Gå til innhold

@Vixenida

Tototre

Flott treff om alt stemmer  

45 stemmer

1. 1. Hva kan du tenke deg å betale for et timestreff med @Vixenida? (normale tjenester som bj + sex)

• NOK 1000 (for lite)
      3
    • NOK 1200 (litt lite)
      1
    • NOK 1500 (OK)
      0
    • NOK 1500 inkl owo (BRA!)
      9
    • NOK 1800 (OK)
      0
    • NOK 2000 (helt greit)
      9
    • NOK 2000 inkl owo (OK)
      15
    • over NOK 2000
      8

Anbefalte innlegg

2 timer siden, Vixenida skrev:

Frækt på dansk betyder dirty/horny/naughty :) 

Ok, frekt på norsk betyr uforskammet. Altså noe helt annet  🙂

Endret av Langbein
  • Like 1
Lenke til kommentar
Skrevet (endret)
3 minutter siden, Langbein skrev:

Ok, frekt på norsk betyr uforskammet 🙂

Et annet ord som jeg har hatt problemer med i forhold til dansk-norsk kommunikasjon er det norske ordet GREIT.  Danskene oppfatter det som engelsk GREAT.  Noen nyanser som blir borte vekk på veien....

Ja, de kommenterer ofte at min engelske uttale av ordet er litt snodig, men sånn er det vel å være dansk i Norge?

Endret av Tototre
  • Like 1
Lenke til kommentar
20 minutter siden, Tototre skrev:

Et annet ord som jeg har hatt problemer med i forhold til dansk-norsk kommunikasjon er det norske ordet GREIT.  Danskene oppfatter det som engelsk GREAT.  Noen nyanser som blir borte vekk på veien....

Ja, de kommenterer ofte at min engelske uttale av ordet er litt snodig, men sånn er det vel å være dansk i Norge?

Et tredje ord er bolle, med to vidt forskjellige betydninger på dansk og norsk. Jeg liker best den danske betydningen av ordet 😎

• Haha 1
Lenke til kommentar

Vi menn er fascinerende vesen. Tenk å knulle en dame som har stumpen stikkende ut av et telt, ikke helt min greie men jeg respekterer valget @Tototre    Hold oss oppdatert..

Lenke til kommentar
1 minutt siden, Langbein skrev:

Et tredje ord er bolle, med to vidt forskjellige betydninger på dansk og norsk. Jeg liker best den danske betydningen av ordet 😎

Ja, og jeg syns at denne diskusjonen med betydningen av danske og norske ord og uttrykk er viktig og hører hjemme i denne tråden.  Det er ofte små detaljer som kan føre til store misforståelser.  @Vixenida du får si fra om du synes det utarter i en retning du ikke ønsker.  Du er flink til å si fra i tide!

Bolle på dansk er et verbal, mens bolle på norsk er et subjekt, alternativt et objekt.

• Like 1
Lenke til kommentar

Ellers har jeg gjort det til en vane alltid å tolke danske ord og uttrykk til egen fordel.  I etterkant sier jeg jo bare at jeg ikke forstod meningen om jeg tok feil.

Lenke til kommentar
4 timer siden, Langbein skrev:

Ta deg en bolle!

Ytterligere en betydning: på engelsk:  get lost!

Endret av Revenger
  • Like 1
Lenke til kommentar
På 23.3.2024 den 15.06, Zezeh skrev:

Telt og eskorte..disse to ting ikke gå sammen..men..wherever floats you boat!..

Det var en eskorte som har jobber i en campingvogn…Marion?

😊

Husker ikke helt hva hun het men husker at det var ei nord norske dame som kjørte land og strand rundt i en bobil.

Lenke til kommentar
Akkurat nå, Hore bukk skrev:

Husker ikke helt hva hun het men husker at det var ei nord norske dame som kjørte land og strand rundt i en bobil.

..

For lenge siden 

Lenke til kommentar

Jeg bruker påskeferien til å øve på noen danske gloser.  For selv om planen er at vi ikke skal snakke, @Vixenida, og at du skal ha på hodetelefoner og lytte til musikk (jeg vil gjerne få vite i ettertid hva du hørte på, når jeg skal ha min egen debrief av opplevelsen).  På tross av dette vil jeg late som,  og leve i troen på at du kan høre hva jeg sier.  På norsk:

• Deilig.  Du er jo alt våt.
  • Kjenner du fingeren min?
  • Stå i ro, ellers kommer jeg for raskt.
  • Nå kommer jeg!
  • Ah, det var godt/nydelig/herlig.
Lenke til kommentar
Skrevet (endret)

Nå trenger jo ikke jeg noe annen info enn den jeg får fra @Vixenida på en privat kanal nå om dagen, men jeg husker at hun spurte i starten hvor det kunne være lurt å annonsere seksuelle tjenester i Norge.  

Er det noen som har sett om hun har satt inn annonser noen steder i Norge?  Hvor, og i så fall, hvilke dager vil hun eventuelt være tilgjengelig?  Ser ikke bort fra at det kan bli en extra-telttur Screenshot_20240330_101128_Instagram.thumb.jpg.dfc705446f88c17290e7aa421f1e6381.jpg

Endret av Tototre
Foto
Lenke til kommentar
37 minutter siden, alpdlp skrev:

Ps: dette forumet er så jævla dødt ass for et lame opplegg, alle som postet her er tapere inkludert meg selv jeg er sjefstaperen og nå skal jeg sutte litt på lille mannen til @tototi

det kan vi være enig i. ville det ikke vært deilig å avsluttet nå?
så slipper du å suge på lille mannen min.

Lenke til kommentar

Vel, @tototi jeg har ikke blokket deg ennå.  Det gjør at jeg ser hva judas har skrevet når du siterer han.  Men det får gå.  Slipper jo å lese det meste så lenge du ikke siterer han hele tiden.  Og om det blir for ille så blokker jeg nok deg oxo.  Ikke vondt ment.  Men du forstår sikkert.

Fantastisk at denne tråden om en eskorte som ingen av oss har møtt, kanskje unntatt @Apeesel, som hevder hun er scam, har fått mer enn 10k visinger på under en måned.  Det er sånt som gleder hjertet til en gammel, avdanket journalist som har hatt klikk som levebrød!  @Vixenida velkommen til Norge!

• Like 2
Lenke til kommentar

Er spent på denne @Tototre siden du synes jeg er så negativ så er jeg spent på opplevelsen du får her. Høres faktisk litt deilig ut å bare kunne gå inn kle av seg kose litt med musa og gå igjen uten prat eller annen dikkedarer...

• Like 2
Lenke til kommentar

Sikkert mange skeptikere der bliver glade.

Men jeg aflyser..

Jeg fik menstruation så, skiftede aftale til kun blowjob. Da ankommer til hotellet skal man bruge keycard for at komme på værelse (dette troede jeg ikke var tilfældet med dette hotel). Det hele gik dumt organiseret, selvom prøvede at placere kortet udenfor. Flere steder..

Forlader Norge på onsdag efter 2 dage med ikke sex og aftaler, men vi vil prøve at nyde turist tingene.

Forstår godt hvorfor I alle tænker jeg er scam. Og forstår også at mit omdømme i Norge nu er dårligt. 

Uanset, vil jeg gerne beklage til de 2-3 gutter, jeg havde aftalt at mødes med.

Hvis en af jer kommer til Danmark og det passer timing, så jeg giver gratis sex enkelt visit.

igen. Undskyld !

• Like 1
  • Thanks 1
  • Confused 1
Lenke til kommentar
27 minutter siden, Vixenida skrev:

Men jeg aflyser..

Jeg fik menstruation så, skiftede aftale til kun blowjob. Da ankommer til hotellet skal man bruge keycard for at komme på værelse (dette troede jeg ikke var tilfældet med dette hotel). Det hele gik dumt organiseret, selvom prøvede at placere kortet udenfor. Flere steder..

Forlader Norge på onsdag efter 2 dage med ikke sex og aftaler, men vi vil prøve at nyde turist tingene.

Forstår godt hvorfor I alle tænker jeg er scam. Og forstår også at mit omdømme i Norge nu er dårligt. 

Hvis en af jer kommer til Danmark og det passer timing, så jeg giver gratis sex enkelt visit.

igen. Undskyld !

April fools 

Lenke til kommentar
1 time siden, Vixenida skrev:

Men jeg aflyser..

igen. Undskyld !

Nøkkelkortet ble en for stor utfordring for meg.  Selv utkledd med hatt og mørke solbriller (pilot) turte jeg ikke nærme meg benken med kortet fordi det satt noen ukjente ved nabobenken.  Så det ble ikke noe treff i dag.  Rett videre til plan B og et deilig møte som nettopp tok slutt.

• Like 1
Lenke til kommentar

La meg minne dere alle på å ha en plan B, slik at du kan gå fra møter og situasjoner du føler deg usikker i.  Da blir det alltid lettere å avbryte.

• Like 1
Lenke til kommentar