Gaggball Skrevet Oktober 25 Forfatter Share Skrevet Oktober 25 Ferietid... Just love it 3 2 Siter Lenke til kommentar
Aksel Hennie Skrevet Oktober 31 Share Skrevet Oktober 31 På 25.10.2024 den 12.29, Gaggball skrev: Ferietid... Just love it Pattaya er helt konge! 1 1 Siter Lenke til kommentar
Gaggball Skrevet November 3 Forfatter Share Skrevet November 3 Livet er hærlig 2 1 Siter Lenke til kommentar
Aksel Hennie Skrevet November 4 Share Skrevet November 4 20 timer siden, Gaggball skrev: Livet er hærlig Magisk! Hvilket hotell er dette ? 1 Siter Lenke til kommentar
nelson2 Skrevet November 4 Share Skrevet November 4 30 minutter siden, Aksel Hennie skrev: Hvilket hotell er dette ? Jeg synes du har litt feil fokus nu, @Aksel Hennie, eller kjenner du igjen dama på tatoveringene? 1 2 Siter Lenke til kommentar
Aksel Hennie Skrevet November 4 Share Skrevet November 4 26 minutter siden, nelson2 skrev: Jeg synes du har litt feil fokus nu, @Aksel Hennie, eller kjenner du igjen dama på tatoveringene? Det var noe svært kjent med rommet på bildet! Jenta så bra ut bakfra, men kan også se litt ut som en LB. No offence til Gaggball 2 Siter Lenke til kommentar
Gaggball Skrevet November 4 Forfatter Share Skrevet November 4 1 time siden, Aksel Hennie skrev: Hvilket hotell er dette ? Areca Lodge 2 1 Siter Lenke til kommentar
Gaggball Skrevet November 4 Forfatter Share Skrevet November 4 @Aksel Hennie Taeng på Mayfair, var aldri der når jeg var i nærheten. Den kvelden jeg var i WS så la hun ut bilde av seg på Mayfair... Hadde planer om en liten date med henne 1 1 Siter Lenke til kommentar
Aksel Hennie Skrevet November 4 Share Skrevet November 4 16 minutter siden, Gaggball skrev: @Aksel Hennie Taeng på Mayfair, var aldri der når jeg var i nærheten. Den kvelden jeg var i WS så la hun ut bilde av seg på Mayfair... Hadde planer om en liten date med henne Jeg også letet etter henne uten å få tak i henne! Mayfair var litt hit & miss de 2 gangene jeg var innom. Kos deg. 2 Siter Lenke til kommentar
jazmin Skrevet November 11 Share Skrevet November 11 https://vipurl.pro/hotlady Siter Lenke til kommentar
Aksel Hennie Skrevet November 13 Share Skrevet November 13 https://fb.watch/vQnIguktjV/ 2 Siter Lenke til kommentar
letende Skrevet November 13 Share Skrevet November 13 Er det ikke noen av dere her som besøker Gentlemencluber i pattaya og jomtien? Selv synes jeg det er mye bedre enn gogo og vanlige barer. Der er atmosfæren bedre og damene tømmer ikke drinken like fort. Og ofte fast pris på det meste av extra tjenester. 3 Siter Lenke til kommentar
Pwhite Skrevet November 14 Share Skrevet November 14 23 timer siden, Aksel Hennie skrev: https://fb.watch/vQnIguktjV/ Linken funker ikke for meg 1 Siter Lenke til kommentar
Dag_driver Skrevet November 14 Share Skrevet November 14 6 timer siden, Pwhite skrev: Linken funker ikke for meg Du må være innlogget på fjasbook for å vise videoen.. 1 Siter Lenke til kommentar
Pwhite Skrevet November 15 Share Skrevet November 15 6 timer siden, Dag_driver skrev: Du må være innlogget på fjasbook for å vise videoen.. Prøvde å være logget inn funket fortsatt ikke 1 Siter Lenke til kommentar
letende Skrevet November 15 Share Skrevet November 15 8 timer siden, Pwhite skrev: Prøvde å være logget inn funket fortsatt ikke Prøv kopier link adressen og lim den inn i nettleseren 2 Siter Lenke til kommentar
Gaggball Skrevet November 16 Forfatter Share Skrevet November 16 På 13.11.2024 den 17.13, letende skrev: Er det ikke noen av dere her som besøker Gentlemencluber i pattaya og jomtien? Har ikke fått ut den berømte fingern å besøke GC. Mine områder er stort sett LK Metro, Soi Buakhao, Soi Honey, Soi 6, Insomnia, Sapphire 2 Siter Lenke til kommentar
letende Skrevet November 16 Share Skrevet November 16 28 minutter siden, Gaggball skrev: Har ikke fått ut den berømte fingern å besøke GC. Mine områder er stort sett LK Metro, Soi Buakhao, Soi Honey, Soi 6, Insomnia, Sapphire Men du er innom soi boomerang, sidegate til soi Buakhao? Jeg orker ikke være ute sent, så blir ikke nattklubber på meg. Også innom la poste noen ganger i soi Lenkee. Og over 3.gata er det også mye spennende. Liker gå rundt i sidegater og smug og da finner man ofte mange steder uten alt for mange turister. Du får teste ut GC noen ganger, de åpner jo gjerne mellom 13-15 og flere av de stenger jo tidlig på kvelden. 2 Siter Lenke til kommentar
Gaggball Skrevet November 16 Forfatter Share Skrevet November 16 Var der et par ganger forrige gang. Men ikke denne gangen 1 Siter Lenke til kommentar
tommyh Skrevet November 16 Share Skrevet November 16 Thailand er paradis for kåte menn, ingen kan komme og si noe annet. I løpet av mine 30+ turer til smilets land har jeg hatt det mye gøy. Ofte 1 måned i slengen. Og med hjem hender det også at man har med noe uønsket som klamydia og gonorre.....men men en tablettkur eller spryte i rumpa så er man good to go igjen. Min favoritt er sugebarer. Flere her som tidligere har frekventert Lolitas i Bangkok og Pattaya? Sist gang jeg var Thailand var de begge nedlagt... 3 Siter Lenke til kommentar
letende Skrevet November 16 Share Skrevet November 16 4 timer siden, tommyh skrev: Thailand er paradis for kåte menn, ingen kan komme og si noe annet. I løpet av mine 30+ turer til smilets land har jeg hatt det mye gøy. Ofte 1 måned i slengen. Og med hjem hender det også at man har med noe uønsket som klamydia og gonorre.....men men en tablettkur eller spryte i rumpa så er man good to go igjen. Min favoritt er sugebarer. Flere her som tidligere har frekventert Lolitas i Bangkok og Pattaya? Sist gang jeg var Thailand var de begge nedlagt... Er vel stengt de i pattaya, men er jo flere steder man kan både bli sugd eller ha full pakke i lokalet. 1 Siter Lenke til kommentar
Dag_driver Skrevet November 16 Share Skrevet November 16 5 timer siden, tommyh skrev: Thailand er paradis for kåte menn, ingen kan komme og si noe annet. I løpet av mine 30+ turer til smilets land har jeg hatt det mye gøy. Ofte 1 måned i slengen. Og med hjem hender det også at man har med noe uønsket som klamydia og gonorre.....men men en tablettkur eller spryte i rumpa så er man good to go igjen. Min favoritt er sugebarer. Flere her som tidligere har frekventert Lolitas i Bangkok og Pattaya? Sist gang jeg var Thailand var de begge nedlagt... Lolitas i Bangkok er vel i drift? Lenge siden jeg har besøkt den. 7-heaven er fast innslag på hver tur😁 https://www.7-heavenbkk.com/ 3 Siter Lenke til kommentar
TrygveOlav Skrevet November 25 Share Skrevet November 25 Mye bra bilder her😍 Noen som har mer å dele fra Pattaya regionen? Hvor deler dere eventuelt om denne siden ikke er aktiv? Siter Lenke til kommentar
Gaggball Skrevet November 26 Forfatter Share Skrevet November 26 17 timer siden, TrygveOlav skrev: Hvor deler dere eventuelt om denne siden ikke er aktiv? Info om Pattaya og livets gleder... Da gjelder det kun et forum, der finner du all info du måtte trenge om alt i PA 2 Siter Lenke til kommentar
Aksel Hennie Skrevet Fredag klokken 08:16 Share Skrevet Fredag klokken 08:16 Må prøves : https://www.gentsclubs.com/gc/007-club Ta en bolt. 2 Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg