Gå til innhold

@Vixenida

Tototre

Flott treff om alt stemmer  

45 stemmer

1. 1. Hva kan du tenke deg å betale for et timestreff med @Vixenida? (normale tjenester som bj + sex)

• NOK 1000 (for lite)
      3
    • NOK 1200 (litt lite)
      1
    • NOK 1500 (OK)
      0
    • NOK 1500 inkl owo (BRA!)
      9
    • NOK 1800 (OK)
      0
    • NOK 2000 (helt greit)
      9
    • NOK 2000 inkl owo (OK)
      15
    • over NOK 2000
      8

Anbefalte innlegg

Jeg er en ekte sofa gris, men om denne jenta hadde lokka meg med på telttur så hadde jeg blitt rene Lars Monsen.  Den bakdelen der er verdt granbar i trusa og myggestikk på kuken.

• Like 2
Lenke til kommentar
16 timer siden, lommelerka skrev:

Jeg er en ekte sofa gris, men om denne jenta hadde lokka meg med på telttur så hadde jeg blitt rene Lars Monsen.  Den bakdelen der er verdt granbar i trusa og myggestikk på kuken.

Og her kan du sikre deg mot myggstikk ved å bruke myggnetting mellom det og baderomsdøra hvor mannen sitter og lytter til hennes hemmelige kodeord.  Jeg leste i den ene danske anmeldelsen at en av kundene hadde gått litt utenfor avtalt opplegg, ved at han strøk penis mot grotten uten kondom, før han kom på bedre tanker.  Men hun skrev i svarkommentaren at det var deilig og at han er velkommen tilbake!

• Like 2
Lenke til kommentar

Vanvittigt niveau herinde😂..........

Ja, jeg er lidt skræmt væk af det norske forum.. Det danske har slet ikke nævnt noget om scam (alle har været glade for mine setups), men der kører hetch mod mig her på norsk forum, og nu også konspiration? - Det røde er fra GoPro stick som vi har anvendt "med samtykke".. Døren? det forstår jegi kke hvad I kan analysere ud af det? Det er en.... dør.. Det er hotelværelse, suite i Scandic Mayor Aarhus, hvor man har to toiletter.. ved ikke hvad mere jeg kan sige...

Jeg mødes med Tototre og Høy.. Resten må vente for jeg forstår slet slet ikke alt denne mistro. Jeg er kun i Norge nogle dage, så tror jeg bare ses med Tototre og Høy og så turister den for resten af dagene.. jeres land er jo smukt ❤️ !!

Har ikke lyst til at kommentere på mere på dette forum, for synes det hele virker barnligt og umoden :) 

Så dette bliver farvel herfra for nu ihvertfald..

Måske en anden gang, når I har indset jeg ikke er scammer, jeg kommer tilbage..

Ha´det godt.

• Like 1
  • Thanks 2
  • Haha 1
Lenke til kommentar
1 time siden, Vixenida skrev:

Vanvittigt niveau herinde😂..........

Ja, jeg er lidt skræmt væk af det norske forum.. Det danske har slet ikke nævnt noget om scam (alle har været glade for mine setups), men der kører hetch mod mig her på norsk forum, og nu også konspiration? - Det røde er fra GoPro stick som vi har anvendt "med samtykke".. Døren? det forstår jegi kke hvad I kan analysere ud af det? Det er en.... dør.. Det er hotelværelse, suite i Scandic Mayor Aarhus, hvor man har to toiletter.. ved ikke hvad mere jeg kan sige...

Jeg mødes med Tototre og Høy.. Resten må vente for jeg forstår slet slet ikke alt denne mistro. Jeg er kun i Norge nogle dage, så tror jeg bare ses med Tototre og Høy og så turister den for resten af dagene.. jeres land er jo smukt ❤️ !!

Har ikke lyst til at kommentere på mere på dette forum, for synes det hele virker barnligt og umoden :) 

Så dette bliver farvel herfra for nu ihvertfald..

Måske en anden gang, når I har indset jeg ikke er scammer, jeg kommer tilbage..

Ha´det godt.

Helt greit, for min del kan du bare holde deg i rød pølse land, ingen her har bruk for dette tøysete telt opplegget ditt, er du virkelig så vansiret i ansiktet at kunden ikke skal få lov å se det?

Og hvis gubben din skal sitte å runke seg på dass mens du tar i mot kunder, så burde jo dere betale de ikke omvendt

Bare tull dette her, nei takk

• Like 2
  • Sad 1
Lenke til kommentar

Jeg er overrasket over hvor u-begrundet hate der er til mig på dette forum.. Jeg troede I var klogere og mere åbensindet i Norge. I er jo på niveau med mellemøsten eller en eller andet stupid bibelsk stat.. I repræsenterer ihvertfald ikke de nordmænd jeg har mødt. 

Jeg har været venlig fra starten af, kommunikeret roligt, ikke fornærmet nogle med mit setup, men åbenbart fornærmer det? Der er absolut intet bevis for jeg er scam, og heller ikke bevis for at jeg har fornærmet nogen.. men åbenbart det provokerer jeg med dette setup.

Dette er min absolut sidste besked.

Som sagt, jeg har kommunikeret ordentligt fra start, men med jeres "pølsekastning" er jeg blevet træt og kedelig over dette ubegrundede barnlige og ukonstruktive forum.

• Thanks 1
  • Haha 1
  • Confused 1
Lenke til kommentar

Uffa, var dette virkelig nødvendig? Det er greit å være skeptisk, men nå er det avtalt treff. Tvilere og skeptikere(meg inkludert) burde klare å holde seg i skinnet til vi får bekrefta eller avkrefta om dette er scam. Om dette er reelt så hadde det vært flott om Vixenida kunne brukt forumet her til å gi en headsup når hun kommer til Norge, for folk som liker telt konseptet. Nå er det blitt bare dårlig stemning. Det kan jo også hende at hun i fremtiden tilbyr andre ting enn dette også.

Det virker nesten som hver gang en eskorte stikker huet sitt frem på forumet, så sitter noen klar med tastaturet ladd til å bite huet av di. This is why we cant have nice things. :(

• Like 1
  • Thanks 2
Lenke til kommentar

I get nice things quite often👍

Har en avtale med @Vixenida i starten av neste måned, og har oxo foreslått gjentakelse i Danmark til sommeren om vi begge blir fornøyde nå.  Det er tydelig at menn tenner på forskjellige ting.

• Like 3
Lenke til kommentar

Dejlig konstruktiv feedback I giver nu <3.

Ja, folk tænder på forskellige ting. Og derfor det også er total hjernedødt, at når en profil melder om ankomst, så bliver der sendt negative kommentar (blot fordi man ikke kan lide konceptet),, hvad relevans har dette for tråden?  Det er ekstrem barnlig og unkontruktiv kommunkation, som kun resulterer i et svagt forum..

Hvis man ikke kan lide konceptet, hvorfor så overhovedet kommenterer? Og hvorfor så meget?

Og hvis man mener en er scammer, så kom da med beviser derfra.

Niveauet er som sagt super lavt.

MEN,

De nordmænd af jer (og I er også mange), som er venlige og gode kommunikatører, og tolerante og ikke fordømmende overfor forskellige kinks, I er meget velkommne ❤️ 

• Like 2
  • Thanks 1
Lenke til kommentar
3 timer siden, lommelerka skrev:

Uffa, var dette virkelig nødvendig? Det er greit å være skeptisk, men nå er det avtalt treff. Tvilere og skeptikere(meg inkludert) burde klare å holde seg i skinnet til vi får bekrefta eller avkrefta om dette er scam. Om dette er reelt så hadde det vært flott om Vixenida kunne brukt forumet her til å gi en headsup når hun kommer til Norge, for folk som liker telt konseptet. Nå er det blitt bare dårlig stemning. Det kan jo også hende at hun i fremtiden tilbyr andre ting enn dette også.

Det virker nesten som hver gang en eskorte stikker huet sitt frem på forumet, så sitter noen klar med tastaturet ladd til å bite huet av di. This is why we cant have nice things. :(

Snakk for deg selv, jeg have a lot of nice experiences!

• Like 1
Lenke til kommentar
På 9.3.2024 den 23.34, Apeesel skrev:

Tror dere virkelig dere får møtt hu kjerringa her for 1500kr? Hun er godt kjent, hun vil be om depositum og dere vil ikke høre noe fra dama igjen. Dette gjorde hun sist gang jeg forsøkte å booke, en kompis har lik erfaring. Hun selger ikke sex, hun scammer sammen med typen. Hun reiser til de ulike landa hun nevner, når hun er der får du masse unnskyldninger og krav om forskuddsbetaling.  Hun sender dere ekte bilder etc for å bygge tillit, men har ingen planer om å møte dere. Kan hende hun har skjerpa seg og gjør treff nå, men det tviler jeg på.  Bare hyggelig, takk meg senere. 

Jeg kan ikke lade være med at grave i det haha, sorry.

Jeg vil stadig gerne høre beviser for dette, så jeg kan rapportere hvem der har misbrugt mine billeder..

Lige nu er der også en der misbruger mine billeder på Badoo dating app..

Det irrriterer mig vældig meget, at folk misbruger min identitet.

Men irriterer mig endnu mere, at det så går ud over mit image. At folk er sikre på, at hvor end de ser mig online, så er de 100% sikre på at det er mig.

Jeg ville ALDRIG bede om depositum for disse møder....

• Like 2
  • Thanks 1
Lenke til kommentar
34 minutter siden, Vixenida skrev:

Jeg kan ikke lade være med at grave i det haha, sorry.

Jeg vil stadig gerne høre beviser for dette, så jeg kan rapportere hvem der har misbrugt mine billeder..

Lige nu er der også en der misbruger mine billeder på Badoo dating app..

Det irrriterer mig vældig meget, at folk misbruger min identitet.

Men irriterer mig endnu mere, at det så går ud over mit image. At folk er sikre på, at hvor end de ser mig online, så er de 100% sikre på at det er mig.

Jeg ville ALDRIG bede om depositum for disse møder....

Åssen går teltturen a? 

Lenke til kommentar
Skrevet (endret)

@Vixenida i Norge er det en russebuss som har fått nasjonal oppmerksomhet denne uken.  De har fått kritikk for tegninger av en lettkledd kvinne.  Nå er de landets mest kjente skoleelever.  All PR er ikke alltid god PR, men er varen god er det godt oxo med konflikt i kommunikasjonen for å nå ut til flere!

hanne-sex.thumb.jpg.0ca514359e61de72ab3a35e7206d9cd5.jpg

Endret av Tototre
Satt inn bildet for VI
Lenke til kommentar

Tilbakemeldingene jeg får fra flere forumbrukere er at de holder på å snu seg fra @Apeesel mot deg, @Vixenida.  Og deres øyne er rettet mot @høy og undertegnede.  Men du er vel oxo åpen for tilnærmelser fra velbemidlede norske menn som kan ha blitt forledet av en horebukk de stort sett stoler på?  Og som dere diskuterer her inne, kanskje han faktisk har blitt lurt av en som har hatt lure hensikter.

Lenke til kommentar
38 minutter siden, Vixenida skrev:

?? altså, skriv da til mig med email eller andet info omkring det scam du oplevede.. så kan jeg rapportere det.

lad os da være konstruktive.

Det her blir for dumt. Horekunder er noen av de største idiotene når det kommer til hvor naive dem er og hva dem blir med på pga kåthet, hele opplegget ditt er merkelig.  Hva i alle dager har du tenkt å gjøre med å anmelde eller rapportere? tror du politiet bruker ressurser på noe som det der? tror du politiet bruker ressurser på at noen raringer bruker bildene dine på tinder, badoo, dating apper, hva det nå enn måtte være? Nøyaktig hva skal du møte opp og si der? "Hei jeg ønsker å levere en anmedelse på noen bak anonym profil som har brukt bildene mine, jeg mistenker dem har lurt noen" tror du politiet eller noen andre tar deg seriøst? Bildene dine på dating apper er mest sannsynlig misbrukt av bots. 

Du tok forskuddsbetaling og her driver du å høster sympati, om du er en seriøs eskorte, hvorfor i alle dager skal du ha telt opplegg? alle varsellamper lyser rødt her men idioter biter i, jeg håper inderlig at dere idioter som går på det her lærer av det. Nøyaktig hva er greia med at du kan la noen pule stumpen din gjennom et telt og et hull, men ikke uten dette teite opplegget? Har folk glemt hva som stå i mediene om slike tulle opplegg? utpressning og svindel, filming av kunder, er bare eksempler på ting som kan skje.

Alt det du sier og selve opplegget har flere røde varsellamper enn en bmw fra 90 tallet som er rævkjørt av 10 rånere. 

Endret av Apeesel
Lenke til kommentar

@Apeesel jeg har hatt et par sånne bimmere, seff.  For meg virker det helt greit som setting.  Noe annerledes.

Du er den som lager tvil når du er skråsikker.  Det skal du ha, du gir deg ikke.  Ville sikkert gjort det samme.  Men du vet, når vi er på jakt etter nye opplevelser er det lite som kan stoppe oss.  Skal ikke krangle med deg om @Vixenida.  Har hørt deg.  Og du vil bli takket om du hadde rett i dette konkrete tilfellet.  Men jeg hører ikke på det øret i dag.

Lenke til kommentar
32 minutter siden, Tototre skrev:

@Apeesel jeg har hatt et par sånne bimmere, seff.  For meg virker det helt greit som setting.  Noe annerledes.

Du er den som lager tvil når du er skråsikker.  Det skal du ha, du gir deg ikke.  Ville sikkert gjort det samme.  Men du vet, når vi er på jakt etter nye opplevelser er det lite som kan stoppe oss.  Skal ikke krangle med deg om @Vixenida.  Har hørt deg.  Og du vil bli takket om du hadde rett i dette konkrete tilfellet.  Men jeg hører ikke på det øret i dag.

Apen bommer ikke. Du kommer til å bli lurt på en eller annen måte. Minner meg om han c kjendisen som pimpet ut venniner på samme måte, når kundene møtte opp fikk dem juling og ble filmet

Lenke til kommentar
1 time siden, Apeesel skrev:

Apen bommer ikke. Du kommer til å bli lurt på en eller annen måte. Minner meg om han c kjendisen som pimpet ut venniner på samme måte, når kundene møtte opp fikk dem juling og ble filmet

Men du blir jo med meg som backup utenfor i teslaen din, husker du ikke?  Jeg kan løpe raskt.  Og bilen din har jo en fantastisk akselerasjon.  Om jeg blir utsatt for noe slikt som du beskriver så ringer du jo bare politiet.  Å nei, det gjør du vel kanskje ikke, du er jo oxo paranoid.  Vel, kontakt brannvesenet.  De er ivrige på utrykning!

Som jeg har vært inne på et par ganger før bør alle som driver med scam som går ut på å rane, eller drive pengeutpressing mot horekunder, sørge for å få samlet mange på en gang... til f.eks et GB.  Med penger.  Problemet med det er at da må svindlerne oxo være mange, eller ha våpen.  Og så snart de truer med våpen øker strafferammene med tregangen!  Et annet element som er nevnt før er at scammere bør se opp for halliker og bakmenn som opplever at markedet blir ødelagt ved aktiviteten deres.  De kommer ikke på hyggelig besøk når de kommer.

@Vixenida kan jo ikke ane om jeg er en slik bakmann som skal sjekke om de er ekte eller ei?  Og du, godeste @Apeesel kan jo være min hallikvenn for alt det hun vet.  Er det scam kommer de virkelig til å slite.

Vel, nå har jeg vært altfor åpen.  Tror likevel det kan være nyttig å se at alt ikke er som det ser ut til.  Ved første øyekast.  Ser dere dette, onkler og tanter som snart skal på påskeferie?  Men dere forstår ikke hvordan vi tenker uansett.  Det har vi forstått for lenge siden😂

Lenke til kommentar

Oh, love
Never knew what I was missin'
But I knew once we start kissin'
I found
Love
Never knew what I was missin'
But I knew once we start kissin'
I found, found you

Lenke til kommentar