LoveOWO Skrevet Mars 19 Share Skrevet Mars 19 Noen som har hatt kontakt med henne på Snap? Snakket litt sammen på Snap, men ikke kjøpt bilder eller cam show. For en time inkludert dusj sammen, owo og sex med kondom 3 lapper. Mulig jeg tar en for laget og avgir rapport. 1 1 Siter Lenke til kommentar
Revenger Skrevet Mars 19 Share Skrevet Mars 19 Hun har holdt på noen år - midten av tyveårene. Meget flott kropp. Anbefales. 1 Siter Lenke til kommentar
LoveOWO Skrevet Mars 19 Forfatter Share Skrevet Mars 19 Takk. Da blir det kanskje en tur i dag 😉 Da får jeg både polering og honning. Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet Mars 19 Share Skrevet Mars 19 Hun er topp, en lett 8/10 , men er ca 5år siden jeg traff henne. Siter Lenke til kommentar
Revenger Skrevet Mars 20 Share Skrevet Mars 20 Bildene på EJ yter henne ikke rettferdighet. Siter Lenke til kommentar
LoveOWO Skrevet Mars 20 Forfatter Share Skrevet Mars 20 Det var en heller dårlig opplevelse. Leiligheten så ut som om det aldri har vært en støvsuger i gang. Det lå søppel og dritt overalt. Ikkeno rent håndkle. På badet var det hår overalt. Hun var veldig uengasjert og trøtt, nesten sløv. Jeg vurderte faktisk å gå. Noe jeg burde ha gjort. Kroppen var veldig fin, men pupper proppfull av silikon. Veldig harde. Forsåvidt flink til å suge. Sjekket faktisk telefonen mens hun sugde. Hun måtte ta en pause for å hente noe mat som ble levert av volt. Det var derfor hun sjekket telefon underveis. 2 1 Siter Lenke til kommentar
Revenger Skrevet Mars 20 Share Skrevet Mars 20 Hm, trodde hun hadde ryddet opp by now...kroppen trumfet alt det andre for meg. 1 Siter Lenke til kommentar
LoveOWO Skrevet Mars 20 Forfatter Share Skrevet Mars 20 2 timer siden, Revenger skrev: Hm, trodde hun hadde ryddet opp by now...kroppen trumfet alt det andre for meg. Nei, det var bare rot. Pupper så fine ut, men knallharde. Siter Lenke til kommentar
Rattus Skrevet Mars 20 Share Skrevet Mars 20 Er det hun lille brune vi snakker om? Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet Mars 20 Share Skrevet Mars 20 Har møtt henne på Barcode par år tilbake. Dama var fersk og hadde ikke engang kondomer, dette fikk jeg beskjed om å ta med selv. Pen dame men mye rot og drit i leiligheten. Virker ikke helt stabil, ble aldri noe besøk igjen. Siter Lenke til kommentar
LoveOWO Skrevet Mars 20 Forfatter Share Skrevet Mars 20 Ble med denne turen på meg også.Virket nesten fjern. Men vi hadde en hyggelig prat etter økten. Var ferdig med utdannelsen og skulle begynne på et advokat kontor. Bare piss prat spør du meg. 1 Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet Mars 20 Share Skrevet Mars 20 27 minutter siden, LoveOWO skrev: Ble med denne turen på meg også.Virket nesten fjern. Men vi hadde en hyggelig prat etter økten. Var ferdig med utdannelsen og skulle begynne på et advokat kontor. Bare piss prat spør du meg. Sikkert advokat assistent stilling. Blir nok populær dame på kontoret hu😂 Siter Lenke til kommentar
Revenger Skrevet Mars 20 Share Skrevet Mars 20 Ikke sikker på det - blir nok mange no og late shows, glemte beskjeder, misforståelser og rykter. 1 Siter Lenke til kommentar
Mark Skrevet Oktober 18 Share Skrevet Oktober 18 Noen som har møtt henne i det siste? Vurderer tur.. 1 Siter Lenke til kommentar
LoveOWO Skrevet Oktober 18 Forfatter Share Skrevet Oktober 18 Ikke noe besøk siden sist jeg var der. Tviler på at jeg besøker igjen. 1 Siter Lenke til kommentar
Harry Hole Skrevet Oktober 18 Share Skrevet Oktober 18 Dama er utrolig fin. Møtt henne og hun er lekker. Men over tid skjønner hun ikke hva hun driver med (eller så skjønner ikke jeg det) 2 Siter Lenke til kommentar
Savitar Skrevet Oktober 20 Share Skrevet Oktober 20 På 18.10.2024 den 19.38, Harry Hole skrev: Dama er utrolig fin. Møtt henne og hun er lekker. Men over tid skjønner hun ikke hva hun driver med (eller så skjønner ikke jeg det) Hun sliter med rus. En trist skjebne. 2 Siter Lenke til kommentar
Harry Hole Skrevet Oktober 20 Share Skrevet Oktober 20 Har ikke inntrykk av det? 1 Siter Lenke til kommentar
Savitar Skrevet Oktober 20 Share Skrevet Oktober 20 (endret) 4 timer siden, Harry Hole skrev: Har ikke inntrykk av det? Hm Endret Oktober 20 av Savitar 1 Siter Lenke til kommentar
Mark Skrevet Oktober 31 Share Skrevet Oktober 31 På 18.10.2024 den 19.38, Harry Hole skrev: Dama er utrolig fin. Møtt henne og hun er lekker. Men over tid skjønner hun ikke hva hun driver med (eller så skjønner ikke jeg det) Skjønner hun ikke hva hun driver med? Hun var svært vakker, litt snufsete, og god til det meste når jeg traff henne nylig. Siter Lenke til kommentar
Aksel Hennie Skrevet November 1 Share Skrevet November 1 Uten kondom ? https://eskortejenter.net/girl-profile/vanesa-31098.html 1 1 Siter Lenke til kommentar
Rattus Skrevet November 1 Share Skrevet November 1 Jeg var bortpå henne da hun var helt fersk. Allerede da tenkte jeg at hun kom til å skli ut. Søt jente, nett kropp og bra blowjob. Hyggelig også, men veldig rotete. Dette er kanskje fem år siden. Var vel kun den ene siden av Dronning Eufemias gate som stod ferdig. Og som andre har påpekt, dårlig boob job. Siter Lenke til kommentar
Pwhite Skrevet November 1 Share Skrevet November 1 7 minutter siden, Rattus skrev: Jeg var bortpå henne da hun var helt fersk. Allerede da tenkte jeg at hun kom til å skli ut. Søt jente, nett kropp og bra blowjob. Hyggelig også, men veldig rotete. Dette er kanskje fem år siden. Var vel kun den ene siden av Dronning Eufemias gate som stod ferdig. Og som andre har påpekt, dårlig boob job. Hvor gammel vil du si hun er? Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg