EnchantedBaby Skrevet April 8 Share Skrevet April 8 hvis du er interessert i å chatte, møte og sosialisere, send meg en melding her: https://tinyurl.com/EnchantedBaby Jeg er hovedsakelig interessert i eldre menn (25+). Klem 1 Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet April 8 Share Skrevet April 8 Nå kommer alle botsene, uff hvor er admin? Siter Lenke til kommentar
nelson2 Skrevet April 8 Share Skrevet April 8 Det er sikkert "ei" som vil i teltet med @Tototre. 8 Siter Lenke til kommentar
Tukleren Skrevet April 8 Share Skrevet April 8 Samme tinyurl bullshit. https://preview.tinyurl.com/EnchantedBaby = flirt-hub.com 1 1 Siter Lenke til kommentar
EnchantedBaby Skrevet April 8 Forfatter Share Skrevet April 8 9 minutter siden, Apeesel skrev: Nå kommer alle botsene, uff hvor er admin? Ingen grunn til å være frekk. Hvis du er jomfru kan jeg hjelpe deg. Klem 3 Siter Lenke til kommentar
Tototre Skrevet April 8 Share Skrevet April 8 @EnchantedBaby jeg forbanner deg og ganner deg bort fra dette forum for evig! Så får vi se om dette hjelper? 2 Siter Lenke til kommentar
EnchantedBaby Skrevet April 8 Forfatter Share Skrevet April 8 8 minutter siden, Tototre skrev: @EnchantedBaby jeg forbanner deg og ganner deg bort fra dette forum for evig! Så får vi se om dette hjelper? ikke vær slem 1 2 Siter Lenke til kommentar
Langbein Skrevet April 8 Share Skrevet April 8 1 time siden, nelson2 skrev: Det er sikkert "ei" som vil i teltet med @Tototre. Alle vil i teltet med @Tototre 2 1 Siter Lenke til kommentar
jegern Skrevet April 8 Share Skrevet April 8 Bruker du Chrome fra PC høyreklikker du på bildet, velger "Search image with google" (Google Lens), trykk "Find image source", da ser vi bildet er brukt mange andre steder. 4 Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet April 8 Share Skrevet April 8 28 minutter siden, alpdlp skrev: vi bare leker med dere plutselig smeller det Ahh der har vi kloakkrotta som fikk navnet sitt lekket på forumet ahahah. Sug en kukk din rotte. Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet April 8 Share Skrevet April 8 11 minutter siden, alpdlp skrev: Damn bro @Apeesel Jeg skjønner ikke, du rediger en kommentar og svarer på det liksom? Hva skal det gjøre, provosere?😂 for å være en hetero fyr liker du jaggu meg å snakke om kukk. Kanskje du er en skap homse? Åssen går arbeidstreningen via nav? Ser du skrev på sosialemedier om livssituasjonen din en stund tilbake, nå har du jo lukka profil. Ps: jeg svinger begge veier, liker både kukk og fitte. Prøv å vær litt mer original. Siter Lenke til kommentar
Tototre Skrevet April 8 Share Skrevet April 8 3 minutter siden, Apeesel skrev: Jeg skjønner ikke, du rediger en kommentar og svarer på det liksom? Hva skal det gjøre, provosere?😂 for å være en hetero fyr liker du jaggu meg å snakke om kukk. Kanskje du er en skap homse? Åssen går arbeidstreningen via nav? Ser du skrev på sosialemedier om livssituasjonen din en stund tilbake, nå har du jo lukka profil. Ps: jeg svinger begge veier, liker både kukk og fitte. Prøv å vær litt mer original. @Apeesel nå har jeg lagt fra meg marshallstjernen, så jeg er nesten alminnelig menig her. I alle fall ikke noen liksom-administrator, men kun Grand Master, som @Revenger oxo er. Det betyr mye tilstedeværelse fram til nå, og en del reaksjoner fra andre, tror jeg. Apen, du viser deg ikke som en kandidat for diplomatkorpset her på forumet, det skal du vite. Og når du siterer spammeren får jeg lese noe av det han skriver selv om han er blokkert. Sånn forstår jeg at du kanskje hører hjemme på en slagmark som dette. Lykke til! 1 Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet April 8 Share Skrevet April 8 2 timer siden, Tototre skrev: @Apeesel nå har jeg lagt fra meg marshallstjernen, så jeg er nesten alminnelig menig her. I alle fall ikke noen liksom-administrator, men kun Grand Master, som @Revenger oxo er. Det betyr mye tilstedeværelse fram til nå, og en del reaksjoner fra andre, tror jeg. Apen, du viser deg ikke som en kandidat for diplomatkorpset her på forumet, det skal du vite. Og når du siterer spammeren får jeg lese noe av det han skriver selv om han er blokkert. Sånn forstår jeg at du kanskje hører hjemme på en slagmark som dette. Lykke til! Forumet er ødelagt, han har laget flere nye brukere og skriver falske positive reviews. Admin må rydde opp men løken er bortevekk. Ingen vits å leke diplomat her lenger, fyren er en komplett fjott av en kloakkrotte som har store problemer. Dette er heller ikke bots men rotta som lager falske brukere og later som om han er bot. Morsomt nok vet alle hvem han er. Bare å titte på gamle trådene han forsøker å spamme bort lol. Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet April 8 Share Skrevet April 8 (endret) + så har du mr horebukk som forsøker å møte synnøve og andre eskorter men får ikke møtt dem. Flere eskorter har lagt ut nr og navnet til fyren, han er svartlista av hele eskorte gjengen. Ikke send meg pms din dildo @Hore bukk Endret April 8 av Apeesel Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet April 9 Share Skrevet April 9 Dere, slutt - please. Dere ser vel selv hvor teit dette er. Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg