GÃ¥ til innhold

Coffee i Oslo

Gjest

Anbefalte innlegg

What you see is what you get. Kan overhodet ikke massere, men kompenserer ved å gi en vedvarende, klyngete ålelignende b2b som er så nær det er mulig å komme et samleie uten å ha det. Og hun kan sikkert gå hele veien også.

Lenke til kommentar
31 minutter siden, Griffelen skrev:

What you see is what you get. Kan overhodet ikke massere, men kompenserer ved å gi en vedvarende, klyngete ålelignende b2b som er så nær det er mulig å komme et samleie uten å ha det. Og hun kan sikkert gå hele veien også.

Happy ending?

Lenke til kommentar
11 timer siden, Karsten skrev:

Men hun svarer ikke... SÃ¥ da blir en review i beste fall forsinket...

13:34 i dag fikk jeg melding og kunne komme til en adresse på Frogner med én gang. Nix. Ute av min kontaktliste. 

Lenke til kommentar
35 minutter siden, Karsten skrev:

13:34 i dag fikk jeg melding og kunne komme til en adresse på Frogner med én gang. Nix. Ute av min kontaktliste. 

Privat eller salong?

• Like 2
Lenke til kommentar
  • 1 month later...
  • 3 months later...
PÃ¥ 8.6.2024 den 11.00, Nikki skrev:

Er Bowy og Coffee samme dame?

Noe å medele om dette? Ser at de har samme telefonnummer. Hadde time med Cofee, men syns hun liknet mer på Bowy...

• Like 2
Lenke til kommentar
18 minutter siden, Nikki skrev:

Noe å medele om dette? Ser at de har samme telefonnummer. Hadde time med Cofee, men syns hun liknet mer på Bowy...

Aner ikke. Har aldri hørt om noen Bowy.

Lenke til kommentar