Gå til innhold

Line Vestheim


glingi4

Anbefalte innlegg

Fikk en troverdig tilbakemelding på pm fra en som hadde besøkt henne. Han skrev at hun er en liten jente som var hyggelig. Mer fikk jeg ikke. Merket meg at annonsen forsvant etter omtale. Når det skjer så pleier annonsørene å deaktivere anmeldelsene, men ikke fjerne annonsen.

Mange nye yngre norske jenter har annonsert i det siste, men de forsvinner like raskt. Det er mulig at noen av oss behandler dem dårlig slik at de ikke orker å holde på.

  • Like 1
Lenke til kommentar

Mange nye yngre norske jenter har annonsert i det siste, men de forsvinner like raskt. Det er mulig at noen av oss behandler dem dårlig slik at de ikke orker å holde på.

Nå synes jeg du er litt for snar med å legge skylden på menn generelt. Jeg tror nok årsaken til at annonsene forsvinner er mer sammensatt enn som så.

Lenke til kommentar

Dette blir litt off-topic så jeg avslutter her. Men jeg vil starte en ny tråd der jeg vil skrive om mine oppfatninger og erfariner om hvordan en del av oss behandler eskortejentene.

  • Like 2
Lenke til kommentar
Dette blir litt off-topic så jeg avslutter her. Men jeg vil starte en ny tråd der jeg vil skrive om mine oppfatninger og erfariner om hvordan en del av oss behandler eskortejentene.

+ 1

Lenke til kommentar
Dette blir litt off-topic så jeg avslutter her. Men jeg vil starte en ny tråd der jeg vil skrive om mine oppfatninger og erfariner om hvordan en del av oss behandler eskortejentene.

Ryddig gjort. Du reiser en interessant problemstilling i den andre tråden.

Lenke til kommentar

Hadde kontakt med henne, fikk se litt fler bilder, hadde en normal, hyggelig tone. Så gikk det litt

tid før jeg fikk svar, hun hadde vært på ferie sa hun. No problem sa jeg, når passer det for deg å treffes?

Ingen respons og nå er annonsen borte.

  • Like 1
Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...