Revenger Skrevet Mars 15 Share Skrevet Mars 15 223 liker å lufte seg som tømmerhogger, men hva slags opplegg fronter han egentlig? Er han en lettbent dude, som uten stress, slår opp sitt Helsport telt på Bondeheimen - hotell og mottar cuckold-crazies fra Aarhus, eller en kulissemaker som spenner opp falske Potempkin-kulisser for oss? Jeg vedder på det siste! 1 1 Siter Lenke til kommentar
Tototre Skrevet Mars 15 Share Skrevet Mars 15 1 time siden, Revenger skrev: 223 liker å lufte seg som tømmerhogger, men hva slags opplegg fronter han egentlig? Er han en lettbent dude, som uten stress, slår opp sitt Helsport telt på Bondeheimen - hotell og mottar cuckold-crazies fra Aarhus, eller en kulissemaker som spenner opp falske Potempkin-kulisser for oss? Jeg vedder på det siste! Selvsagt. Ja takk til begge deler! Denne uken har vært god mot meg og nå er det helg! 1 1 Siter Lenke til kommentar
Tototre Skrevet Mars 15 Share Skrevet Mars 15 Jeg har jo levende beskrevet eskorten jeg knullet i et nærliggende tjern til Sognsvann, med tilskuer. Har sikkert glemt å nevne hun som var med på kanotur i Sverige. Der fikk kanoen sin dåp. Har gjort det oxo uten å kantre. Så har mer enn en ting felles med Lars Monsen. 1 Siter Lenke til kommentar
nelson2 Skrevet Mars 15 Share Skrevet Mars 15 33 minutter siden, Tototre skrev: Har gjort det oxo uten å kantre Det må være fordi kuken er kort og det ble liten bevegelse. 1 1 Siter Lenke til kommentar
Tototre Skrevet Mars 15 Share Skrevet Mars 15 55 minutter siden, nelson2 skrev: Det må være fordi kuken er kort og det ble liten bevegelse. tja, kanskje du har rett i det? Kort og stutt. Eller at det var typ tantrisk sex mens kanoen kastet seg fram og tilbake, opp og ned, gjennom elvens løp? 1 Siter Lenke til kommentar
Revenger Skrevet Mars 15 Forfatter Share Skrevet Mars 15 2 minutter siden, Tototre skrev: tja, kanskje du har rett i det? Kort og stutt. Eller at det var typ tantrisk sex mens kanoen kastet seg fram og tilbake, opp og ned, gjennom elvens løp? Ugga - helt prinsipielt - kuk - dissing er bare tull! Tenk om vårt fokus hadde vært på bruk! 222 vett (🔴) nok hvorfor vi r fysiske soul brothers 🔵 1 Siter Lenke til kommentar
Langbein Skrevet Mars 15 Share Skrevet Mars 15 2 timer siden, Tototre skrev: og nå er det helg! Alltid godt med helg @Tototre 1 Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg