Langbein Skrevet Mai 1, 2024 Share Skrevet Mai 1, 2024 (endret) Ordner plass til Pamela, så er det gjort. Hun kommer snart til min by igjen. Da skal hun besøkes. Link og omtale kommer etter besøket om ikke så lenge... 😊 Endret Mai 1, 2024 av Langbein 2 Siter Lenke til kommentar
nelson2 Skrevet Mai 1, 2024 Share Skrevet Mai 1, 2024 40 minutter siden, Langbein skrev: Ordner plass til Pamela Har du blitt en slags tilrettelegger nu? Du har vel lest deg opp på hva andre horebukker mener om sånt? 1 1 Siter Lenke til kommentar
Langbein Skrevet Mai 1, 2024 Forfatter Share Skrevet Mai 1, 2024 3 minutter siden, nelson2 skrev: Har du blitt en slags tilrettelegger nu? Du har vel lest deg opp på hva andre horebukker mener om sånt? Ja, jeg har nettopp oppnådd graden Mentor. Det forplikter! 4 1 Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet Mai 1, 2024 Share Skrevet Mai 1, 2024 2 timer siden, Langbein skrev: Ja, jeg har nettopp oppnådd graden Mentor. Det forplikter! Ja, men samtidig er det grunner til å være tvetydig om tydelige saker. Som å være veldig for noe i teorien og gjøre noe helt annet i praksis. Det fins visst et begrep for slikt? Gratulerer, Mentor! Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg