Gå til innhold

@Vixenida

Tototre

Flott treff om alt stemmer  

45 stemmer

1. 1. Hva kan du tenke deg å betale for et timestreff med @Vixenida? (normale tjenester som bj + sex)

• NOK 1000 (for lite)
      3
    • NOK 1200 (litt lite)
      1
    • NOK 1500 (OK)
      0
    • NOK 1500 inkl owo (BRA!)
      9
    • NOK 1800 (OK)
      0
    • NOK 2000 (helt greit)
      9
    • NOK 2000 inkl owo (OK)
      15
    • over NOK 2000
      8

Anbefalte innlegg

Hun var mørk. Blankt, mørkt hår. Gyllen i huden. Ikke så solbrent nettopp, det var for tidlig på sommeren til det; men en kunne se at hun hadde vært en god del ute i solen med ansiktet sitt, det hadde fått en egen, varm tone. Ansiktet var - hva skal jeg si - trekantet ovalt. Øynene var intenst mørkeblå, øyenbrynene mørke. Kinnbenene sto litt frem, og øynene skrånte svakt oppover mot tinningene. Hun kunne minne litt om en mongol, en edelmongol. Men først og sist virket hun norsk. Norsk som en folkevise.   

Lenke til kommentar

Hun lo fremdeles, med den klingende glade latteren. Tennene hennes glimtet hvitt mot den varme huden. Det var ikke gatepiker, til og med jeg kunne se det. Det var to unge piker på vei gjennom Slottsparken og hjem.

Lenke til kommentar
Skrevet (endret)
1 time siden, Apeesel skrev:

Hvordan i alle dager vet du om det er jenta på bildene når du skal ha glory hole opplegg ? Det her er åpenbart scam. Hvordan kan hyn mene å levere eskorte tjenester når du må pule kjerringa i et telt med masse begrensninger på tjenester. Jeg håper inderlig at du ikke betaler mer en 500kr. Det her er bare piss og scam. Enten leverer man eskorte tjenester, skal man pule i telt uten å se henne leverer hun ikke det hu påstår.

Aner jo ikke om ansiktet er ekte siden jeg ikke har sett det noen gang.  Men det har vært bra noen ganger før oxo uten munn og ansikt!  Med andre.

Endret av Tototre
  • Like 1
Lenke til kommentar

Telt? Gubben på rommet ved siden av? Hva er dette tøvet..  

Og dette vil hun ha betalt for?

Høres ut som et skikkelig dusteopplegg.

• Like 1
  • Thanks 1
  • Haha 1
Lenke til kommentar
9 timer siden, Apeesel skrev:

Hvordan i alle dager vet du om det er jenta på bildene når du skal ha glory hole opplegg ? Det her er åpenbart scam. Hvordan kan hyn mene å levere eskorte tjenester når du må pule kjerringa i et telt med masse begrensninger på tjenester. Jeg håper inderlig at du ikke betaler mer en 500kr. Det her er bare piss og scam. Enten leverer man eskorte tjenester, skal man pule i telt uten å se henne leverer hun ikke det hu påstår.

Det høres helt latterlig ut. Det å skjule tryne og overkropp er jo i utgangspunktet sære greier, hva skulle være hensikten.. høres litt ut som en oppdiktet gimmick for å få lettlurte folk på kroken, folk som blir så tente av tanken på at han gubben sitter å runker på badet, at de ser helt bort fra sjansen for å bli scammet

• Like 2
  • Thanks 1
Lenke til kommentar

For at det ikke skal bli for fattig på stimuli vil jeg anbefale at dere tar med en god hodelykt - husk å få det med i kontrakten!

• Haha 1
Lenke til kommentar

Det kommer slett ikke til å mangle stimuli på et treff med @Vixenida.  Jeg velger meg april :-) 

Ta en titt her på det som kommer til å være i teltet:

A9xaeAxZ3XeXDKVMWpNAlCkaviTklhCuIVZZNv0L.jpg

• Like 2
  • Thanks 1
  • Haha 1
Lenke til kommentar

Noen av dere* som kritiserer @Vixenida for opplegget hennes kan kanskje ta det litt med ro nå, ta en tidlig påskeferie, til hun har vært en tur hos oss.  Jeg er litt redd for at dere skal skremme henne fra å komme til Norge.  Ut fra de linkene med anmeldelser som @benny49 så velvillig har forsynt oss med kan jeg jo lese at oxo noen dansker syntes dette var litt vel sært.  Men HALLO!  Sært og originalt!  Jeg elsker det private initiativ.  Særlig når det er ulovlig for kjøperen.  Spenningsmomentet er der.

* @Revenger @Apeesel @Tukleren og @Burt_Reynolds (De tre musketerer og D'Artagnan)

250px-Dartagnan-musketeers.jpg

• Thanks 1
Lenke til kommentar

Jeg kryper til korset - vil knulle - ikke i telt - gjort det før, ikke utenfor - gjort det før, men halvvei / please😍

Haluan vartalosi!

• Like 1
  • Haha 2
Lenke til kommentar
Skrevet (endret)

Konspirasjonsparanoia slår inn for fullt her nå!  ALARM!  Eller er dette en bryter tror dere som starter et automatisk kamera et eller annet sted i rommet?  Jeg skal jo ha på meg fantometdrakten min med penisfutteral, så dette vil uansett ikke være noe problem :-)  Tar ikke med pistolene, så du er trygg @Vixenida ❤️

image.jpeg.66e5d4815717c4fc300e123b02f2565b.jpeg

Fantomet har en heldekkende, tettsittende blå drakt, og bruker en svart maske for å skjule øynene.

Endret av Tototre
  • Like 1
  • Haha 1
Lenke til kommentar
4 timer siden, jegern skrev:

image.png.8818f50e59105119207d59834473fe3f.pngimage.png.4d646284b42c02a30d9b55be4cf45049.png

Hva er det jeg ikke ser?  Jeg vet at paret liker å filme, men er dette noe annet som dere låsesmeder leker med på fritiden?

Forresten er jo ikke disse bildene fra et vanlig hotellrom, men ser ut som prøveoppsetningen som de har gjort hjemme, eller hva @Vixenida ?  Jeg ville i alle fall ha testet hjemme først.  Litt kjedelig om du ikke får opp teltet og kunden kommer.

• Like 1
Lenke til kommentar
4 minutter siden, Tototre skrev:

Hva er det jeg ikke ser?

Det er kjæresten hennes med det røde håret i glasset der med døren på gløtt :)

Men det blir bra det da @Tototre?

Lenke til kommentar

Litt skuffa hvis popuptelt er den eneste måten å knulle dama på. Tror jeg heller tar en tur på badet og koser meg med puslingen der. 

Men seriøst her dette virkelig noe stå etter? Og er det noen som har truffet henne i et "vanlig" møte. Jævlig digg dame!

• Thanks 1
Lenke til kommentar
20 minutter siden, Revenger skrev:

Se på høre siden av rompa hennes ochså!

Det der er ikke en rød kvise, det er noe rødt, fast, med tekstur, som ligger på gulvet under henne.  Tror jeg.

• Haha 1
Lenke til kommentar