Gå til innhold

Isabel Mature

Gjest

Anbefalte innlegg

Truffet henne før corona en gang. Deilig chubby milf Latina, hvis du liker det. Bilder stemmer (men samme som noen år siden). Nesten ingen engelsk noen år siden, alt på whatapp.

Begynnte med pussy sliding, blir skikkelig våt, og da var det bare knulling uten kondom fra da. Vet ikke om det er standard.

• Like 2
Lenke til kommentar

Husker jeg leste et sted (stjerneportalen?) at hun ikke gjør det på første møte men det kommer nok an på kunden og dagens humør.

Endret av Tukleren
  • Like 2
Lenke til kommentar
På 29.3.2024 den 22.02, Tukleren skrev:

Husker jeg leste et sted (stjerneportalen?) at hun ikke gjør det på første møte men det kommer nok an på kunden og dagens humør.

La meg treffe deg først

Lenke til kommentar
  • 1 month later...

Isabella er bare en fantastisk elskerinne 😍

Traff henne for en del år tilbake og på første treff KUNNE det blitt BB og CP, men jeg var ganske uerfaren og totalt uforberedt på den lidenskapen Isabella legger i et treff. Så det første treffet ble gjennomført med safe sex.

Mitt andre møte med henne var ikke mange dagene senere, og da skled forspillet med pussy sliding gikk automagisk over i lidenskapelig sex uten kondom. Det endte med at hun fikk et par orgasmer før jeg tømte ladningen dypt inne i henne. Siden jeg fortsatt bare var halvveis i den tilmålte tiden ble vi liggende å kose med hverandre. Etter en stund ville hun ha mer, og det gikk ikke lange sekundene før Isabella til min store forbauselse hadde sugd meg stiv og hard igjen 😶 Med sæden fra første ladning rennende nedover låret, tredde hun seg nedpå og startet en deilig ridetur. Det skvulpet og sprutet sæd og fittesaft og hun kom i et par kraftige orgasmer før jeg tømte de siste restene dypt oppi henne.

Jeg har hatt flere møter med Isabella med BB og CP, men under mitt siste besøk var hun klar på at BB ikke var aktuelt lenger. Kanskje hun har hatt noen dårlige erfaringer? Hvem vet....

Jeg har hennes spanske telefonnummer lagret og hun har tydeligvis mitt "hobbytelefonnummer" lagret. Når hun er hjemme i Spania sender hun av og til bilder av seg selv og sin lille hund til meg. Tror nesten jeg har klart å gjøre litt inntrykk på damen.

Min siste kontakt med Isabella var nå nylig da hun kontaktet meg for å forhøre seg om incall lokasjon. Hun fikk et par tips, men jeg hadde dessverre ikke anledning til å benytte meg av det gode tilbudet hun ga meg som takk for gode råd.

Uansett så er min erfaring at om du spør etter BB, så blir det mest sannsynlig avvist. Om du derimot bare lar tingene skje, så skal du ikke se bort ifra at hun blir så kåt at hun helst puler uten kondom 🤪

• Like 5
  • Thanks 1
Lenke til kommentar

Helt enig! Isabel Mature er ei fantastisk dame. Jeg har møtt henne to ganger. Sist gang for et par uker siden. Fikk ikke noe tilbud om BB, heldigvis.  Hadde jeg fått tilbud om BB, hadde jeg uansett takket høflig nei. Her er det kun safe sex med gummi som gjelder. 

Se min anmeldelse om Isabel Mature under kategorien Reisende.

https://www.noresk.com/forum/emne/10748-isabel-mature/

Endret av Langbein
  • Like 2
  • Thanks 2
  • Sad 1
Lenke til kommentar
  • 2 weeks later...

Prisene hennes for et par måneder siden:

1 hour 2600kr and 45 minutes 2200kr 30 minutes 1800kr (unlimited culminations) includes: shower together (notify in advance) and oil massage, DFK (Deep French Kissing) depends on your oral hygiene,  69 , lick my pussy, OWO ( Oral Without)  (depends on your hygiene) COB (Cum On Body) sex in different positions, complete dating experience.  additional services: Anal 1200k.(notify in advanc 2  hours before) COF(Cum in my face)  500k, culminate on my lips 500

Hun er ingen billig dame blitt etterhvert 😏

• Thanks 1
Lenke til kommentar
  • 5 months later...
42 minutter siden, Ox1 skrev:

Er det noen som har møtt Isabel i det siste ? Holder hun seg fortsatt like godt og er like lidenskapelig som hun alltid har vært ?

Jada, det er hun så absolutt! Møtte Isabel Mature igjen i sommer. Mitt fjerde besøk hos henne. Fortsatt like lidenskapelig og fortsatt like stram og fin i kroppen som før. Hun har passert 40, men ser like bra ut som ei på 30, om ikke bedre.

Gleder meg til Isabella kommer nordover igjen.

• Like 1
  • Thanks 1
Lenke til kommentar