brucew Skrevet Mars 26, 2024 Share Skrevet Mars 26, 2024 Er det en voksen her som kan ta fra 225 og autismeprince lekene sine, og fortelle de at selv om barnehagen er stengt i påsken, så kan de ikke drive å plage de andre sånn som de gjør nå. 3 Siter Lenke til kommentar
thorm Skrevet Mars 26, 2024 Share Skrevet Mars 26, 2024 Nå så jeg admin var litt på banen her så han bør kunne blokkere 1 1 Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet Mars 26, 2024 Share Skrevet Mars 26, 2024 25 minutter siden, thorm skrev: Nå så jeg admin var litt på banen her så han bør kunne blokkere Admin har ikke vært aktiv siden desember 2023 Siter Lenke til kommentar
johnlogan Skrevet Mars 26, 2024 Share Skrevet Mars 26, 2024 18 minutter siden, Apeesel skrev: Admin har ikke vært aktiv siden desember 2023 Hvem betaler for domenet og andre kostander knyttet til nettsiden ? Må vel være noen som kan bistå på eiersiden. 1 Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet Mars 26, 2024 Share Skrevet Mars 26, 2024 23 minutter siden, johnlogan skrev: Hvem betaler for domenet og andre kostander knyttet til nettsiden ? Må vel være noen som kan bistå på eiersiden. Usikker, reklamene på nettsiden som man ser er utløpt og han får ikke inntekt fra det lenger. Tror fyren bare forlot forumet. Ble jo trossalt kjøpt for kun 50k. Siter Lenke til kommentar
thorm Skrevet Mars 26, 2024 Share Skrevet Mars 26, 2024 1 time siden, Apeesel skrev: Admin har ikke vært aktiv siden desember 2023 Han var innom en tur igår og hadde blokkert noen. Anmodet om at man skulle melde fra om vi visste flere som skulle blokkeres Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet Mars 26, 2024 Share Skrevet Mars 26, 2024 39 minutter siden, thorm skrev: Han var innom en tur igår og hadde blokkert noen. Anmodet om at man skulle melde fra om vi visste flere som skulle blokkeres Hvilken admin er det du snakker om? De som er listet kan man se aktivitetsstatusen på, og begge er inaktive. Sikker på du ikke ble lurt? Hvis admin var her, hvorfor utestenger han ikke troll brukerne? Siter Lenke til kommentar
thorm Skrevet Mars 26, 2024 Share Skrevet Mars 26, 2024 Si det.... Lurt ble jeg ikke jeg bare leste et innlegg fra en som kalte seg administrator.......... Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet Mars 26, 2024 Share Skrevet Mars 26, 2024 5 minutter siden, thorm skrev: Si det.... Lurt ble jeg ikke jeg bare leste et innlegg fra en som kalte seg administrator.......... 5 minutter siden, thorm skrev: Si det.... Lurt ble jeg ikke jeg bare leste et innlegg fra en som kalte seg administrator.......... Gammalt innlegg som du har sett på. Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg