Gå til innhold

Dame på deling

Mhaal903

Anbefalte innlegg

Jeg har kontakt med en dame som gjerne vil deles (ikke proff med annonse, men har møtt henne flere ganger). Hun er norsk, slutten av 30-årene, normalvektig, pen. 

Hun er entusiatiskt med på å deles, detaljer på forespørsel til meg.

Fint om noen har sted å være, Oslo eller nordover.

Endret av Mhaal903
  • Thanks 2
Lenke til kommentar

@Mhaal903 det er interessant at du spør.  Ser at du har fått svar fra en som er på hotell i Oslo-tråden.  Kan du poste etterpå å fortelle om dere fikk til noe, eller kanskje oxo noe om hvor god respons du fikk.  Jeg ser jo at @Griffelen har det vi kan kalle et betimelig spørsmål.  Vet hun om forumet her?

Lenke til kommentar

Jeg har også en jente jeg har truffet regelmessig over snart 2 år. Vi deler samme mail da vi sammen har søkt etter andre for å tilfredsstille hennes lyster om det ene og det andre. Hun la ut en annonse for ett år siden hvor hun søkte etter samlebånd av menn til tøm og røm hvor hun lå blindfolded på sengen (jeg var med og passet på at hun var ivaretatt)

problemet var mye useriøst…

Hun vet at jeg er her og andre steder for å prøve å arrangere noe 😇

• Thanks 1
Lenke til kommentar

Jeg tror at dette med å fortelle om på deling her på forumet stort sett ender i nada.  Eller, det blir jo alltid masse tull og surr.

Vi får jo vite hvem som skal på hotell i Oslo.  Dere eskorter som leser her burde sende de karene en PM.  Jeg oppretter en egen hotelltråd snart😁

Men tull og surr, og noen private meldinger (PM) fram og tilbake.

Bilde av jenta uten ansikt, ønsket dag/tid (eks. hverdager utenom kl 07-17) og litt om mulige tjenester.  Da blir det mindre surr.  Og gjerne prisnivå, så slipper du alle som håper på gratis sex.

En av de som alltid snoker rundt her på forumet på jakt etter gratis sex: "Om du ser innlegg fra en bruker som kaller seg @Trøndern, som bruker samme logo som meg, så se etter brukernavnet mitt.  I en periode kalte han seg oxo totofire, totofem, osv.  Han er en spammer og upålitelig, og han sier selv at han har flere brukere her på forumet.  Derfor slutter jeg å svare på Personlige Meldinger (PM) inntil han slutter å bruke logoen jeg startet med her."

Endret av Tototre
Trøndern ødelegger for meg
Lenke til kommentar
59 minutter siden, Tototre skrev:

Jeg tror at dette med å fortelle om på deling her på forumet stort sett ender i nada.

Det er jeg enig med @Tototre i.  Det har egentlig vært en gjenganger på tidligere fora, deling, trekanter og GB som ikke ender i noe. Mange som spør og er interesserte, men stiller ikke opp når det kommer til avtale.

Det har i alle fall vært dårlig med tilbakemelding på alle sånne forespørsler.

• Like 1
Lenke til kommentar

@Mhaal903 dette er absolutt interessant.  Og du får jo PM fra mange.  Så interessert er ikke jeg i en trekant hvor jeg må holde stedet.  Det betyr en ekstrautgift, pluss at jeg må ta en sjanse på at dere to stiller opp.  Hvor mye betalt vil hun ha?  Får du en cut av beløpet?

Det er spørsmål jeg ville stilt deg i en PM 😁

Lenke til kommentar