkontoen  

25 stemmer

  1. 1. Har du tenkt på å slette kontoen din?

    • Nei
      15
    • Ja, en gang
      3
    • Ja, mange ganger, fordi admin ikke er aktiv
      7
    • Trenger ikke, for har flere brukere
      0
  2. 2. Hvor mange samtidige brukere/nick har du på noresk?

    • En
      23
    • To
      1
    • Tre
      1
    • Fire, eller flere
      0
  3. 3. Har du et nytt nick å foreslå til meg?

    • Ja
      2
    • Nei
      23
    • Skriver det i tråden under
      0


Anbefalte innlegg

41 minutter siden, Langbein skrev:

Du også?

Kanskje forslag til nytt nick?

Eller SurGammelGubbe, forkorte SGG

  • Like 2
Lenke til kommentar
7 minutter siden, Tototre skrev:

Kanskje forslag til nytt nick?

Eller SurGammelGubbe, forkorte SGG

Hmm

  • Like 2
Lenke til kommentar
  • 3 weeks later...
På 4.5.2024 den 22.35, Tototre skrev:

Ja, så er dagen kommet.  I dag har jeg lagt inn forespørsel om å slette den eneste kontoen jeg har her på http://Www.noresk.com med @Tototre.

Er jo litt spent på hvor lang tid det tar før noen i admin. godkjenner forespørselen min.  Da har dere denne posten å se tilbake til, selv om det vil stå Gjest her.

 

Det har jeg også gjort.

Noen vil sikkert spørre hvorfor. Det kan de få svar på, på PM inntil videre.

  • Like 2
  • Thanks 1
  • Confused 1
Lenke til kommentar
22 minutter siden, Burt_Reynolds skrev:

Det har jeg også gjort.

Noen vil sikkert spørre hvorfor. Det kan de få svar på, på PM inntil videre.

Jeg vurderer også gjøre det. Det begynner bli litt slitsomt å bruke forumet, og jeg vil gjerne signalisere overfor danskene at de har en sterk sivilsak overfor enkelte brukere som bevisst saboterer eiendommen deres.

  • Like 1
  • Thanks 2
Lenke til kommentar
5 minutter siden, tototRe1 skrev:

Ja gjør det, det bryr de seg sikker veldig mye om ! Jo flere som følger dette rådet jo bedre! see you on the other side brother

Du er altså klar over at du reduserer verdien, senker trafikken og opptrer stikk i strid med hensikten til dette nettstedet?

  • Like 3
Lenke til kommentar
11 minutter siden, HerrSerr skrev:

Du er altså klar over at du reduserer verdien, senker trafikken og opptrer stikk i strid med hensikten til dette nettstedet?

Psykisk syke folk som han der bør ties ihjel, adferden hans er nok normal i hjemlandet hans hvor de bæsjer på gatene som normaladferd

  • Like 1
  • Thanks 1
  • Haha 2
  • Sad 1
Lenke til kommentar
Akkurat nå, Donald Trump skrev:

Psykisk syke folk som han der bør ties ihjel, adferden hans er nok normal i hjemlandet hans hvor de bæsjer på gatene som normaladferd

Sykt å melde fra en som tydeligvis støtter Trump og som har som slogan: Make Analsex Great Again

Tipper du er blandt de som sprer Gonore og syfilis om dagen... 

  • Like 1
Lenke til kommentar
På 5.5.2024 den 19.17, Oslo_bukken skrev:

Hvorfor bare logger du ikke ut, og aldri inn igjen mer? Er jo ikke vanskeligere enn det. Hvis du faktisk vil slutte her på forumet, så er det jo bare å la vær å logge inn. Ingen tvinger deg vel?😉

Det er vel ikke så mye som tyder på at denne brukeren evner å beherske seg.

  • Like 1
Lenke til kommentar

Jeg har trykket på delete account og har gode forventninger om at det en dag vil skje

  • Like 1
  • Sad 1
Lenke til kommentar
4 timer siden, Tototre skrev:

Jeg har trykket på delete account og har gode forventninger om at det en dag vil skje

bro du kan bare logge av og velge å ikke bruke så jævla mye tid her inne. Du vet at jeg kriger for deg?

Hele dette opplegget bunner egt ut i en veldig enkel greie: dere er alle tapere!

Vennligst innse det folkens, dere tilbringer store deler av livene deres på å titte på horer, tenke på horer, besøke horer, evaluerer horer, diskutere horer.

En jævla runddans er det og neimen ikke noen dans på roser heller. 

Det økonomiske regnestykket for enkeltpersoner her må jo få luksusfellen til å framstå som en svensk feriekoloni

  • Thanks 1
Lenke til kommentar

@Burt_Reynolds og 223 kommer til å forsvinne samme dag.  Jeg gjør dette i protest mot at det ikke fins noen aktiv administrator/moderator her på forumet.  Og så er jeg jo fullstendig klar over fordelen det kan være at alle mine over 4.2k innlegg vil ble omtalt som postet av Gjest.  Litt som å bli født på ny - få en ny start 👍

  • Like 2
  • Sad 1
Lenke til kommentar
6 timer siden, Tototre skrev:

@Burt_Reynolds og 223 kommer til å forsvinne samme dag.  Jeg gjør dette i protest mot at det ikke fins noen aktiv administrator/moderator her på forumet.  Og så er jeg jo fullstendig klar over fordelen det kan være at alle mine over 4.2k innlegg vil ble omtalt som postet av Gjest.  Litt som å bli født på ny - få en ny start 👍

Ja, når er den dagen da? Dette innlegget ble opprettet for 1 MÅNED siden. Men du fortsetter å logge inn. Logg ut og forbli utlogget. Get a life.

Lenke til kommentar
  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...