Revenger Skrevet Mars 20, 2024 Share Skrevet Mars 20, 2024 Trist historie med Ottar - fint bilde av to vakre mennesker som koste seg - og allikevel - wtf! Tenker at politikerne bør grunne mer rundt 1,4 barn pr kvinne... Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet Mars 20, 2024 Share Skrevet Mars 20, 2024 Så du tenker at den nakne, barmfagre kvinnen på bussen kan føre til flere barn i kongeriket? Ellers vil jeg bare skyte inn at selv om du syns det er et dårlig marked om dagen, @Revenger så betyr det at det er kjøpers marked oxo. Bare å prøve å prute. Det funker oftere enn du tror. Siter Lenke til kommentar
Revenger Skrevet Mars 20, 2024 Forfatter Share Skrevet Mars 20, 2024 Jeg gjør litt det motsatte for tiden, selv om det ikke stunder mot jul😌 Siter Lenke til kommentar
Revenger Skrevet Mars 20, 2024 Forfatter Share Skrevet Mars 20, 2024 Grenser for hvor lenge jeg kan titte på Mercouris sine You Tube sendinger før fortvilelsen på vegne av Ukraina griper meg... Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet Mars 22, 2024 Share Skrevet Mars 22, 2024 (endret) Til dere som bor under en stein, og ikke har fått sett denne kunstneriske bussen. Endret Mars 22, 2024 av ShamanDureX Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg