kjekkmann45 Skrevet April 4, 2016 Share Skrevet April 4, 2016 Noen som vet om jenter som gjør outcall til Lillestrøm som er dyktige på DT? Siter Lenke til kommentar
Smurfen Skrevet April 8, 2016 Share Skrevet April 8, 2016 Hun her er i Oslo nå og da er jo Lillestrøm bare 12 minutter unna med tog. Oppgir deep throath som en av sine spesialiteter. Må nesten legge til at jeg aldri har møtt henne men hun ser meget fristende ut. Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet April 8, 2016 Share Skrevet April 8, 2016 Hun her er i Oslo nå og da er jo Lillestrøm bare 12 minutter unna med tog.Oppgir deep throath som en av sine spesialiteter. Må nesten legge til at jeg aldri har møtt henne men hun ser meget fristende ut. Spennende å få vite hvem dette er du snakker om. Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet April 8, 2016 Share Skrevet April 8, 2016 Noen som vet om jenter som gjør outcall til Lillestrøm som er dyktige på DT? har du prøvd goodtime ? hun er dyktig på å suge og svelge, tror hun tar en tur til lillestrøm mener å minnes hun kan reise litt rundt hvis du spør Siter Lenke til kommentar
Smurfen Skrevet April 10, 2016 Share Skrevet April 10, 2016 Hun her er i Oslo nå og da er jo Lillestrøm bare 12 minutter unna med tog.Oppgir deep throath som en av sine spesialiteter. Må nesten legge til at jeg aldri har møtt henne men hun ser meget fristende ut. Spennende å få vite hvem dette er du snakker om. Ja.... En link er jo ofte på sin plass! Beklager. http://eskortejenter.net/info.php?id=9734 Siter Lenke til kommentar
thorm Skrevet Mai 6, 2016 Share Skrevet Mai 6, 2016 Ja det var en svært informativ link Siter Lenke til kommentar
Gjest Sondre Skrevet Mai 7, 2016 Share Skrevet Mai 7, 2016 Innlegget er en mnd gammelt. Siter Lenke til kommentar
Amir3 Skrevet Januar 17 Share Skrevet Januar 17 I dag passerte vi 1300 medlemmer, 28 dager etter siste milepæl på 1200! Det er fortsatt hyggelig å se at siden vår er så populær. Så får vi også håpe at vi etter hvert kan slutte å føle oss forfulgt når vi utøver vår hyggelige, sosiale hobby! Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg