Vixenida Skrevet Mars 8 Share Skrevet Mars 8 Jeg skal et par dage til Norge, mere specifikt Oslo, og overvejer hvordan jeg bør finde kunder? Jeg er ikke ultra-pro, men har gjort en del her i Danmark, men på hobbyplan. Hvor tænker I jeg starter? Her på siden måske? Jeg er ikke fan af at opsætte annonce, men måske meget godt for at i kan se billeder. Ellers så er der jo min instagram af samme navn, men det er ikke alle der har denne platform jo.. Mange tak norske mænd! Bedst hilsner, Vixenida 5 Siter Lenke til kommentar
Tototre Skrevet Mars 8 Share Skrevet Mars 8 Hei @Vixenida dette er ikke et sted for annonsering av tjenester, vanligvis. Men jeg ser jo situasjonen din. Nå kommer du til å få ganske mange Personlige Meldinger (PM) fra interesserte menn som vil ligge med deg. Og de vil jo spørre deg om priser og tjenester, om du gjør incall, eller kun outcall. Instagram er et godt utgangspunkt for mange. Har du andre måter du kan kontaktes på? Mobilnummer, eller kanskje en annonse, bilde på en website o.l.? Ah, du ser skjønn! sjekke insta din nå. Jeg oppretter en egen tråd på deg med litt info og bilder. Har du andre kontatkmuligheter svarer du her. PM har en begrensning på 10 meldinger du kan sende pr døgn (24t) 2 Siter Lenke til kommentar
Vixenida Skrevet Mars 8 Forfatter Share Skrevet Mars 8 Mange tak Tototre! Jeg har brugt eroguide.dk (altså den danske side) til at kontakte med kunder, så kender godt til reglerne og retningslinjer her på siden. Ja har en webside, som jeg ikke rigtig bruger, så det primært er indhold på instagram og reddit jeg har. Men ja, vil jo ikke annoncere haha. Men HVIS, jeg ønsker at finde en annonceside i Norge, hvilket bør jeg så vælge? Ønsker kun det seriøse, og har ikke brug for 1 million kontakter hehe. Sød du er med hjælp ❤️ 3 Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet Mars 8 Share Skrevet Mars 8 21 minutter siden, Vixenida skrev: Mange tak Tototre! Jeg har brugt eroguide.dk (altså den danske side) til at kontakte med kunder, så kender godt til reglerne og retningslinjer her på siden. Ja har en webside, som jeg ikke rigtig bruger, så det primært er indhold på instagram og reddit jeg har. Men ja, vil jo ikke annoncere haha. Men HVIS, jeg ønsker at finde en annonceside i Norge, hvilket bør jeg så vælge? Ønsker kun det seriøse, og har ikke brug for 1 million kontakter hehe. Sød du er med hjælp ❤️ Hei @Vixenida Anmbefale deg a sett opp annonse i eskortejente.net .Det er gratis,mindre og mer serious kunde en RE. Real Eskorte var godt til noen mnd siden.Nå det er bare kaos og mye dritt for annosere der.Du vil tapt din penger.Og stress mye i den først 3 dager.Flere vil ringer og kaste din tid. Men siden du er her,vis noen ta kontakt med deg i pm,gi din kontakt så du kan prate utenfor Noresk. Du kan også bruke Nympho.Sikker du har hørt den fra Danmark . Welcome!❤️ Siter Lenke til kommentar
Burt_Reynolds Skrevet Mars 8 Share Skrevet Mars 8 47 minutter siden, Vixenida skrev: Jeg skal et par dage til Norge, mere specifikt Oslo, og overvejer hvordan jeg bør finde kunder? Jeg er ikke ultra-pro, men har gjort en del her i Danmark, men på hobbyplan. Hvor tænker I jeg starter? Her på siden måske? Jeg er ikke fan af at opsætte annonce, men måske meget godt for at i kan se billeder. Ellers så er der jo min instagram af samme navn, men det er ikke alle der har denne platform jo.. Mange tak norske mænd! Bedst hilsner, Vixenida Jeg booker gjerne en avtale, send PM 2 Siter Lenke til kommentar
Tototre Skrevet Mars 8 Share Skrevet Mars 8 12 minutter siden, Burt_Reynolds skrev: Jeg booker gjerne en avtale, send PM @Vixenida om du tar imot booking av han vil du få en fantastisk beskrivende anmeldelse her på Forumet i etterkant. Den vil leses av mange menn, og enten føre til at du får flere besøk, eller færre. @Burt_Reynolds det er godt mulig at hun ikke lenger har mulighet til å sende flere PMer i kveld. Sorry Mac. 2 Siter Lenke til kommentar
Vixenida Skrevet Mars 8 Forfatter Share Skrevet Mars 8 Mange tak for rådene allesammen! Eskortejente ser faktisk ret pålideligt ud, så måske der jeg prøver. Ellers bare her ja : ) ! Vi får og se! 2 Siter Lenke til kommentar
Jeff Pezos Skrevet Mars 18 Share Skrevet Mars 18 På 8.3.2024 den 22.06, Burt_Reynolds skrev: Jeg booker gjerne en avtale, send PM Mr.Reynolds er på ballen! 2 1 Siter Lenke til kommentar
Revenger Skrevet Mars 18 Share Skrevet Mars 18 Litt trist faktisk - en kvinne uten erotikk, en uten manndom. 2 Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg