Gå til innhold

Missy

Franz

Anbefalte innlegg

@jegern skrev vel at han hadde vært hos hu når han svarte på velkomstspørsmålene til @Tototre i en annen del av forumet. Hva mener du jegern? 

Har vært i dialog med dama før, men ikke besøkt selv. Operatør som svarer. Samme operatør som svarer for Dinaa og Dakota. De to var på samme sted. Dakota var ekte, Dinaa var falsk profil.

• Like 1
Lenke til kommentar
  • 6 months later...
  • 4 weeks later...

Jeg tok sjangsen på et besøk. Det er utvilsomt henne på bildene, men mye tynnere. Ser anorektisk ut. Hun gjør ikke det som er oppgitt og det er tydelig at hun ikke liker det hun driver med. Tanken leder hen på trafficking. Angrer på at jeg ikke snudde og gikk derifra.

• Like 1
  • Thanks 1
Lenke til kommentar
  • 3 weeks later...

Er litt uenig i forrige beskrivelse. Hun er ganske stillferdig av seg. Men fy fader for en kropp. Og nydelig flink med leppene sine. Alt jeg testet var en CBJ. Men hun hadde en varm og deilig kropp. Var veldig godt å ta på henne. Fikk ta alle steder og hun likte å bli tatt rolig på mens hun ble sett på. Brystene mindre enn en håndfull. Men stramme og perky. 

Når jeg strøk henne på kinnet og så henne i øynene lente hun seg hardere mot hånden og lukket øynene og slappet av og pustet roligere. Tror dette er en dame som har opplevd mye i livet. Moderat arr på magen, tydelig etter en form for skade og ikke operasjon, men det skjemmer ikke skjønnheten hennes i mine øyne. 

For meg som har en kink for slanke damer var dette en opplevelse av de sjeldne. Men takk for beskrivelsen av anorektisk. For det var egentlig det som trigget meg til å besøke henne. Ville se hvor tynn hun var. 

Og hun er veldig tynn. Dog ingen synlige ribben, og klar og tydelig overgang mellom byste, midje og til hofter igjen. Ordentlig thigh gap. Nydelig stump. Fine tatoveringer . Inntrykket mitt var at jeg kommuniserte med henne via en oversettingsapp. 

Priser som på siden. Ikke stedet å gå for PSE eller GFE. Men som en rolig avslutning på en lang kveld var det rett og slett en fin og behagelig opplevelse. 

• Thanks 1
Lenke til kommentar