Gå til innhold

Misty


Anbefalte innlegg

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...
  • 4 weeks later...
53 minutter siden, dunbar4me skrev:

Noen nytt om henne?

Virker noe ustabil. Har en mistanke om bruk av hvitt pulver. 

  • Like 1
Lenke til kommentar
35 minutter siden, Einarelg skrev:

Virker noe ustabil. Har en mistanke om bruk av hvitt pulver. 

Hvitt pulver...hahhaha jeg blir gammel kommer det også bare  hvitt pulver utfra det 🤣😂

  • Like 2
  • Haha 1
Lenke til kommentar
  • 3 weeks later...

Jeg vet ikke hva hu driver med men anbefaler ingen å sende hu kr for den vip snappen hennes. Var dritdårlig og vil kalle det scam. Dårligste 500 jeg har investert noensinne (nesten)

 

Spurte hun om info ang treff, fikk aldri no svar. 
 

Er et parr damer på snap som ikke gidder å svare, helt gratis også 😁

  • Like 1
  • Haha 3
Lenke til kommentar
På 24.7.2024 den 20.18, Einarelg skrev:

Virker noe ustabil. Har en mistanke om bruk av hvitt pulver. 

Ikkeno turn off her det as 😂😂😭

  • Like 1
  • Haha 2
Lenke til kommentar
  • 3 weeks later...
  • 4 weeks later...
På 13.8.2024 den 11.44, GOpro skrev:

Jeg vet ikke hva hu driver med men anbefaler ingen å sende hu kr for den vip snappen hennes. Var dritdårlig og vil kalle det scam. Dårligste 500 jeg har investert noensinne (nesten)

 

Spurte hun om info ang treff, fikk aldri no svar. 
 

Er et parr damer på snap som ikke gidder å svare, helt gratis også 😁

Jeg lå syk med corona derfor ble vip stille. Jeg ga beskjed. Og kan være vanskelig å få treff pga stor pågang. Ikke alle jeg vil møte heller 😜

  • Like 1
Lenke til kommentar
På 13.8.2024 den 11.44, GOpro skrev:

Jeg vet ikke hva hu driver med men anbefaler ingen å sende hu kr for den vip snappen hennes. Var dritdårlig og vil kalle det scam. Dårligste 500 jeg har investert noensinne (nesten)

 

Spurte hun om info ang treff, fikk aldri no svar. 
 

Er et parr damer på snap som ikke gidder å svare, helt gratis også 😁

Du kan angre på at du sletta meg mens jeg lå syk🥰

inbound2923106625909112698.jpg

inbound6471776378268107249.jpg

  • Like 2
Lenke til kommentar
10 timer siden, misty skrev:

Sier du bare for at du ikke får treff det 😂😘

Det har jeg heller aldri prøvd å få til. Informasjon jeg fant på en lukket FB-gruppe 

Lenke til kommentar
15 timer siden, misty skrev:

Og du slettet meg etter 2 dager å respekterte ikke at jeg var syk 

Hvis det er meg du skriver til nå så enten fantaserer du eller lyver. Jeg skrev ikke til deg 1 gang. Så hva f mener du med ikke la deg være ??? 😂😂🫶Hadde deg der i 2-3 uker. Den scamme taktikken din er utbredt. uansett opplegget ditt var drit dårlig. Top 3 dummeste betalingene jeg har gjort på nett…

  • Like 1
Lenke til kommentar

Såså ikke så krangle nå da. Vi må da ha en voksen diskusjon her uten beskyldninger fram og tilbake og titulere hverandre på lite flatterende måter. Vi er vel mange som er litt nysgjerrig på denne dama så fint om noen kan komme med litt saklig informasjon vi kan forholde oss til. Sikkert mange som har møtt henne, eller?

  • Like 3
Lenke til kommentar
7 timer siden, Einarelg skrev:

Det har jeg heller aldri prøvd å få til. Informasjon jeg fant på en lukket FB-gruppe 

Så du vet ikke hvem jeg er. Aldri møtt meg, og sprer rykter?.litt spesielt. Kanskje greit at de som faktisk har møtt meg kommer med anbefalinger;) hadde vært interessant å se hva folk skriver om meg 🫣😆

Lenke til kommentar
3 minutter siden, misty skrev:

Så du vet ikke hvem jeg er. Aldri møtt meg, og sprer rykter?.litt spesielt. Kanskje greit at de som faktisk har møtt meg kommer med anbefalinger;) hadde vært interessant å se hva folk skriver om meg 🫣😆

Hva slags gruppe er dette? Viste ikke jeg var så snakkis overalt. Kjendis snart jo😂😂😂😂😂😜

Lenke til kommentar
3 timer siden, GOpro skrev:

Hvis det er meg du skriver til nå så enten fantaserer du eller lyver. Jeg skrev ikke til deg 1 gang. Så hva f mener du med ikke la deg være ??? 😂😂🫶Hadde deg der i 2-3 uker. Den scamme taktikken din er utbredt. uansett opplegget ditt var drit dårlig. Top 3 dummeste betalingene jeg har gjort på nett…

Utbredt ? Jeg fikk masse nye følger rett før jeg dro På ferie. Skulle bli en hot vip. Ble norovius og corona. Ett helvete på ferie. Og jeg var syk lenge. Trist det oppfattes sånn. Og jeg brukte lang tid på å komme meg når jwf kom hjem. Men tilbake for fult nå😘 og de som valge å bli i vippen angrer ikke;) tro meg har kompensert. Noe scammer rykte skal jeg ikke ha på meg. Har maaaange som kan verifisere at jeg er seriøs. Vipset til og med tilbake reservasjon for treff når jeg punkterte på veien . Skulle likt se hva folk skriver om meg. Er disse bitre for å ikke få møte ? Eller har dårlige opplevelser? 

Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...