Sof Skrevet Juni 26, 2024 Share Skrevet Juni 26, 2024 35 minutter siden, Ness skrev: I'm inclined to believe Sof in this! This is based on my own experience with her, her reviews on RE and that Treningsfriken has provided no evidence of his claims. I hope you'll come back to Stavanger soon, I'd like to meet you again! Thank you ❤️ 3 Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet Juni 27, 2024 Share Skrevet Juni 27, 2024 Jøss for en flott dame. Henne må jeg besøke. Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet Juni 27, 2024 Share Skrevet Juni 27, 2024 Jeg er helt enig. Absolutt en vakker kvinne. Hadde møtt henne med eller uten klær... Siter Lenke til kommentar
Sof Skrevet Juni 28, 2024 Share Skrevet Juni 28, 2024 16 timer siden, Chubbybear skrev: Jeg er helt enig. Absolutt en vakker kvinne. Hadde møtt henne med eller uten klær... Thank you 💖 4 Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet Juni 28, 2024 Share Skrevet Juni 28, 2024 Når er hun i Oslo igjen? Annonsen er inaktiv Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg