Gå til innhold

Tønsberg massasje


Anbefalte innlegg

59 minutter siden, Mrt.tbg skrev:

Hun her er i Horten. Var hos henne for å teste og fikk en HJ+BJ+puppekos for 600 kr. Hun virket kåt og klar for mer. Pen jente. Lett å kommunisere med. Fantastiske pupper. Diskret lokalisasjon. Jeg planlegger å besøke henne igjen. Vet ikke om hun tilbyr BB. Lukter godt. 

Fikk du alt for 600? Hvor i Horten?

  • Like 1
Lenke til kommentar

Æsj, fant linken og tenkte jeg skulle besøke denne kvinnen i horten et besøk og avlegge el rapport, men idag er annonsen gått ut. Er der noen som vet hva steder heter? Maps sier det er 3(!) massasje steder i horten. 

Lenke til kommentar
6 timer siden, banditt skrev:

Æsj, fant linken og tenkte jeg skulle besøke denne kvinnen i horten et besøk og avlegge el rapport, men idag er annonsen gått ut. Er der noen som vet hva steder heter? Maps sier det er 3(!) massasje steder i horten. 

Et tips; hvis det er annonser du vurderer å besøke eller ønsker å følge med på, legg de til som favoritt. Om de blir borte en periode så er det lettere å få de opp igjen når de blir aktive igjen. Bare ta en rask titt på dine favoritter når du er innom RE. Da ser du kjapt hvem som er aktive.

  • Like 2
  • Thanks 1
Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...