Revenger Skrevet Mars 18 Share Skrevet Mars 18 Elsker klokker. Hvilke er dere keene på? Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet Mars 18 Share Skrevet Mars 18 Har en omega speedmaster som jeg har brukt i 6 år. Siter Lenke til kommentar
johnlogan Skrevet Mars 19 Share Skrevet Mars 19 VC Overseas 4500 i dag! Fin blå skive i sollys. 2 Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet Mars 19 Share Skrevet Mars 19 1 time siden, johnlogan skrev: VC Overseas 4500 i dag! Fin blå skive i sollys. Gull rolex også… bjerke er visst glad i lommeboka di. Hvor mye har du brukt ? Siter Lenke til kommentar
Revenger Skrevet Mars 19 Forfatter Share Skrevet Mars 19 1 time siden, johnlogan skrev: VC Overseas 4500 i dag! Fin blå skive i sollys. En av mine favs! 1 Siter Lenke til kommentar
johnlogan Skrevet Mars 19 Share Skrevet Mars 19 3 timer siden, Apeesel skrev: Gull rolex også… bjerke er visst glad i lommeboka di. Hvor mye har du brukt ? Hos Bjerke, jeg vet ikke! Mye. Mye på C24, Thune , noe brukt her hjemme, USA, Hong Kong, Dubai. Siter Lenke til kommentar
Engelsk86 Skrevet Mars 23 Share Skrevet Mars 23 Har hatt den på armen i 7 år nå 😁 2 Siter Lenke til kommentar
Rufus Skrevet Mars 23 Share Skrevet Mars 23 (endret) Endret Mars 24 av Rufus 1 Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet April 9 Share Skrevet April 9 @Revenger tanker om nye rolex modellene og tudor? Likte tudor gmt coke. Siter Lenke til kommentar
Revenger Skrevet April 9 Forfatter Share Skrevet April 9 (endret) Så den ny Tudor nettopp - må si jeg liker den veldig - finere enn Pepsi faktisk. Perfekt størrelse IMO. Tror jeg må kjøre følgende mantra en stund nå: ikke kjøpe ur, ikke flere ur,...men vet ikke om det hjelper Mini-review på Hodinkee. Endret April 9 av Revenger Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet April 9 Share Skrevet April 9 21 minutter siden, Revenger skrev: Så den ny Tudor nettopp - må si jeg liker den veldig - finere enn Pepsi faktisk. Perfekt størrelse IMO. Tror jeg må kjøre følgende mantra en stund nå: ikke kjøpe ur, ikke flere ur,...men vet ikke om det hjelper Mini-review på Hodinkee. Blir turen innom Bjerke så fort dem er tilgjengelig i utstilling. 50k var en god pris. Siter Lenke til kommentar
Karsten Skrevet April 13 Share Skrevet April 13 (endret) Og dette helvetes tullet legger dere på Noresk under Oslo??? Legg det i det minste på Fillene fyker eller et eller annet "mer" passende sted. Endret April 13 av Karsten 3 Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg