Gå til innhold

@Vixenida

Gjest

Flott treff om alt stemmer  

45 stemmer

1. 1. Hva kan du tenke deg å betale for et timestreff med @Vixenida? (normale tjenester som bj + sex)

• NOK 1000 (for lite)
      3
    • NOK 1200 (litt lite)
      1
    • NOK 1500 (OK)
      0
    • NOK 1500 inkl owo (BRA!)
      9
    • NOK 1800 (OK)
      0
    • NOK 2000 (helt greit)
      9
    • NOK 2000 inkl owo (OK)
      15
    • over NOK 2000
      8

Anbefalte innlegg

57 minutter siden, Vixenida skrev:

Jeg ved der ingen moderator er, men hold gerne tonen sober og drop “fuck off”.. ikke konstruktivt.

Enig! Man kommer langt i livet med god folkeskikk! 🙂

• Like 1
Lenke til kommentar
49 minutter siden, Vixenida skrev:

Det gik galt med nøglekort. Derfor.

Jeg ved der ingen moderator er, men hold gerne tonen sober og drop “fuck off”.. ikke konstruktivt.

At du tænker jeg er scammer og ej heller kan lide mit koncept, fair, men snak da ordentligt og sobert.

Hej fra Aarhus og god dag alle sammen ❤️ 

Litt spørsmål..

Fikk du mensen uten a bli plage dagen for?Det er herlig av du er i den 10% av dama som vil ikke drep noen,spise hele skjokolade reol i butikk og ikke la i sofa/senga med craps dagen for mensen kommer..

Jeg bruker p-stav neste 9 år,men av og til har mens..og har jobber flere ganger men mens,bare bruk en gammel trick jeg har lært nå jeg var ung og vil dra på strand nå mens kommer…

just asking..

Lenke til kommentar
1 time siden, Vixenida skrev:

Det gik galt med nøglekort. Derfor.

At du tænker jeg er scammer og ej heller kan lide mit koncept, fair, men snak da ordentligt og sobert.

Hej fra Aarhus og god dag alle sammen ❤️ 

Du kunne enkelt ha gått ned og hentet kunden. Miss scammer, deg har jeg null respekt for, språkbruk får du bare tåle. Redder jeg 1 person fra å bli scamma er jeg fornøyd. Parasitter som deg bør skamme seg.

Lenke til kommentar
2 timer siden, Apeesel skrev:

Du kunne enkelt ha gått ned og hentet kunden. Miss scammer, deg har jeg null respekt for, språkbruk får du bare tåle. Redder jeg 1 person fra å bli scamma er jeg fornøyd. Parasitter som deg bør skamme seg.

Akkurat det kunne hun ikke.  En viktig del her var som i et anonymt gloryhole: du ser ikke ansiktet, eller hører stemmen til den andre.  Av den grunn hadde jeg oxo laget en ganske fyldig kontrakt på hva som skulle skje etter at jeg kom inn på rommet.  Et pkt ble endret på forhånd uten problemer.  Har du aldri forsøkt gloryhole engang kan du kanskje ikke uttale deg om selve settingen.  Den er nemlig grei nok.

Jeg har ikke blitt scammet ennå.  Og det kan være et element at de opplevde meg som overforsiktig og "vanskelig".  Et red flag for dem?  

Om de er norske scammere så har jeg sett dem uten at de vet det.  Om @Vixenida er ekte vil jeg møte henne i DK😘

Lenke til kommentar

Tototre : Der var absolut ingen red flags fra os til dig. Kun positiv attide om dig faktisk ❤️ 

Det eneste red flag var da vi indså hvor bøvlet det er med keycard.. og da vi indså at du ej heller ville samle key-card op, vi indså også paranoia fra os selv ift. lovlige ting, så vi ville forholde os på den lovlige side. (Det er noget med at facilitere prostitution der er ulovligt også, og i og med at min kæreste lægger kortet, er dette jo også facilitering), så vi var også overforsiktig i dette perspektiv, og derfor aflyste senere aftaler.

Apeeesel : Faktum er at du ikke bryder dig om mit setup, du tænker jeg er scammer, og du har nul respekt for mig, og bruger grimt sprog. 

Det har jeg forstået, men vi når jo ingen vegne ved at du fortsætter mudderkastning? Brug dog energien et andet sted. 

• Like 1
Lenke til kommentar
1 time siden, Vixenida skrev:

Tototre : Der var absolut ingen red flags fra os til dig. Kun positiv attide om dig faktisk ❤️ 

Det eneste red flag var da vi indså hvor bøvlet det er med keycard.. og da vi indså at du ej heller ville samle key-card op, vi indså også paranoia fra os selv ift. lovlige ting, så vi ville forholde os på den lovlige side. (Det er noget med at facilitere prostitution der er ulovligt også, og i og med at min kæreste lægger kortet, er dette jo også facilitering), så vi var også overforsiktig i dette perspektiv, og derfor aflyste senere aftaler.

Apeeesel : Faktum er at du ikke bryder dig om mit setup, du tænker jeg er scammer, og du har nul respekt for mig, og bruger grimt sprog. 

Det har jeg forstået, men vi når jo ingen vegne ved at du fortsætter mudderkastning? Brug dog energien et andet sted. 

Du kan gjerne innta offerrollen. Jeg skal ikke diskutere mer med deg eller noen andre, men, jeg vil følge med på tråden og advare andre. Apens samfunnsoppdrag er å beskytte horekunder fra nettopp sånne som deg. 

Lenke til kommentar
7 minutter siden, Apeesel skrev:

Du kan gjerne innta offerrollen. Jeg skal ikke diskutere mer med deg eller noen andre, men, jeg vil følge med på tråden og advare andre. Apens samfunnsoppdrag er å beskytte horekunder fra nettopp sånne som deg. 

Det kalles crybullying.

IMG_8489.thumb.jpeg.5e3d58212d692c93f93ab5de03a28d39.jpeg
IMG_8490.thumb.jpeg.db36fbb21c750a8cc0ffe680ff97b730.jpeg

Damen opptrer først på en måte som er egnet til å tiltrekke legitim kritikk.

Deretter, når hun så får kritikk, går hun ut med indignasjon og fremstiller seg som et offer av @Apeesel og gnåler om hvor uhøflig og frekk hun mener han er.

Dette er klassisk crybullying.

Cry me a river, vi har gjennomskuet deg!!!

Lenke til kommentar

Hva det som skjer her kalles eller ikke er jeg ikke så opptatt av.  Folk er forskjellige og reagerer ulikt på like situasjoner.  @Vixenida og kjæresten trodde at jeg skulle reagere annerledes enn jeg gjorde, og har i ettertid innrømmet at det kunne vært bedre gjennomtenkt.

Jeg skrev dette tidligere: 

Sitat

Om de er norske scammere så har jeg sett dem uten at de vet det.

Og det fikk henne til å reagere på den plattformen vi kommuniserer.  Nå ble hun redd for at jeg faktisk hadde sett henne!

Lenke til kommentar

Men den ballen jeg spilte ut der ble faktisk lagt død på mindre enn en time: Om @Vixenida har ekte bilder har jeg ikke sett henne.  Det var ingen med hennes høyde eller hår som gikk der.  Derimot en hvit kvinne, noe lavere, med en annen hårfarge.  Sammen med en pakistansk mann.  De så ut som scammere på vei ut av hotellet.

Vixenida sier hun ikke var ute av rommet, og at bildene er ekte.  Så hun følte seg litt roligere.

Før hun spør: Var du i resepsjonen når vi sjekket ut onsdag formiddag?

Endret av Tototre
Lenke til kommentar

Motsatt ende.  Tenkte litt på å ha en skriveøkt på OSL ved forventet flyankomst fra DK for om mulig å spotte hennes ankomst til landet.

Nei, jeg er ingen stalker.  Så å møte i resepsjonen etter den nervepirrende opplevelsen et par dager før var ikke i mine tanker.  

Jeg tenker at @Vixenida her har reagert fornuftig og logisk.  Og jeg tror hun er ekte, på tross av hva @Apeesel kanskje tror han har av erfaringer, og det som @Burt_Reynolds er flink til å synse om gjennom å google.

Lenke til kommentar

Så længe ingen stalker, så er jeg og vi glade ❤️ ! Og nej, du så hverken min kæreste eller jeg, er jeg helt sikker på, hvis det tætteste du kom var en lav kvinde og pakistansk mand 🤣.. Er rolig.

Men uanset hvad, så er jeg nu glad for jeg nu er i Danmark hvor disse hore-møder er lovlige :D ! 

God dag til alle sammen.

Lenke til kommentar
20 timer siden, Tototre skrev:

Hva det som skjer her kalles eller ikke er jeg ikke så opptatt av.  Folk er forskjellige og reagerer ulikt på like situasjoner.  @Vixenida og kjæresten trodde at jeg skulle reagere annerledes enn jeg gjorde, og har i ettertid innrømmet at det kunne vært bedre gjennomtenkt.

Jeg skrev dette tidligere: 

Og det fikk henne til å reagere på den plattformen vi kommuniserer.  Nå ble hun redd for at jeg faktisk hadde sett henne!

Oki?

Hvorfor så redd?

Lenke til kommentar
1 time siden, Revenger skrev:

Oki?

Hvorfor så redd?

Alt som er unormalt i forhold til hva jeg er vant til øker sjansen for bomtur.  Hva om dette var iscenesatt av noen som prøve seg på pengeutpressing, slik det virker som @Apeesel er overbevist om?  Jeg hadde det i tankene hele tiden.  Så litt frykt der, ja.

Endret av Tototre
Lenke til kommentar
3 timer siden, Tototre skrev:

Alt som er unormalt i forhold til hva jeg er vant til øker sjansen for bomtur.  Hva om dette var iscenesatt av noen som prøve seg på pengeutpressing, slik det virker som @Apeesel er overbevist om?  Jeg hadde det i tankene hele tiden.  Så litt frykt der, ja.

Mitt spm. var egentlig hvorfor hun var så redd...

Lenke til kommentar
1 time siden, Revenger skrev:

Mitt spm. var egentlig hvorfor hun var så redd...

Ah, vel, hun vil ikke vise ansiktet.  Bli gjenkjent.  Kanskje hun er kjent av mange?  Som meg🤣

Samme med stemmen.  Snakker ikke.  Jeg snakker ofte engelsk med nye.  

Begrunnelsen er vel ofte at dette kan gå utover annen business vi gjør.

@Vixenida kan du utdype?

Lenke til kommentar
1 time siden, Tototre skrev:

Ah, vel, hun vil ikke vise ansiktet.  Bli gjenkjent.  Kanskje hun er kjent av mange?  Som meg🤣

Samme med stemmen.  Snakker ikke.  Jeg snakker ofte engelsk med nye.  

Begrunnelsen er vel ofte at dette kan gå utover annen business vi gjør.

@Vixenida kan du utdype?

Hun vil ikke vise ansikt… ikke stemmen…avansert opplegg… mistenksom pakistansk par i nærheten… Med all respekt @Tototre en skarp og erfaren fyr som deg bør se varsellampene. 

Endret av Apeesel
Lenke til kommentar
32 minutter siden, Apeesel skrev:

Hun vil ikke vise ansikt… ikke stemmen…avansert opplegg… mistenksom pakistansk par i nærheten… Med all respekt @Tototre en skarp og erfaren fyr som deg bør se varsellampene. 

Ja, men det gjør jeg jo.  Og går rett på så langt jeg våger.  Dette er hverdagsspenning som ikke koster så mye annet enn tid.  Og det er riktig at jeg kler meg ut.  Blir ugjenkjennelig.  Hvem av dere ville vel ikke gjort det for en dag, eller to?  Noe å fortelle om når vi starter sexsjakklubben til sommeren!  (bortsett fra at de første medlemmene alt kjenner hovedtrekkene i historien)

Så adrenalinkick og spenning er svaret mitt.  Så kunne jeg jo fått deilig sex oxo.  Forresten, det fikk jeg jo uansett den dagen, selv om jeg måtte ty til plan C.

Lenke til kommentar
  • 1 month later...