Gå til innhold

Utenlandstur, hvilket land er best?

Gjest

Anbefalte innlegg

Hei. Slet litt med hvor jeg skulle poste denne tråden, men prøver her. Beklager om der ble helt feil. 

Lurer på å dra til utlandet sen sommer /høst. 

Er mest intr i afrikanske / latina damer. Og at prisnivået skal være rimligere en Norge. 

Hvor hadde dere reist? Tenker hovedsakligt innad i europa, men kan en få "billigturer" til andre kontinenter kan det jo selfølgeligt vurderes. 

Tips og triks mottas 🙂 

Lenke til kommentar

Anbefaler Lisboa - mange fine afrikanske jenter da

Beste latinske jenter hadde jeg i Nederland, ikke på vindushopping men fra kinky.nl og sexjobs.nl . Ikke gå til Amsterdam, men den Hague/Delft/Rotterdam

• Thanks 1
Lenke til kommentar

Før jeg glemmer det, også hadde masse sex med brasilianske jenter i Lisboa, så det er fint for begge smakker.

Bilder av trekant med en brasiliansk par i Lisboa noen år siden.

2e903e71e6a38dbd353e3311e7fac8148b36fe1f_1.jpg

100a6598471aefb7a0c8d02f487d9d5f619e392b_1.jpg

• Thanks 3
Lenke til kommentar

Med unntak av kriteriene dine om latinske/afrikanske damer, så er Sugardating i Praha helt vilt bra. Ekstremt liberal seksualkultur. Kan lett få sove over hos en 22-27 åring for er par tusenlapper per natt. Så slipper du utgiftene til hotell også. Når det kommer til etnisitet vet jeg ikke.

• Thanks 2
Lenke til kommentar
29 minutter siden, Avenger skrev:

Med unntak av kriteriene dine om latinske/afrikanske damer, så er Sugardating i Praha helt vilt bra. Ekstremt liberal seksualkultur. Kan lett få sove over hos en 22-27 åring for er par tusenlapper per natt. Så slipper du utgiftene til hotell også. Når det kommer til etnisitet vet jeg ikke.

Hvilke website anbefale du til å finne sugargirls da?

• Like 2
Lenke til kommentar

Før brukte jeg https://sugardaters.com/ Nå går det mest i Tinder. Like greit egentlig. Driver og tester ut seeking.com nå etter forslag fra en her på forumet. Ser lovende ut. Kanskje jevnt over litt høyere kvalitet på damene, og ikke så mange Scams enda. Men det gjenstår å se da jeg ikke har vært på tur siden jeg begynte med den. 

• Like 1
  • Thanks 1
Lenke til kommentar
På 7.5.2024 den 19.04, Avenger skrev:

Før brukte jeg https://sugardaters.com/ Nå går det mest i Tinder. Like greit egentlig. Driver og tester ut seeking.com nå etter forslag fra en her på forumet. Ser lovende ut. Kanskje jevnt over litt høyere kvalitet på damene, og ikke så mange Scams enda. Men det gjenstår å se da jeg ikke har vært på tur siden jeg begynte med den. 

Hvordan er seekers markedet i Norge?

Lenke til kommentar
11 timer siden, Savitar skrev:

Hvordan er seekers markedet i Norge?

Etter å ha snakket det ned i en annen tråd her om SD, må jeg krype til korset og si at det virker ganske bra. Møtt 20 blide 20-30 åringer på en liten uke. 2.5-3.5. Uproblematisk og veldig bra. I Praha er det også veldig mye bra, men har man SD-konto allerede så virker det som der holder der. 

• Thanks 1
Lenke til kommentar
2 timer siden, hedexp skrev:

Men i Oslo, ikke sant? Også veldig vanskelig å finne noe til incall på sugar i Norge...

I Oslo ja. På SD blir det mer hotell og outcall/bil.. på det fleste, har jeg skjønt det som.

• Like 1
Lenke til kommentar