Gå til innhold

Møte mellom to paranoide (eller minst en) horekunder!


Tototre

Første møte mellom to av Norges 10 Most Wanted Horekunder  

16 stemmer

  1. 1. Ville du vært flue på veggen med telelinsekamera og mikrofon for å fange opp tips fra den indre sirkel?

    • ja
      5
    • nei, interesser meg midt i ryggen
      3
    • vanlig nei
      7
    • vet ikke, noen kunne jo komme med fluesmekke og drepe meg
      1
  2. 2. Hva tenker du er det beste stedet å møtes?

    • et offentlig sted
      12
    • en sjakklubb for medlemmer
      0
    • hos en eskorte som begge har hatt
      3
    • på et shady hotellrom
      0
    • annet
      1
  3. 3. Hvem tror du den andre er?

    • Revenger
      6
    • Thorm
      1
    • Langbein
      5
    • Jegern
      3
    • neslon2
      1


Anbefalte innlegg

I nær framtid skal jeg møte en annen forumbruker som jeg garantert vet er horekunde.  Men jeg setter betingelser før dette, og han har oxo en hel del tanker rundt det som gjør at det faktisk kan bli en utfordring å få til.  Hva ville du ha tenkt på?

  • Like 3
  • Thanks 1
Lenke til kommentar

Ser jo at utvalget var heldig.  Her er det foreløpig jevnt.  En av de fem har sagt tydelig nei til å treffes fysisk for å dele erfaringer og tips.  En er jeg ikke interessert i å møte, og en bor for langt unna.

  • Like 2
Lenke til kommentar

😂😂😂

siden lunsj i dag har personen og jeg sendt hverandre tilsammen 19 meldinger på PM (private meldinger) og vi har ennå ikke landet en avtale.  Må nok ta Arbeidernes Fridag til hjelp!  Fins det noen her med et vanntett opplegg som ikke squirter?

  • Like 1
Lenke til kommentar

Skjønner ikke helt hva som er så spes eller tricky med dette. Med mindre en av partene (og ikke den andre) tror det er snakk om sjekkedate er det jo bare å møtes og bli kjent med rot i felles interesse. Er jo slik "den virkelige verden" fungerer...

  • Like 1
  • Thanks 1
Lenke til kommentar
1 time siden, daxi skrev:

Skjønner ikke helt hva som er så spes eller tricky med dette. Med mindre en av partene (og ikke den andre) tror det er snakk om sjekkedate er det jo bare å møtes og bli kjent med rot i felles interesse. Er jo slik "den virkelige verden" fungerer...

LOL, vel, det er mye som er tricky om du syns du har noe å tape.  Karriere, sosial anseelse og vennskap.  Ting som betyr mye for mange.  Det er frykten for outing og utpressing som gjør det vanskelig.  Det er oxo hovedgrunnen til at eskortene ikke får vite hvem jeg er.  Han jeg skal møte har større betenkeligheter enn meg.

  • Like 2
  • Thanks 1
Lenke til kommentar

Opp igjennom årene har jeg truffet på en del hyggelige folk på swingersklubber, fkk-klubber, gb-eventer osv som har betont seg som normale bekjentskaper uten de sperrer som nevnes.

Mulig kombinasjonen eskorte og Norges lover og sosiale normer gjør det vanskelig å bli kjent med likesinnede IRL. Jeg har ikke møtt/fått bekjentskaper innen dette segmentet i Norge. Dog var jeg i kontakt med noen på dette forum for en god stund siden mtp å bli partners in crime med fokus på 3 kanter, men det kokte bort i kålen...

  • Like 2
Lenke til kommentar

@daxi det er vel noen som har brent seg på scam/utpressing.  Det holder med et foto så finner folk hvem du er.

Jeg har truffet mer enn fem aktive forumbrukere, og ikke fått noen problemer.  Men skal en være 100% trygg er det best å la det være.

Det beste vil være trekant sammen med en eskorte, ja.  De stoler jeg helt på👍

  • Like 1
Lenke til kommentar

D ble ikke noe møte med fyren på et shady hotellrom i dag.  Forresten var det et helt ålreit spahotell som damene elsker og vil tilbake til.

  • Like 1
Lenke til kommentar

@Revenger, om du i generelle ordelag skulle si noe om hvorfor det å møtes med bakgrunn her i forumet er en dårlig ide, hvilke tre ord ville du sagt først?  Altså er dette noe vesensforskjellig fra det som @daxi skriver om å treffe noen som allerede er på en klubb for sex.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Skrevet (endret)

Vel, som tiden går kommer det stadig nye forslag og ideer til hvordan det første møtet kan skje.  Det siste som har kommet opp er faktisk å møtes på Nonna i Oslo sentrum på en kafekveld: https://oslobdsm.no/

Hvem av dere ville gjort det?

Oslob.thumb.png.66c58ffe015d6b82a6c7a585d5764491.png

Endret av Tototre
bilde
Lenke til kommentar
Skrevet (endret)
15 timer siden, Tototre skrev:

Vel, som tiden går kommer det stadig nye forslag og ideer til hvordan det første møtet kan skje.  Det siste som har kommet opp er faktisk å møtes på Nonna i Oslo sentrum på en kafekveld: https://oslobdsm.no/

Hvem av dere ville gjort det?

Oslob.thumb.png.66c58ffe015d6b82a6c7a585d5764491.png

Dette møtestedet er det fotoforbud.  Den som driver med det der får antakelig høre det tydelig!

Hva skal jeg tenke om at en av topp 10 horekundene har blitt helt taus etter at dette møtestedet ble foreslått?  Er han kanskje den som jobber for onkel?  Eller er det heller zet at en bsdm-klubb blir over-the-top?

Vi skal ikke ha sex med noen der.  Få omvisning, info og drikke øl, eller alko.fritt.

 

OM du ser en, eller flere andre brukere som har samme logo/ikon som meg, så er det kanskje @Trøndern eller @Oslung.  Hvorfor de driver med slik villedning gjennom bildebruk er usikkert.  Se etter brukernavnet mitt, så er det jeg som har postet innlegget, og ikke en av disse posørene.

Endret av Tototre
Trøndern ødelegger for meg
  • Like 2
Lenke til kommentar
Skrevet (endret)

Har en interessant diskusjon med en annen topp 10 horekunde om den ene topp 10 horekunden som kan være informatør til onkel.  Eller bare svært opptatt av sitt privatliv?

 

 

OM du ser en, eller flere andre brukere som har samme logo/ikon som meg, så er det kanskje @Trøndern eller @Oslung.  Hvorfor de driver med slik villedning gjennom bildebruk er usikkert.  Se etter brukernavnet mitt, så er det jeg som har postet innlegget, og ikke en av disse posørene.

Endret av Tototre
Trøndern ødelegger for meg
  • Like 1
Lenke til kommentar

Er det informatør eller informant?

Uansett, det kan godt hende noen jobber tett med politi, skulle ikke forundre meg egentlig. Men hvordan håndterer de informanter som bryter loven ved å ligge med jentene, og hvordan håndterer informanten dette ved å holde det skjult? tricky tricky...

 

  • Like 2
Lenke til kommentar
12 minutter siden, jegern skrev:

Er det informatør eller informant?

Uansett, det kan godt hende noen jobber tett med politi, skulle ikke forundre meg egentlig. Men hvordan håndterer de informanter som bryter loven ved å ligge med jentene, og hvordan håndterer informanten dette ved å holde det skjult? tricky tricky...

Det er nok informant i de kretser, men her på forumet er det ofte informatører, fra ordet amatør 🤣

Noen spiller på begge lag, ikke bare kjønnslig.  Da er det oxo de tryggeste eskortene, for de vil ikke bli sendt ut av landet når det blir en event. ny pandemi

 

OM du ser en, eller flere andre brukere som har samme logo/ikon som meg, så er det kanskje @Trøndern eller @Oslung.  Hvorfor de driver med slik villedning gjennom bildebruk er usikkert.  Se etter brukernavnet mitt, så er det jeg som har postet innlegget, og ikke en av disse posørene.

  • Like 3
Lenke til kommentar

Dette kan bli spennende!  Det ser ut til møtestedet kan bli en sexklubb.  Jeg skal være bundet til et andreaskors for å bli gjenkjent!  Han skal vifte med et rødt silketørkle framfor mine edle deler.  Ingen sier et ord.  Vi klikker morsesignaler med munnen 🤣

  • Haha 1
Lenke til kommentar

De fleste her inne (ikke informatør) har nok et snev av paranoia, jeg også.

 

Vår felles hobby er vel en av få hobbyer som holdes strengt hemmelig. Hvis mdg foreslår at denne hobbyen er like bra for miljøet som Tesla blir dette hakket lettere😉

  • Like 3
Lenke til kommentar
4 timer siden, tomjego skrev:

De fleste her inne (ikke informatør) har nok et snev av paranoia, jeg også.

Vår felles hobby er vel en av få hobbyer som holdes strengt hemmelig. Hvis mdg foreslår at denne hobbyen er like bra for miljøet som Tesla blir dette hakket lettere😉

Sirkelen for hemmelige horekunder blir vel snart opprettet.  Der står vi med KKK-lignende hetter og med smekken sikkert igjen og forteller om hva vi har gjort som vi aldri har sagt høyt til noen andre tidligere.  Men kanskje skrevet om det.  Den første som satte meg på sporet av at det fins et behov hos enkelte til å møtes IRL utenom offentlig regi, som samtalegrupper etc., var @Revenger.  Det er et behov.  Og det fins noen som tør, selv om det sitter svært langt inne.  For meg og en av de andre i topp 10 horekunder vil en bsdm-klubb i Oslo være et greit møtested for kanskje 45 min prat.  Ikkeno bilder, hemmelig filming eller annet som kan avsløre hvem han, eller jeg er.  Bortsett fra om en, eller begge er en kjendis på en eller annen måte.  Gjennom fem tidligere treff denne vinteren har jeg funnet at jeg ikke er så kjent som jeg trodde😅

  • Haha 2
Lenke til kommentar

I 17.-mai helgen blir den første samlingen av horekunder arrangert i en annen by enn på det vi populært kaller det sentrale østlandet.  Har du tid, lyst og interesse av å ta på deg KKK-hetten din (hettegenser fukner oxo), så send en PM slik at du kan møte din egen paranoia i døra i stedet for å snu i døra.  Samling og samling, fru Blom.  Jeg skal ha en kopp kaffe og en prat på max tre kvarter for å snakke om felles dameinteresser.  Mer tid enn det trenger jeg ikke.  Men for framtidige aktiviteter som GB m.m. så er det nyttig å ha møttes først.  (Aha, der var det noen flere som våknet!!!!)

  • Haha 5
Lenke til kommentar
  • 2 weeks later...

Vakre damer i 25-35 års-alder og overdådige GB med mat, drikke og sex, uten filming av noen som helst slag.  Det er sånne ting som noen av oss diskuterer.  Men, nå er det snart tid for oslotreffet, og det har ikke materialisert seg i noen konkret avtale ennå.  Det kan skje de neste 14 dagene.  Det ene møtestedet som vi langt på vei var blitt enige om, er ikke lenger et alternativ.

Den jeg skal møte er ikke blant de som har fått flest stemmer i meningsmålingen.  Hvem tror du det er da? 

  • Like 1
Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...