Rattus Skrevet April 10 Share Skrevet April 10 Jeg har en blow job avtale med Mila løpet av arbeidstiden i dag. 1000 kroner for owo og deep throat. Bargain. Tilbakemelding kommer. Siter Lenke til kommentar
Tototre Skrevet April 10 Share Skrevet April 10 5 minutter siden, Rattus skrev: Jeg har en blow job avtale med Mila løpet av arbeidstiden i dag. 1000 kroner for owo og deep throat. Bargain. Tilbakemelding kommer. Ja, det er for mange eskorter og for få kunder som er betalingsvillige om dagen. Alle kan få tilbud om dere spør! Siter Lenke til kommentar
Burt_Reynolds Skrevet April 10 Share Skrevet April 10 Hadde avtale med henne for noen måneder siden. Etter at jeg hadde tatt ut penger, og reist til stedet, så ville hun at jeg skulle vente 1t30m. Da har hun selvfølgelig booket en annen i 1 time, og trenger 30m til å bli klar. Hun unnskyldte dette med at hun ‘skulle spise frokost’, og sendte meg en video for å holde meg varm. Dette er et utgammelt triks, og jeg ble rett og slett forbannet over at hun prøvde seg på den varianten. Jeg la derfor negativ review på RE. Jeg var høflig og sa rett ut på en høflig måte, at jeg gjennomskuet dette og at jeg skjønte at hun hadde 1t booking og 30m pause, da ble hun dritforbannet og beskyldte meg for å være full. Jeg informerte da om at klokken 14 på dagtid har ikke jeg drukket. Da flippa hun enda mer ut og ba meg aldri kontakte henne igjen. Jeg konkluderer derfor med at dama er ‘helt ute’ mentalt, anbefaler ikke. Dersom folk er veldig nysgjerrige kan jeg legge ut skjermskudd for å bevise hvor høflig og gentlemanly jeg faktisk var i denne interaksjonen, det som provoserte henne var at jeg påpekte at jeg gjennomskuet henne. 2 2 Siter Lenke til kommentar
jegern Skrevet April 10 Share Skrevet April 10 (endret) Her påmerkes det i en annen ameldelse rett etter din at hun var høy på noe. Jeg har også besøkt noen som var tydelig høy på noe, mary-love. Bildene i disse annonsene ligner hverandre... samme slags type outfit, positurer, lys skulle tro det er samme operatører. Er ikke rart de er gærne hvis de går på dop hele gjengen. Endret April 10 av jegern 1 1 Siter Lenke til kommentar
Rattus Skrevet April 10 Forfatter Share Skrevet April 10 Jeg kan selvsagt bare forholde meg til min egen opplevelse. Den var bra. Booket som sagt blow job til 100o kroner. Hun åpnet døra ikledd et sexy antrekk med strømper og hofteholder. Litt slapp rumpe, ellers fin kropp og pent ansikt. Jeg kommer ikke så veldig lett så hun måtte jobbe for sakene. Noe hun gjorde til gangs. Litt voldsom suging kanskje, jeg foretrekker litt mykere varianter. Som jeg gjorde henne oppmerksom på og deretter justerte hun. Kom først da jeg fikk snudd henne litt rundt sånn at jeg kunne tafse samtidig. Til 1000 kroner var dette et bargain. Jeg koste meg. 2 Siter Lenke til kommentar
Tototre Skrevet April 10 Share Skrevet April 10 @Burt_Reynolds det er sånt som dette som skjer. Noen ganger lykkes en bare ikke fordi det er andre personer som oxo bestemmer. Hyggelig at du traff og ble fornøyd til en god pris, @Rattus 👍 1 1 Siter Lenke til kommentar
Revenger Skrevet April 11 Share Skrevet April 11 18 timer siden, Burt_Reynolds skrev: Hadde avtale med henne for noen måneder siden. Etter at jeg hadde tatt ut penger, og reist til stedet, så ville hun at jeg skulle vente 1t30m. Da har hun selvfølgelig booket en annen i 1 time, og trenger 30m til å bli klar. Hun unnskyldte dette med at hun ‘skulle spise frokost’, og sendte meg en video for å holde meg varm. Dette er et utgammelt triks, og jeg ble rett og slett forbannet over at hun prøvde seg på den varianten. Jeg la derfor negativ review på RE. Jeg var høflig og sa rett ut på en høflig måte, at jeg gjennomskuet dette og at jeg skjønte at hun hadde 1t booking og 30m pause, da ble hun dritforbannet og beskyldte meg for å være full. Jeg informerte da om at klokken 14 på dagtid har ikke jeg drukket. Da flippa hun enda mer ut og ba meg aldri kontakte henne igjen. Jeg konkluderer derfor med at dama er ‘helt ute’ mentalt, anbefaler ikke. Dersom folk er veldig nysgjerrige kan jeg legge ut skjermskudd for å bevise hvor høflig og gentlemanly jeg faktisk var i denne interaksjonen, det som provoserte henne var at jeg påpekte at jeg gjennomskuet henne. Helt enig! Jeg ville spydd på trammen i tillegg. 1 Siter Lenke til kommentar
Revenger Skrevet April 11 Share Skrevet April 11 18 timer siden, Rattus skrev: Jeg kan selvsagt bare forholde meg til min egen opplevelse. Den var bra. Booket som sagt blow job til 100o kroner. Hun åpnet døra ikledd et sexy antrekk med strømper og hofteholder. Litt slapp rumpe, ellers fin kropp og pent ansikt. Jeg kommer ikke så veldig lett så hun måtte jobbe for sakene. Noe hun gjorde til gangs. Litt voldsom suging kanskje, jeg foretrekker litt mykere varianter. Som jeg gjorde henne oppmerksom på og deretter justerte hun. Kom først da jeg fikk snudd henne litt rundt sånn at jeg kunne tafse samtidig. Til 1000 kroner var dette et bargain. Jeg koste meg. Vi observerer. 1 Siter Lenke til kommentar
Savitar Skrevet April 11 Share Skrevet April 11 Mila er etter min erfaring en flott og stabil dame. Alt ble levert som avtalt og vi hadde det hyggelig sammen. Nå møtte jeg henne for over 1 år siden, kan hende ting har endret seg. Super kropp og hun suger ekstremt bra, intenst og dypt, akkurat slik jeg liker det. Siter Lenke til kommentar
Tototre Skrevet April 11 Share Skrevet April 11 2 minutter siden, Savitar skrev: Mila er etter min erfaring en flott og stabil dame. Alt ble levert som avtalt og vi hadde det hyggelig sammen. Nå møtte jeg henne for over 1 år siden, kan hende ting har endret seg. Super kropp og hun suger ekstremt bra, intenst og dypt, akkurat slik jeg liker det. Ingenting har forandret seg. Hun dobbeltbooker og @Burt_Reynolds var uheldig denne gangen og fant seg ikke i det. 1 Siter Lenke til kommentar
Savitar Skrevet April 11 Share Skrevet April 11 1 minutt siden, Tototre skrev: Ingenting har forandret seg. Hun dobbeltbooker og @Burt_Reynolds var uheldig denne gangen og fant seg ikke i det. Ja det er uheldig, kanskje man kan ta forhåndsregler og ikke booke i de mest populære tidene?🤔 leit å høre om Burts erfaring, jeg anbefaler alltid å ha en plan B. Personlig møtte jeg henne tidlig på dagen og opplevde ingen utfordringer. 2 Siter Lenke til kommentar
Rattus Skrevet April 21 Forfatter Share Skrevet April 21 Jeg hadde lest den kritikken av henne, men tenkte det ikke kom til å skje meg siden jeg besøkte henne i kontortiden, og det stemte. 2 Siter Lenke til kommentar
Gaggball Skrevet April 21 Share Skrevet April 21 Truffet henne flere ganger og hun har aldri skuffet meg. Avtalt tid, pris og service. Har også skrevet om henne i min review tråd Link: Gaggballs review tråd 2 1 Siter Lenke til kommentar
LoveOWO Skrevet November 26 Share Skrevet November 26 Møtte henne i dag. Ingen dårlig halvtime, men heller ikke noe høydare. Litt lite innlevelse. Helt på det jevne blowjob. Ikke noe sloppy, deepthroat som jeg ba om. Litt knirk med at hun hadde vondt i halsen. Ellers er jeg ikke fan av metall på kroppen, som hun har noen av. En drøy halvtime for 1500 er helt innafor. Gjenbesøk neppe. 6 Siter Lenke til kommentar
Jeff Pezos Skrevet November 26 Share Skrevet November 26 3 timer siden, LoveOWO skrev: Møtte henne i dag. Ingen dårlig halvtime, men heller ikke noe høydare. Litt lite innlevelse. Helt på det jevne blowjob. Ikke noe sloppy, deepthroat som jeg ba om. Litt knirk med at hun hadde vondt i halsen. Ellers er jeg ikke fan av metall på kroppen, som hun har noen av. En drøy halvtime for 1500 er helt innafor. Gjenbesøk neppe. Deler din oppfatning, da dette er som om jeg skulle sagt det selv. Pen jente, men ikke like pen som på de photoshoppede bildene på RE, ellers sånn midt på treet og treet er langt type service. 4 Siter Lenke til kommentar
Dirty Harry Skrevet November 27 Share Skrevet November 27 (endret) fitta er alt for slapp, foretrekker trange fitter. Endret November 27 av Dirty Harry 1 Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg