Gå til innhold

Norske Lena 30år på eskortejenter Bergen


Gjest

Anbefalte innlegg

Hun var hos meg i dag . kom som avtalt. Gøy dame og grise kåt. Sugde som en gud. Noe hun elsket og gjøre. sa hun.

Var med på alt i grunnen. Var hel norsk. En Girl Next Door. Tar Kontakt på mail. Se eskortejenter.net .Tar Outcall og Hotel i Bergen. 5 stjerner

Lenke til kommentar

@BergenSentrum00 jeg ser jo at du er en mann som pusher 50 hardt.  Og dette er et godt forsøk på å få bedre kred her på forumet.  At du faktisk bidrar med noe.  Det er mange ganger bedre enn bare å etterlyse damer som vi andre antakelig må se langt etter siden vi ikke har penthouse i Bergen og Oslo.  Neste gang du skriver en anmeldelse vil det være konge om du legger inn en link, det er det samme om den er aktiv eller ei.  Om den ikke er aktiv så vil det være noen her som kjenner den igjen.  Så kan vi i det minste diskutere samme dame og unngå slikt som det har blitt nå.  I din tråd. Som hadde en god start.

  • Like 2
Lenke til kommentar

Jeg så at hun skrev litt forskudd betaling . Men jeg skrev at jeg betaler kun kontakt/cash og det god tok hun. Sender aldri noe betaling Elektronisk. Da skal jeg ha treffet de et par ganger😅

Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...