Gå til innhold

Alexa GFE i Trøndelag

Anbefalte innlegg

Her var det dødt som i grava 🤫

Må komme med en aldri så liten innrømmelse om Alexa. Jeg traff henne en sen fredagskveld etter en liten bytur i Kristiansand. Var egentlig på vei hjem, men kvelden var fortsatt relativt ung. Så jeg tok en liten sjekk på RE for å se hva som var tilgjengelig i nærheten. Profilen til Alexa passet meg utmerket, så jeg tok kontakt på WA. Gikk rett på sak og fortalte at jeg hadde drukket ei flaske vin++ og festrøyka gjennom kvelden - om hun likevel kunne tenke seg å gi meg litt kvalitetstid? No problem, det var bare å komme innom.

Var fremme ved leiligheten hennes i løpet av noen minutter og hun tok imot meg som en kjæreste. Straks jeg var innenfor døra fikk jeg et dypt og vått kyss og ble tatt imot som en etterlengtet kjæreste. Etter en kjapp dusj fant jeg dama i senga på soverommet iført en liten sort slåbrokk som gled lett til side når jeg skled over henne og igjen møtte et inderlig og ektefølt dypt kyss. Dama er simpelthen helt rå på kjæresteopplevelse, noe jeg stort sett ønsker hver gang jeg besøker en eskorte. Dessverre ble kveldens tidligere utskeielser utslagsgivende for min egen prestasjon, eller mangel på sådan. Ikke noe problem med å få reisning og gi gjensidig nytelse, men jeg ble rett og slett litt "sliten" og kom aldri i mål. Litt skuffet over meg selv var det ut i nattemørket igjen for å tusle hjemover.

Det gikk noen dager, og jeg kom ikke over hvor god kjemi vi hadde fått denne kvelden. Så jeg kontaktet henne igjen og ble straks invitert til å prøve på nytt 😏

Etter å ha truffet Alexa har jeg ikke klart å tenke på andre treff enn med henne - og det er blitt en del treff i løpet av de siste månedene. Nå har hun vært i Trondheim i et par uker, og jeg vet at hun skal tilbake til Kristiansand rett over helgen. Jeg gleder meg som en unge 🤪

Før hun reiste til Trondheim hadde hun hyppige og gode anmeldelser på RE. I Trondheim er det en -1 - kunde som har gitt en anmeldelse så langt. Og her på forumet har det vært helt tyst på denne tråden. Da lurer jeg rett og slett på om horekundene i Trondheim har helt andre krav enn sindige sørlendinger?

Gutta, nå må dere kjenne deres besøkelsestid mens det ennå er tid 😎

• Thanks 1
Lenke til kommentar

Det er kanskje ikke sånn at horebukkene i bartebyen liker å gå til slike kvinner og skrive om det i ettertid?  Vi har jo noen gode bidragsytere fra storfylket der, men om de ikke har samme smak som deg så blir det heller ingen anmeldelser.  Du får heller glede deg til hun kommer tilbake @Ox1

Lenke til kommentar
Akkurat nå, Tototre skrev:

Det er kanskje ikke sånn at horebukkene i bartebyen liker å gå til slike kvinner og skrive om det i ettertid?  Vi har jo noen gode bidragsytere fra storfylket der, men om de ikke har samme smak som deg så blir det heller ingen anmeldelser.  Du får heller glede deg til hun kommer tilbake @Ox1

14 dager uten Alexa har medført et par dårlige trøstetreff. Så ja, jeg gleder meg virkelig til hun er tilbake i byen 😁

Må likevel si at jeg trodde gutta i bartebyen hadde mer på hjertet enn lavmælte og sindige kristiansandere. Så feil kan man ta 🤪

• Haha 1
Lenke til kommentar
  • 9 months later...
På 19.2.2025 den 19.13, arneben skrev:

Det står at hun gjør anal, men oppgir ikke pris på det. Gjør hun anal eller har hun klikka feil?

Hun gjør ikke anal🥲

• Like 2
Lenke til kommentar