Gå til innhold

Norges 10 Most Wanted horekunder

Tototre

Et kjennetegn på en ønsket horekunde er at han er en whale customer  

19 stemmer

1. 1. Hvor mange av de som på topp 10-listen tror du er storforbrukere?

• 1
      1
    • 2-3
      7
    • 4-6
      2
    • 7-9
      0
    • Alle
      9
  2. 2. Visste du at det er fordeler med å være blant Norges 10 Most Wanted horekunder?

• ja
      3
    • nei
      9
    • hvilke? jeg vil oxo ha!
      7
  3. 3. Vil du arbeide for å få deg en plass blant de beryktede topp 10 Most Wanted?

• ja, for å få fordeler
      5
    • nei, interesserer meg midt i ræva
      5
    • nei
      2
    • ja, til nytte for andre
      2
    • vet ikke, hva skal det være godt for?
      5

Anbefalte innlegg

5 timer siden, Blue bell skrev:

Hmmm🤔interessant😀.......

Tipper most wanted er ca 40 år, sjenert, slank, liten tiss, blir ferdig raskt, betaler godt, renslig, snill, ingen spesielle ønsker, lukter godt, barbert nedentil, er presis, prøver ikke å kysse, etc. erc.

• Haha 6
Lenke til kommentar

40 + vil jeg påstå. De fleste jenter liker voksne kunder, generelt behandler de jentene bedre. Mindre respekt jo yngre gutta er. Igjen generelt. 

• Like 2
Lenke til kommentar
7 timer siden, Blue bell skrev:

Hmmm🤔interessant😀.......

Blir spennende å se logistikken når jentene skar vurdere oss kjøtere 🤣 må vi stille oss pent i køen til alle jentene som skal vurdere oss blir det mye moro rundt forbi i noen dager 🤔😜

Endret av Treningsfriken
  • Like 1
  • Haha 1
Lenke til kommentar
Skrevet (endret)
1 time siden, Treningsfriken skrev:

Blir spennende å se logistikken når jentene skar vurdere oss kjøtere 🤣 må vi stille oss pent i køen til alle jentene som skal vurdere oss blir det mye moro rundt forbi i noen dager 🤔😜

Spenningen er borte når de beste ikke deltar.  Det blir som olympiske leker uten Russland.

@Blue bell er en av svært få kvinner som vet hvordan det er å ligge med 223.  Ellers er det ingen av forumkvinnene som kan rangere meg på en slik liste.  Slik er det med @Revenger og en del andre karer oxo.  Vi forteller ikke sexarbeiderne hvem vi er på forumet for at vi skal kunne stå helt fritt til å anmelde og diskutere dem her inne.  

Endret av Tototre
  • Haha 3
Lenke til kommentar
1 time siden, Tototre skrev:

Vi forteller ikke sexarbeiderne hvem vi er på forumet for at vi skal kunne stå helt fritt til å anmelde og diskutere dem her inne.  

Om det ikke bare er det at du skryter på deg https://www.kondomeriet.no/tilbehor/kondomer/kondomer-mysize-pro-72-mm-10-pk/

så vil det nok ikke være så vanskelig å skille deg ut fra mengden:-)

Endret av SolanGundersen
  • Haha 1
Lenke til kommentar
5 timer siden, Revenger skrev:

ca 40 år, sjenert, slank, liten tiss, blir ferdig raskt, betaler godt, renslig, snill, ingen spesielle ønsker, lukter godt, barbert nedentil, er presis, prøver ikke å kysse

@Revenger Kan jeg stjele denne og bruke den som signatur?

• Like 1
  • Haha 3
Lenke til kommentar
1 time siden, SolanGundersen skrev:

Om det ikke bare er det at du skryter på deg https://www.kondomeriet.no/tilbehor/kondomer/kondomer-mysize-pro-72-mm-10-pk/

så vil det nok ikke være så vanskelig å skille deg ut fra mengden:-)

Du, i den tiden vi akkurat har lagt bak oss med spamming og falske brukere, det var aldri noen tvil om hvem jeg var.

To ganger i mnd får jeg høre: oj, har aldri sett en hvit med en slik!  Sist uke med med nye, norske Marianne (35).  Så får du tro meg eller ei.  Dette kan jo være en del av en mørkleggingskampanje?

• Haha 2
Lenke til kommentar
15 minutter siden, Treningsfriken skrev:

Jeg har ikke noe imot å fortelle de jeg møter hva jeg heter på forumet her 😉

Personlig har jeg problemer med det.

• Like 2
  • Thanks 3
Lenke til kommentar