Gå til innhold

@Vixenida

Tototre

Flott treff om alt stemmer  

45 stemmer

1. 1. Hva kan du tenke deg å betale for et timestreff med @Vixenida? (normale tjenester som bj + sex)

• NOK 1000 (for lite)
      3
    • NOK 1200 (litt lite)
      1
    • NOK 1500 (OK)
      0
    • NOK 1500 inkl owo (BRA!)
      9
    • NOK 1800 (OK)
      0
    • NOK 2000 (helt greit)
      9
    • NOK 2000 inkl owo (OK)
      15
    • over NOK 2000
      8

Anbefalte innlegg

10 timer siden, Apeesel skrev:

Det her blir for dumt. Horekunder er noen av de største idiotene når det kommer til hvor naive dem er og hva dem blir med på pga kåthet, hele opplegget ditt er merkelig.  Hva i alle dager har du tenkt å gjøre med å anmelde eller rapportere? tror du politiet bruker ressurser på noe som det der? tror du politiet bruker ressurser på at noen raringer bruker bildene dine på tinder, badoo, dating apper, hva det nå enn måtte være? Nøyaktig hva skal du møte opp og si der? "Hei jeg ønsker å levere en anmedelse på noen bak anonym profil som har brukt bildene mine, jeg mistenker dem har lurt noen" tror du politiet eller noen andre tar deg seriøst? Bildene dine på dating apper er mest sannsynlig misbrukt av bots. 

Du tok forskuddsbetaling og her driver du å høster sympati, om du er en seriøs eskorte, hvorfor i alle dager skal du ha telt opplegg? alle varsellamper lyser rødt her men idioter biter i, jeg håper inderlig at dere idioter som går på det her lærer av det. Nøyaktig hva er greia med at du kan la noen pule stumpen din gjennom et telt og et hull, men ikke uten dette teite opplegget? Har folk glemt hva som stå i mediene om slike tulle opplegg? utpressning og svindel, filming av kunder, er bare eksempler på ting som kan skje.

Alt det du sier og selve opplegget har flere røde varsellamper enn en bmw fra 90 tallet som er rævkjørt av 10 rånere. 

Politi? Hvad snakker du om?.. Jeg ville anmelde til platformen hvor en falsk profil er af mig.. Det har jeg før gjort, og siden har taget opslaget ned.. Så ja, hvis du har email fra den profil du mailede med, så kan jeg sende denne email henvisning til siden hvor du fandt mig, og så anmelde.. ikke politiet, men anmelde til siden for falsk identitet.

Om du synes telt-setup er dumt, det er da din egen sag? hvorfor skal det fylde så meget i denne tråd, at du ikke kan lide setup.. og at du har falsk anklage om at jeg scammer? Det er da virkelig irriterende..

Tak fordi du kan ruinere mit image på falsk grundlag.......

Jeg filmer ALDRIG uden kunde ved det = ulovligt

Jeg spørger ALDRIG efter depositum = det er næsten altid scam metode.

• Like 2
Lenke til kommentar
1 time siden, Vixenida skrev:

Politi? Hvad snakker du om?.. Jeg ville anmelde til platformen hvor en falsk profil er af mig.. Det har jeg før gjort, og siden har taget opslaget ned.. Så ja, hvis du har email fra den profil du mailede med, så kan jeg sende denne email henvisning til siden hvor du fandt mig, og så anmelde.. ikke politiet, men anmelde til siden for falsk identitet.

Om du synes telt-setup er dumt, det er da din egen sag? hvorfor skal det fylde så meget i denne tråd, at du ikke kan lide setup.. og at du har falsk anklage om at jeg scammer? Det er da virkelig irriterende..

Tak fordi du kan ruinere mit image på falsk grundlag.......

Jeg filmer ALDRIG uden kunde ved det = ulovligt

Jeg spørger ALDRIG efter depositum = det er næsten altid scam metode.

Perfekt, nå skal du snart skrive et følsom innlegg om hvordan du ble tatt dårlig imot og dropper Norges turen. Ingenting av det du sier og gjør er noe nytt. Lykke til, ønsker deg alt vel. Sikkert mange med telt fantasi som kommer løpende❤️

Lenke til kommentar
18 minutter siden, Apeesel skrev:

Perfekt, nå skal du snart skrive et følsom innlegg om hvordan du ble tatt dårlig imot og dropper Norges turen. Ingenting av det du sier og gjør er noe nytt. Lykke til, ønsker deg alt vel. Sikkert mange med telt fantasi som kommer løpende❤️

Det hun driver med er crybullying, konseptet går ut på at man fremprovoserer en eller annen form for kritikk, være seg legitim eller ikke, og deretter setter i gang med å bære seg over at man er offeret her og at man bare kom hit for å være hyggelig og se hvor slemme alle var blaaa blaaa blaaa.

Jeg biter ikke på kroken, og jeg håper ikke det er Simps her inne som biter på heller.

NEJ TAK, SLUG LIGESÅ EN STOR PØLSE

• Like 2
Lenke til kommentar

Jeg har ikke noe telt fantasi, men jeg vil ikke hoppe på the hate train bare på grunn av at det ikke er noe for meg. 

Om du er skeptisk som mange andre så sit back and relax. Det er bekreftet møte med prøvekaniner, vi får vite om det er scam eller det blir kansellert møte pga en bs grunn = scam.

Dere har allerede flere ganger påpekt at dere tror det er scam, og det kan det godt være og det var flere argumenter for dette fra forskjellige personer. Noe av dette er relevante tilbakemeldinger og noe er ikke. 

Men i tilfelle dette skulle være reelt, så er det jævli dumt å ødelegge et opplegg som andre kansje ønsker bare pga man ikke har tålmodighet til å vente på en rapport fra noen som bet på kroken.

Nå er jo posten interessan lesning og tiltrekker seg mye oppmersomhet så det kommer jo noe godt ut av denne kranglingen. Nesten som reality tv for eskorte verden.

• Thanks 1
Lenke til kommentar
9 minutter siden, Autismeprince skrev:

In 2012 you was in court for pedofil. You was trying to meet a 14 year girl. Stop this shit before i post screenshots 

Thats realy interesting. I did not know about this. I guess they held the trial without me, then forgot to arrest me.

Shit. I might be a wanted criminal. Where was this, where can I turn myself inn?

Can you post screenshots so I know where to go to turn myself inn?

• Like 2
Lenke til kommentar
22 minutter siden, lommelerka skrev:

Nå er jo posten interessan lesning og tiltrekker seg mye oppmersomhet så det kommer jo noe godt ut av denne kranglingen. Nesten som reality tv for eskorte verden.

Ja, leserklikk er svært viktig for en tidligere journalist.  Og som jeg skrev til @Vixenida tidligere i tråden så er dette oxo PR.  Om hun leverer (hvilket jeg fremdeles tror at hun gjør) så vil mye av denne oppmerksomheten kunne taes ut i framtidig gevinst.

(Vel, jeg ser jo oxo muligheten for at jeg tar en @alpdlp og ber @Vixenida om å få større rabatt/framtidige rabatter/inngå en samarbeidsavtale/bli halliken hennes mot at jeg skriver om hvor fantastisk det er å knulle henne.  Eller hun og jeg kan avtale at jeg skriver bra om henne uten at vi møtes.  Hun trenger ikke engang å komme fra Danmark.  Det holder å sende meg litt penger så jeg kan kjøpe av de lokale piker.  Med den riktige avtalen er jo alt mulig på et forum som dette hvor ingen blir kontrollert.  Og om noen våger å kritisere meg for de valgene jeg gjør, ja, så kommer jeg kanskje en dag til å true med å kræsje forumet.)

• Like 1
Lenke til kommentar
14 minutter siden, Tototre skrev:

Ja, leserklikk er svært viktig for en tidligere journalist.  Og som jeg skrev til @Vixenida tidligere i tråden så er dette oxo PR.  Om hun leverer (hvilket jeg fremdeles tror at hun gjør) så vil mye av denne oppmerksomheten kunne taes ut i framtidig gevinst.

(Vel, jeg ser jo oxo muligheten for at jeg tar en @alpdlp og ber @Vixenida om å få større rabatt/framtidige rabatter/inngå en samarbeidsavtale/bli halliken hennes mot at jeg skriver om hvor fantastisk det er å knulle henne.  Eller hun og jeg kan avtale at jeg skriver bra om henne uten at vi møtes.  Hun trenger ikke engang å komme fra Danmark.  Det holder å sende meg litt penger så jeg kan kjøpe av de lokale piker.  Med den riktige avtalen er jo alt mulig på et forum som dette hvor ingen blir kontrollert.  Og om noen våger å kritisere meg for de valgene jeg gjør, ja, så kommer jeg kanskje en dag til å true med å kræsje forumet.)

Det du skisserer er alltid en mulighet. Men dette gjelder alle anmeldelser. Risikoen blir reduser noe for hver nye anmeldelse, men bare redusert aldri fjernet.

Om du kommer med en tilbakemelding om at ho aldri møtte, avlyste eller at det var scam så er dette case closed. Tvilerene kan gå triumferende og klappe hverandre på ryggen. Så kan det vise seg at den sorte hingsten skrev en negativ tilbakemelding som hevn, pga han ikke fikk rabatten han ønsket. Alt er mulig i en tenkt verden.

Om du skriver en god tilbakemelding, så  må man også vurdere det du påpeker. Man må gjøre undersøkelser og vurderinger om risiko selv. Om treffer fremdeles frister og vurdert risiko er overkommelig så tar man sjangsen. Hver enkel må vurdere selv hvor mye man kan stole på en anmeldelse fra en annen bruker på forumet.

• Like 1
Lenke til kommentar
1 time siden, Tototre skrev:

Hvor stor verdi ville en video fra treffet hatt?

Spørs om vi får sett tissen din 223

Lenke til kommentar
1 minutt siden, Tototre skrev:

@Langbein kan ikke du oxo være interessert i en telttur?  Enten i Oslo eller Cap d'Agde?  En eller annen dag?

Skal tenke på det. @Tototre. Nå har jeg lagt meg. God natt!

Lenke til kommentar
1 minutt siden, Langbein skrev:

Skal tenke på det. @Tototre. Nå har jeg lagt meg. God natt!

du kommer ikke til å få sove nå som jeg har sendt deg en PM med en gåte som er @Revenger verdig

Lenke til kommentar
36 minutter siden, Tototre skrev:

du kommer ikke til å få sove nå som jeg har sendt deg en PM med en gåte som er @Revenger verdig

Se der ja, nå tror jeg du har forstått likevel 👍  Er du egentlig en programvareutvikler som har kommer i den alderen at du har administrativt ansvar?  Eller er du lutvanns forlengede arm(mann) i nord?

Lenke til kommentar
Skrevet (endret)

@Vixenida jeg gleder meg.bare mer og mer til teltsesongen skal innledes i Oslo i april.  Syns nesten ikke påskeferien kan bli fort nok ferdig!  Ja, noen av dere får ha meg unnskyldt.  Har jo laget en tråd med Påsketilbudene for dere på østlandet😁

Endret av Tototre
Link
Lenke til kommentar
1 time siden, Tototre skrev:

@Vixenida jeg gleder meg.bare mer og mer til teltsesongen skal innledes i Oslo i april.  Syns nesten ikke påskeferien kan bli fort nok ferdig!  Ja, noen av dere får ha meg unnskyldt.  Har jo laget en tråd med Påsketilbudene for dere på østlandet😁

I skumringen forførte skyggene Tototre, lokket av løfter om sex og kos. Han fulgte usikkert stemmen som hvisket løfter om en lysere fremtid. Men da han nærmet seg, åpenbarte det seg en snikende felle, og Tototre innså for sent at han var fanget av bedrag og lureri, bundet av sin egen naivitet.

Lenke til kommentar
9 minutter siden, Apeesel skrev:

I skumringen forførte skyggene Tototre, lokket av løfter om sex og kos. Han fulgte usikkert stemmen som hvisket løfter om en lysere fremtid. Men da han nærmet seg, åpenbarte det seg en snikende felle, og Tototre innså for sent at han var fanget av bedrag og lureri, bundet av sin egen naivitet.

@Apeesel jeg skal takke for advarslene fra deg og andre.  Men så langt har ingen skade skjedd.  Det som er bra er at du, og ikke minst @Burt_Reynolds med deres skepsis, erfaring og kunnskap gir meg ideen til en ny tråd som kommer seinere i dag.  OM kjente scam-metoder.  Selvfølgelig har jeg gått i feller før, men om dette er en felle har jeg ikke gått i akkurat denne typen tidligere.

Lenke til kommentar
51 minutter siden, Revenger skrev:

Det er ikke en felle😊

Det tror jeg heller ikke siden jeg har fått svært god info, hatt en vanlig dialog uten rariteter, og fått dele og motta fra @Vixenida som underbygger at det er ekte.  Så jeg bekymrer meg ikke i så måte.  Men jeg tenker jo at alle so ikke har hørt om Vaskekjellersvindelsen, Heissvindelen og det nye (for meg) som Burt nevner et sted, kan jo være fint å samle for felles nytte.

Ja, jeg tar det med i Håndboka seinere :-) 

Lenke til kommentar
På 22.3.2024 den 10.17, Tototre skrev:

Jeg har teltfantasi!

(Forresten ikke kun den fantasien)

Telt og eskorte..disse to ting ikke gå sammen..men..wherever floats you boat!..

Det var en eskorte som har jobber i en campingvogn…Marion?

😊

Lenke til kommentar
20 minutter siden, Zezeh skrev:

Telt og eskorte..disse to ting ikke gå sammen..men..wherever floats you boat!..

Det var en eskorte som har jobber i en campingvogn…Marion?

😊

Vel, det er jo ikke mitt setup, jeg går bare dit hvor det er attraktiv fitte å få.  Betyr ikke så veldig mye for meg hvor det er, om det ikke er steder jeg har vært før som jeg vet at naboer og onkel følger med på meg når jeg går ut og inn, som f.eks et sted i Storgata i Sandefjord.

Lenke til kommentar
40 minutter siden, Tototre skrev:

Vel, det er jo ikke mitt setup, jeg går bare dit hvor det er attraktiv fitte å få.  Betyr ikke så veldig mye for meg hvor det er, om det ikke er steder jeg har vært før som jeg vet at naboer og onkel følger med på meg når jeg går ut og inn, som f.eks et sted i Storgata i Sandefjord.

Uenig! Det er noe med å kjøpe opplegget - ikke være en lap dog, som deg. Jeg vil buy into kvinnens fantasi, og ikke komme med en slakk dong.

Lenke til kommentar