Tbratt Skrevet Mars 9, 2024 Share Skrevet Mars 9, 2024 Hei! Noen som har truffet Mona (Tonje) før og kan rapportere noe? Syns hun ser smelldeilig ut🤩 Hun var nylig på RE som Mona og har tidligere figurert under navnet Tonje på en rekke andre sider. https://secrethostess.com/4986211/ Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet Mars 9, 2024 Share Skrevet Mars 9, 2024 (endret) Hun er aktiv på fetlife og onlyfans. Husker ikke i farta hva hun het igjen der. Hun gjør gratis treff mot at du lar henne filme etc, evt får du litt rabatt. Personlig synes jeg ikke hun var vakker, så jeg droppet et møte. Men om du ønsker diverse bdsm tjenester er nok dama bra men ikke forvent en skjønnhetsperle. Endret Mars 9, 2024 av Apeesel Siter Lenke til kommentar
Tbratt Skrevet Mars 9, 2024 Forfatter Share Skrevet Mars 9, 2024 Spennende!  Hun viser ikke ansikt på de ekte bildene, er det der minuset ligger? Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet Mars 9, 2024 Share Skrevet Mars 9, 2024 26 minutter siden, Tbratt skrev: Spennende!  Hun viser ikke ansikt på de ekte bildene, er det der minuset ligger? Minuset ligger vel heller i at dama nærmer seg 60. Hun er for gammal etter min mening, en del rynker og kroppen er ikke fast. Men puppene var fine. Siter Lenke til kommentar
Tbratt Skrevet Mars 9, 2024 Forfatter Share Skrevet Mars 9, 2024 Damn, hun er såpass voksen ja. Hm, får lufte og tilby tjenestene mine. Har runda datingappene i Østlandsområdet på 50+ så kan like mature 1 Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet Mars 9, 2024 Share Skrevet Mars 9, 2024 (endret) 8 minutter siden, Tbratt skrev: Damn, hun er såpass voksen ja. Hm, får lufte og tilby tjenestene mine. Har runda datingappene i Østlandsområdet på 50+ så kan like mature Et tips er å registrere seg på fetlife, du får garantert mye modne damer der som søker spenning. Stund siden jeg har vært der men det er alltid kåte damer i 40-60 årene som søker spenning. Endret Mars 9, 2024 av Apeesel Siter Lenke til kommentar
Tbratt Skrevet Mars 9, 2024 Forfatter Share Skrevet Mars 9, 2024 1 minutt siden, Apeesel skrev: Et tips er å registrere seg på fetlife, du får garantert mye modne damer der som søker spenning. Stund siden jeg har vært der men det er alltid kåte damer i 40-60 årene som søker spenning. Takk for tips, aldri sjekket ut det da jeg har tenkt at det bare var bdsm etc der inne😄 Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet Mars 9, 2024 Share Skrevet Mars 9, 2024 (endret) 17 minutter siden, Tbratt skrev: Takk for tips, aldri sjekket ut det da jeg har tenkt at det bare var bdsm etc der inne😄 Neida, mye gullkorn der. Et år siden møtte jeg en nyskilt dame i 40 årene, hun ville bare ha det litt morro med litt  spanking. Ble noen hyggelige stunder Endret Mars 9, 2024 av Apeesel Siter Lenke til kommentar
Gaggball Skrevet Mars 9, 2024 Share Skrevet Mars 9, 2024 Hvor seriøs er den siden til secrethostess? Siter Lenke til kommentar
Tbratt Skrevet Mars 9, 2024 Forfatter Share Skrevet Mars 9, 2024 Har null idé, jeg har ikke så mye erfaring men ser det er en egen tråd på vurdering av slike sider. Ville sett om det ligger erfaringer der:) Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg