Gå til innhold

@Vixenida

Tototre

Flott treff om alt stemmer  

45 stemmer

1. 1. Hva kan du tenke deg å betale for et timestreff med @Vixenida? (normale tjenester som bj + sex)

• NOK 1000 (for lite)
      3
    • NOK 1200 (litt lite)
      1
    • NOK 1500 (OK)
      0
    • NOK 1500 inkl owo (BRA!)
      9
    • NOK 1800 (OK)
      0
    • NOK 2000 (helt greit)
      9
    • NOK 2000 inkl owo (OK)
      15
    • over NOK 2000
      8

Anbefalte innlegg

58 minutter siden, Tototre skrev:

Vel, det er jo ikke mitt setup, jeg går bare dit hvor det er attraktiv fitte å få.  Betyr ikke så veldig mye for meg hvor det er, om det ikke er steder jeg har vært før som jeg vet at naboer og onkel følger med på meg når jeg går ut og inn, som f.eks et sted i Storgata i Sandefjord.

Du har jo ochså kløe fremdeles - det kan bli en showstopper - ?? - dette er en kode.

Lenke til kommentar
3 minutter siden, Totofem skrev:

Fordi 2to1 er borti alt på dette forumet?

Get lost! Er du Apekatten også? Gøy🙁

Lenke til kommentar
14 minutter siden, Totofem skrev:

Fantomet avslører aldri sin identitet.

Har alltid lurt litt på om fantomet kunne hatt to brødre og på den måten byttet på hvem som skulle jobbe når?  Da kunne jo de to andre trillingene hore og ha seg som konger i andre land når det hadde fri.

Lenke til kommentar
3 timer siden, Revenger skrev:

Dere har alle Fantomets gode merke?

Nei, der har du faktisk et meget godt poeng.  Om jeg hadde vært 224, 225, 226 og 227 så ville jeg lagt stor vekt på signaturen med stjernen.  Det har ikke falskneren fått med seg!

• Haha 1
Lenke til kommentar

I begynnelsen av april skal jeg ikke bare få møte en attraktiv kvinne i et telt på et rom i Oslo, jeg skal oxo få ta av henne trusene og knulle henne i doggy.  Avtalen er gjort om tidspunkt, så nå er det en ny opplevelse i vente!  Takk for god og fin kommunikasjon @Vixenida 👍

• Like 3
Lenke til kommentar
6 timer siden, Tototre skrev:

I begynnelsen av april skal jeg ikke bare få møte en attraktiv kvinne i et telt på et rom i Oslo, jeg skal oxo få ta av henne trusene og knulle henne i doggy.  Avtalen er gjort om tidspunkt, så nå er det en ny opplevelse i vente!  Takk for god og fin kommunikasjon @Vixenida 👍

Langtidsplanlegging er stikkordet! God tur!

Endret av Langbein
  • Like 3
Lenke til kommentar
12 minutter siden, Langbein skrev:

Langtidsplanlegging er stikkordet! God tur!

Ja, det har aboslutt sine fordeler.  Skal komme tilbake til de fordelene en gang.  Snart.  Ellers får jeg noen spørsmål om hvorfor jeg skriver her.  Som jeg har svart på.  Og noe spør hva jeg tjener på det?  Vel, siden den dagen jeg passerte 1k har det rullet inn med tilbud om det ene og det andre.  Det fikk jeg ikke som "vanlig" forummedlem. Påsken 2024 blir god!  Kommer du deg opp på en topp 10 liste over Norges mest wanted horekunder så kan livet ditt få en ny vending🤣

• Like 1
Lenke til kommentar

Det varte ikke så lenge, @Langbein.

LANGTIDSPLANLEGGING.  Har gjort det mye med faste gledespiker.  Spennende, pirrende og ubertysk å gjøre det med @Vixenida❤️

Settingen legger opp til det.  Hun er mer enn villig til å chatte, og jeg lar meg ikke be to ganger for å komme en gang i framtiden!

Når forventninger bygges opp dager i forveien vet jeg at oxo den første berøringen vil føles elektrisk.  Hun skal stå der passiv i doggy når vi starter.  Jeg vet hvor pekefingeren treffer først😁 Det vet ikke hun.  Ennå.

• Like 1
Lenke til kommentar

Et viktig spørsmål som jeg ikke vet svaret på ennå: hvor lenge vil hun bli stående i passiv doggy?  

• Haha 1
Lenke til kommentar
9 minutter siden, Tototre skrev:

Det varte ikke så lenge, @Langbein.

LANGTIDSPLANLEGGING.  Har gjort det mye med faste gledespiker.  Spennende, pirrende og ubertysk å gjøre det med @Vixenida❤️

Settingen legger opp til det.  Hun er mer enn villig til å chatte, og jeg lar meg ikke be to ganger for å komme en gang i framtiden!

Når forventninger bygges opp dager i forveien vet jeg at oxo den første berøringen vil føles elektrisk.  Hun skal stå der passiv i doggy når vi starter.  Jeg vet hvor pekefingeren treffer først😁 Det vet ikke hun.  Ennå.

Enig,  langtidsplanlegging er tingen! Som du skriver, det bygger opp forventninger og spenning. Det sitrer  i hele kroppen dager eller uker i forvegen.  Det blir lite gjort på jobben i denne venteperioden.

• Like 1
Lenke til kommentar
5 minutter siden, Tototre skrev:

Et viktig spørsmål som jeg ikke vet svaret på ennå: hvor lenge vil hun bli stående i passiv doggy?  

Inntil hun begynner å skjelve i lårene ?

Lenke til kommentar
1 minutt siden, Langbein skrev:

Enig,  langtidsplanlegging er tingen! Som du skriver, det bygger opp forventninger og spenning. Det sitrer  i hele kroppen dager eller uker i forvegen.  Det blir lite gjort på jobben i denne venteperioden.

Fint med påskefri

Lenke til kommentar
2 minutter siden, Vixenida skrev:

hehe, jeg vil blive stående i passiv doggy til du har sprutat ;) Og så du går igen, men måske vi ses næste gang ❤️  måske til sommer.. eller måske hvis I kommer til Aarhus ;) 

Ja, det blir uansett en fin opplevelse.

Med "ses neste gang" antyder du noe med øynene?

3 minutter siden, Langbein skrev:

Inntil hun begynner å skjelve i lårene ?

Vel, hun er meget godt trent, men kanskje?  Spente muskler kan få den effekten, ja👍

• Like 1
Lenke til kommentar
11 minutter siden, Langbein skrev:

dobbelt enig.. Og synes det er vældig frækt at skrive med mænd jeg faktsik skal møde.. Gør det hele ganske liderligt, at man har noget at se frem til ❤️ 

• Like 2
Lenke til kommentar
Akkurat nå, Vixenida skrev:

haha, "mærkes" næste gang så :) vil fortsat anonymt jo, men kunden kan se hele (næsten) min krop ;) !

OK, jeg misforstod med vilje❤️

Lenke til kommentar
1 minutt siden, Vixenida skrev:

dobbelt enig.. Og synes det er vældig frækt at skrive med mænd jeg faktsik skal møde.. Gør det hele ganske liderligt, at man har noget at se frem til ❤️ 

Vil tro at det hjelper en god del at mannen kan skrive i  tillegg til å levere 🤣

• Like 1
Lenke til kommentar
11 minutter siden, Vixenida skrev:

Enig! Betyr frækt det samme på norsk som på dansk?

Lenke til kommentar

Med fare for å besudle Vixenida sin tråd. Ville bare fortelle at jeg også driver og langtidsplanlegger et treff med ei dame her på forumet. Nei, det er ikke Vixenida denne gangen,  men kanskje neste gang @Vixenida? Det er i Oslo, så kanskje vi kan treffes på the Good Knight og ta oss et par partier sjakk og et par øl, @Tototre. Det hadde vært hyggelig!

• Thanks 1
Lenke til kommentar