Gå til innhold

Pattaya Thailand

Gaggball

Anbefalte innlegg

Er det ikke noen av dere her som besøker Gentlemencluber i pattaya og jomtien? Selv synes jeg det er mye bedre enn gogo og vanlige barer. Der er atmosfæren bedre og damene tømmer ikke drinken like fort. Og ofte fast pris på det meste av extra tjenester. 

• Like 3
Lenke til kommentar
På 13.11.2024 den 17.13, letende skrev:

Er det ikke noen av dere her som besøker Gentlemencluber i pattaya og jomtien? 

Har ikke fått ut den berømte fingern å besøke GC. 

Mine områder er stort sett LK Metro, Soi Buakhao, Soi Honey, Soi 6, Insomnia, Sapphire

• Like 2
Lenke til kommentar
28 minutter siden, Gaggball skrev:

Har ikke fått ut den berømte fingern å besøke GC. 

Mine områder er stort sett LK Metro, Soi Buakhao, Soi Honey, Soi 6, Insomnia, Sapphire

Men du er innom soi boomerang, sidegate til soi Buakhao? Jeg orker ikke være ute sent, så blir ikke nattklubber på meg. Også innom la poste noen ganger i soi Lenkee. Og over 3.gata er det også mye spennende. Liker gå rundt i sidegater og smug og da finner man ofte mange steder uten alt for mange turister. Du får teste ut GC noen ganger, de åpner jo gjerne mellom 13-15 og flere av de stenger jo tidlig på kvelden. 

• Like 2
Lenke til kommentar

Thailand er paradis for kåte menn, ingen kan komme og si noe annet. I løpet av mine 30+ turer til smilets land har jeg hatt det mye gøy. Ofte 1 måned i slengen. Og med hjem hender det også at man har med noe uønsket som klamydia og gonorre.....men men en tablettkur eller spryte i rumpa så er man good to go igjen.

Min favoritt er sugebarer. Flere her som tidligere har frekventert Lolitas i Bangkok og Pattaya? Sist gang jeg var  Thailand var de begge nedlagt...

• Like 3
Lenke til kommentar
4 timer siden, tommyh skrev:

Thailand er paradis for kåte menn, ingen kan komme og si noe annet. I løpet av mine 30+ turer til smilets land har jeg hatt det mye gøy. Ofte 1 måned i slengen. Og med hjem hender det også at man har med noe uønsket som klamydia og gonorre.....men men en tablettkur eller spryte i rumpa så er man good to go igjen.

Min favoritt er sugebarer. Flere her som tidligere har frekventert Lolitas i Bangkok og Pattaya? Sist gang jeg var  Thailand var de begge nedlagt...

Er vel stengt de i pattaya, men er jo flere steder man kan både bli sugd eller ha full pakke i lokalet. 

• Like 1
Lenke til kommentar
5 timer siden, tommyh skrev:

Lolitas i Bangkok er vel i drift? Lenge siden jeg har besøkt den. 7-heaven er fast innslag på hver tur😁

https://www.7-heavenbkk.com/

• Like 3
Lenke til kommentar
  • 2 weeks later...