Gå til innhold

Pengeoverleveringsritualet! 223s kort-kurs (til et bedre horekundeliv)

Gjest

Betaling for seksuelle tjenester  

20 stemmer

1. 1. De aller fleste er enige om at cash is king. Hvordan her du betalt, en eller flere ganger? (alle alt. er mulig å velge)

• kontanter
      19
    • vipps
      4
    • kredittkort
      0
    • paypal, revolut, o.l.
      4
    • verdisaker (klokke, gull, m.m.)
      1
    • annet
      1

Anbefalte innlegg

Det var en gang at horekunder og sexarbeidere kunne møtes på lovlig vis. Men etter 2009 ble det en annen historie. Tidligere var det helt vanlig at kunden kunne ha med seg betalingen for de seksuelle tjenestene som skulle bli utført i en konvolutt, som han litt diskret kunne plassere på det lille telefonbordet som stod i gangen i de fleste leiligheter i gode, gamle dager. Og hun stolte på at han hadde riktig beløp i konvolutten. Noen ganger var den parfymert. De som ikke hadde pengene i en konvolutt, valgte ofte å ta dem ut fra lommeboka mens hun så på, slik at hun også kunne se alle de andre sedlene han hadde der. Eller om han hadde lite penger, da dro han opp eksakt beløp fra lomma. Hun tok imot og la pengene på et sted hun ikke skulle glemme dem.

Slik foregikk handelen i mange år. Inntil han en dag møtte en østeuropeisk skjønnhet som kom med en klage etter at han hadde vært i dusjen: - Her er det for lite penger! Dette skjedde i den nye tid. I året 2013. Han ble lettere forvirret. Hadde han virkelig lagt i for lite? Nei, det hadde aldri skjedd før. Heller ikke i dag. Hun derimot, var skråsikker. - Vil du jeg skal hente hjelperen min? Nei, det ville han jo ikke. Og nå ville han heller ikke ha sex med henne lenger. De ble enige om å avlyse mot at hun beholdt 1k. Det syntes han var surt. Men heller det enn å møte en gorilla (kanskje en fantasigorilla?). Det var ikke det han var kommet til dyreparken for å se. Han hadde ønsket å se geparden med stumpen i været klar for et ligg.

Mange eskorter og sexarbeidere krever betalingen før sexen begynner. Og det er helt fair. Tidligere gikk det fint å gi pengene i en konvolutt. I dag vet du ikke lenger hvem du treffer, og om de vil prøve seg på en scam mot deg med etterfølgende trusler. Jeg forstår også de som tar med seg verdisaker inn på badet når de dusjer. Selv gjør jeg ikke det, men sjekker om lommebok, penger og mobil er der før jeg forlater rommet. Da har jeg mulighet til å gjøre noe med det før jeg er låst ute.

Pengeoverleveringsritualet er enkelt å gjennomføre. Det tar ikke lang tid. Begge får en god start på treffet, selv om det kan virke uvant noen ganger. Tillit gjennom handling.

• Når avtalen er gjentatt på rommet, før jeg kler av meg, og vi er blitt enige om beløpet.
  • Tar fram sedlene (eller andre, lett omsettelige verdigjenstander vi har blitt enige om på forhånd) og teller dem høyt etter hvert som jeg legger dem fram. Noen ganger i hånden hennes, andre ganger på et bord.
  • Om jeg ikke har akkurat så runder jeg alltid opp. Da smiler hun alltid. Noen vil gi tilbake. Det vil jeg ikke ha noe av.
  • Ved ferdig opptelling (max 30 sekunder med de beløpene jeg handler for, om det ikke er kronestykker) tar hun pengene. Takker og legger dem bort.
  • Nå er jeg klar til å dusje.

Jeg har lest noen gamle forumposter hvor det gis råd til eskorter om hvordan de skal gjøre dette med penger. Der blir det ofte tonet ned som noe de ikke skal snakke om. Før i tiden var det slik. Ikke lenger nå. Vær sammen om oppgjøret. Få det ut av verden på en ryddig måte. For henne er jo dette det viktigste ved sextreffet, så om hun slipper å telle pengene i smug mens du dusjer har du tatt bort et mulig usikkerhetsmoment som kan stresse henne.

Når alt dette er skrevet vil det jo være slik at når du har vært et par ganger hos den samme gledespiken vil hun kanskje stole på deg. Da gir du henne pengene i hånda, eller legger dem diskret på bordet, og snakker ikke noe mer om det. Men med nye, ukjente, vil jeg hevde at dette er noe av det som har gitt meg en god start på samtlige treff jeg har hatt med nye kvinner. De blir positivt overrasket! Det er nemlig få menn som gjør dette.

Endret av Tototre
Lenke til kommentar

Aldri tenkt at det å telle opp pengene foran piken skulle vært positivt..sett for meg at det er litt demonstrativt, men kanskje som du sier så er det fin måte å fjerne usikkerhet på.

Skal du skrive bruk av revolut/paypal og andre elektroniske betalingsmåter?

Mere av slikt og ikke alt det andre svadaet dere peprer forumet med 😉

Lenke til kommentar
  På 3.3.2024 den 21.23, Mr. V skrev:

Aldri tenkt at det å telle opp pengene foran piken skulle vært positivt..sett for meg at det er litt demonstrativt, men kanskje som du sier så er det fin måte å fjerne usikkerhet på.

Expand  

Kjære Mr V.  Jeg regner med at noen vil hevde at jeg lider av schizofren personlighetsforstyrrelse, så noen ganger er det den fornuftige, akademiske som skriver, andre ganger er det han digre alfahannen som bare må få det siste ordet, samme hvilken sak det gjelder.  Tror kanskje at noe av grunnen til at dette svadaet oppstår og får leve er fordi det menneskeliggjør forumet på en måte som en del mennesker tiltrekkes av.  Så blir det blir det flere brukere, og langt bedre anmeldelser og raskere svar på viktige, ordentlige spørsmål.  Men vi trenger en admin til å hjelpe med å skille alvor fra humor.  Inntil da stabler vi nok på beina et laug som skal jobbe med seriøse saker.

Men det kommer til å komme noe om revolut og de andre sakene en dag.  Jeg er oxo interessert i mer kunnskap om disse.

Lenke til kommentar

Når jeg kjøper sex har jeg de faste rutinene på gjennomgang av avtalen og pengeoverleveringsritualet før jeg tar av meg noen klær.  Det gir meg trygghet.  Når jeg er trygg smitter det over på gledespiken oxo.  Samtidig har jeg mulighet til å avbryte på en god måte om vi ikke blir enige.  Med årene har dette nesten blitt like lett og vanlig som å bestille en hamburger på et gatekjøkken.  Altså: rutine.  Funker greit i utlandet oxo.  He is that crazy Norwegian!  But we love him❤️

Endret av Tototre
Lenke til kommentar
  På 3.3.2024 den 21.23, Mr. V skrev:

Expand  

@Mr. V  Av ren nysgjerrighet, hva for slags svada tenker du på? Sjakk?

Endret av Langbein
Lenke til kommentar
  På 3.3.2024 den 14.51, Tototre skrev:

Det var en gang at horekunder og sexarbeidere kunne møtes på lovlig vis. Men etter 2009 ble det en annen historie. Tidligere var det helt vanlig at kunden kunne ha med seg betalingen for de seksuelle tjenestene som skulle bli utført i en konvolutt, som han litt diskret kunne plassere på det lille telefonbordet som stod i gangen i de fleste leiligheter i gode, gamle dager. Og hun stolte på at han hadde riktig beløp i konvolutten. Noen ganger var den parfymert. De som ikke hadde pengene i en konvolutt, valgte ofte å ta dem ut fra lommeboka mens hun så på, slik at hun også kunne se alle de andre sedlene han hadde der. Eller om han hadde lite penger, da dro han opp eksakt beløp fra lomma. Hun tok imot og la pengene på et sted hun ikke skulle glemme dem.

Slik foregikk handelen i mange år. Inntil han en dag møtte en østeuropeisk skjønnhet som kom med en klage etter at han hadde vært i dusjen: - Her er det for lite penger! Dette skjedde i den nye tid. I året 2013. Han ble lettere forvirret. Hadde han virkelig lagt i for lite? Nei, det hadde aldri skjedd før. Heller ikke i dag. Hun derimot, var skråsikker. - Vil du jeg skal hente hjelperen min? Nei, det ville han jo ikke. Og nå ville han heller ikke ha sex med henne lenger. De ble enige om å avlyse mot at hun beholdt 1k. Det syntes han var surt. Men heller det enn å møte en gorilla (kanskje en fantasigorilla?). Det var ikke det han var kommet til dyreparken for å se. Han hadde ønsket å se geparden med stumpen i været klar for et ligg.

Mange eskorter og sexarbeidere krever betalingen før sexen begynner. Og det er helt fair. Tidligere gikk det fint å gi pengene i en konvolutt. I dag vet du ikke lenger hvem du treffer, og om de vil prøve seg på en scam mot deg med etterfølgende trusler. Jeg forstår også de som tar med seg verdisaker inn på badet når de dusjer. Selv gjør jeg ikke det, men sjekker om lommebok, penger og mobil er der før jeg forlater rommet. Da har jeg mulighet til å gjøre noe med det før jeg er låst ute.

Pengeoverleveringsritualet er enkelt å gjennomføre. Det tar ikke lang tid. Begge får en god start på treffet, selv om det kan virke uvant noen ganger. Tillit gjennom handling.

• Når avtalen er gjentatt på rommet, før jeg kler av meg, og vi er blitt enige om beløpet.
  • Tar fram sedlene (eller andre, lett omsettelige verdigjenstander vi har blitt enige om på forhånd) og teller dem høyt etter hvert som jeg legger dem fram. Noen ganger i hånden hennes, andre ganger på et bord.
  • Om jeg ikke har akkurat så runder jeg alltid opp. Da smiler hun alltid. Noen vil gi tilbake. Det vil jeg ikke ha noe av.
  • Ved ferdig opptelling (max 30 sekunder med de beløpene jeg handler for, om det ikke er kronestykker) tar hun pengene. Takker og legger dem bort.

Jeg har lest noen gamle forumposter hvor det gis råd til eskorter om hvordan de skal gjøre dette med penger. Der blir det ofte tonet ned som noe de ikke skal snakke om. Før i tiden var det slik. Ikke lenger nå. Vær sammen om oppgjøret. Få det ut av verden på en ryddig måte. For henne er jo dette det viktigste ved sextreffet, så om hun slipper å telle pengene i smug mens du dusjer har du tatt bort et mulig usikkerhetsmoment som kan stresse henne.

Når alt dette er skrevet vil det jo være slik at når du har vært et par ganger hos den samme gledespiken vil hun kanskje stole på deg. Da gir du henne pengene i hånda, eller legger dem diskret på bordet, og snakker ikke noe mer om det. Men med nye, ukjente, vil jeg hevde at dette er noe av det som har gitt meg en god start på samtlige treff jeg har hatt med nye kvinner. De blir positivt overrasket! Det er nemlig få menn som gjør dette.

Expand  

Liker å gi reaksjoner med emoj - ikke på denne - for lang - mulig du har hørt det før?

Lenke til kommentar
  På 4.3.2024 den 11.47, Langbein skrev:

Expand  

Jeg vil ikke vite det!

Svada er sterkt beslektet med smalltalk.  Undertegnede holder kurs i begge disipliner for at horekunder skal kunne få et bedre liv, bla. gjennom pruting  (flere sextreff for lavere kostnad)

Lenke til kommentar

Expand  

Et tu, Brute? Du må ikke gi grobianene lillefingern/langbeinet - de vill bare ta - ikke gi - og de kan ingenting/nada/nix!

• Haha 1
Lenke til kommentar

Her prøver vi å heve nivået mot Søt Michelle's elskere - selv grammatikken kneler før "Michelle" -  hva tror ghost-skribenten at hun er - en søt sviske? Dernest retter dere dolken mot opphøyet viten?

Lenke til kommentar

Expand  

Tenkte på at det virker som forumet har blitt en lekestue for noen få individer som elsker å spamme forumet og alle tråder med tull. Ikke noe vondt ment fra min side bare et ønske om et velfungerende forum, vil tro di fleste som finner forumet kommer her for å finne svar om damer og relevante problemstillinger som horekunde, ikke lese seg gjennom egotrippene til alle de som bare må kommentere i alle tråder uten at det har noe med det tråden handler om. Noen ganger kan det være morsomt, men når det blir for mye er det bare slitsomt og ødeleggende.

Det som er synd at innimellom alt pisset så er det også mye god info som kommer fram men det drukner bort i trådene. Nå er det knapt en tråd som ikke blir spammet med pissprat og informasjonen som kunne være nyttige blir borte i endeløse innlegg av pisspreik.

Bare en liten digresjon fra meg og utløp av frustrasjon men fy fader så slitsomt det er å prøve å lese gjennom dette forumet til tider om dagen.

Og ja, jeg ser jeg selv gjør det samme med denne tråden…

Lenke til kommentar
  På 4.3.2024 den 17.42, Mr. V skrev:

Tenkte på at det virker som forumet har blitt en lekestue for noen få individer som elsker å spamme forumet og alle tråder med tull. Ikke noe vondt ment fra min side bare et ønske om et velfungerende forum, vil tro di fleste som finner forumet kommer her for å finne svar om damer og relevante problemstillinger som horekunde, ikke lese seg gjennom egotrippene til alle de som bare må kommentere i alle tråder uten at det har noe med det tråden handler om. Noen ganger kan det være morsomt, men når det blir for mye er det bare slitsomt og ødeleggende.

Det som er synd at innimellom alt pisset så er det også mye god info som kommer fram men det drukner bort i trådene. Nå er det knapt en tråd som ikke blir spammet med pissprat og informasjonen som kunne være nyttige blir borte i endeløse innlegg av pisspreik.

Bare en liten digresjon fra meg og utløp av frustrasjon men fy fader så slitsomt det er å prøve å lese gjennom dette forumet til tider om dagen.

Og ja, jeg ser jeg selv gjør det samme med denne tråden…

Expand  

Helt enig. 

Lenke til kommentar

Dette er veldig enkelt - alt er ulønnet arbeid. Du må gjerne ønske bort alle farvene, men hvor mange gode tips ville du sitte igjen med? Prøv å les en avis og reflekter...

Dere er grumpy gubber som ikke leverer - lever som 223 - da kan du begynne å surmule - dette ekke NAV!

Endret av Revenger
  • Like 1
Lenke til kommentar

Jeg forstår frustrasjonen godt @Mr. V.  Og tenker å gjøre noe med det før påske, men det krever at flere av oss samarbeider.  Tenker at det viktigste vil være å holde alle tråder i Omtaler fri for utenomsnakk.  Og så strammer vi i tillegg opp noen av de andre trådene.  Nå kjører vi faktisk et chatterom-lignende opplegg i Tullekontoret.  Men mer stoff fra flere på mest mulig riktig sted.  Uten admin har det blitt sånn som dette.  Hvem er med på en oppstramming?

Lenke til kommentar

Hva med å lage en helt enkel egen site for helt enkle karer fra Innlandet - kalles segmentering - sikkert det beste. Karer som synes Porschen reagerer for kjapt -og belaste ekstra høy pris for de gutta?

• Haha 1
Lenke til kommentar
  På 4.3.2024 den 18.37, Revenger skrev:

Hva med å lage en helt enkel egen site for helt enkle karer fra Innlandet - kalles segmentering - sikkert det beste. Karer som synes Porschen reagerer for kjapt -og belaste ekstra høy pris for de gutta?

Expand  

idiot 😄😄

• Haha 1
  • Confused 1
Lenke til kommentar

Expand  

Jeg elsker den tanken!  Og en egen tråd for sånne som deg.  Jeg har jo alt et par tråder, så ingen synd på meg.

Hvem snakket om utenomsnakk i tråder?  @Mr. V dette vi prater om her burde vært i Tullekontoret, men jeg er enig i at det blir svært uoversiktelig der.  Oxo.

Lenke til kommentar
  På 4.3.2024 den 18.04, Revenger skrev:

Dere er grumpy gubber som ikke leverer - lever som 223 - da kan du begynne å surmule - dette ekke NAV!

Expand  

Du vet vel alt om nav du - altfor mye fritid og lever ut livet som tøffing på nettet ;) 

Expand  

Skjønner at du følte deg truffet av det jeg skrev...🤣

Lenke til kommentar
  På 4.3.2024 den 19.04, Mr. V skrev:

Du vet vel alt om nav du - altfor mye fritid og lever ut livet som tøffing på nettet ;) 

Skjønner at du følte deg truffet av det jeg skrev...🤣

Expand  

@Mr. V nå disser du kameraten min.  Har du sett hvordan det gikk med han som mobbet @Zezeh?  Selvsagt er vi tøffinger her på nette:-)  Her er det jo mulig å bli kronet til konge uten slektstre og krone.

Målet er ikke å krangle med flest mulig, men gjennom noen sånne krangler, og ikke minst gjennom all småpraten i trådene, så har det kommet fram noen kvaliteter hos enkelte brukere som kan komme til nytte framover.  Jeg har brukt og bruker det for å teste både den ene og den andre, bla @BergenSentrum00.  Og det morsomme er jo at ingen får slettet det di skriver nå om dagen, utenom det som blir redigert innen en time.  En annen ting er at noen få av disse trådene, eller avsporingene, har vært morsomme,  Ikke minst for deltakerne.  Og noen krangler har gledet andre oxo.  Bare den der opplysningen om at @alpdlp ber eskorter om rabatt på PM her inne for å framsnakke dem sier jo veldig mye om hvor egosentriske vi er.  Vi var mange som godtet oss da @Zezeh la ut den.  Jeg er forresten veldig varsom med hva jeg skriver til henne og andre jenter, siden jeg vet at det kan brukes mot meg siden.

Sitter her og tenker på om jeg skal trekke fram flere episoder fra den siste uka, men sparer det til en egen tråd en annen dag.

Lenke til kommentar

Beklager til alle dere fra woke / hashtag me too generasjonen, som føler dere krenket.
Var aldri meningen å ødelegge så mange tråder.
Hvor mange av dere er det som skriver anmeldelser?
Jeg respekterer dem som bidrar på forumet.
Respekterer ikke dem som bare er her for snylting av informasjon.

Denne er ikke ment for noen spesielle brukere, men føler du deg truffet..
Så burde du skrive noen anmeldelser, og bidra på forumet.
Ellers blir det er forum fullt av chat.
Jeg ser underholdning i forumet.

Vis du har en annen visjon for hvordan forumet burde være,
så starter forandringen med deg selv.

Lenke til kommentar

Hadde det ikke vært for @Tototre sin ankomst, så hadde dette forumet fremdeles vært steindødt slik det var før.  Det er nå min mening. Jeg syns vi skal gi en stor honnør til @Tototre for at han på en fremragende måte med ei humoristisk penn eller tastatur har klart å skape liv og røre her inne. Ikke la deg affisere  @Tototre av at du får litt pepper fra noen av våre forummedlemmer her inne. Fra de fleste av oss får du honning. Stå på videre for alle horekunder og alle våre flotte  gledespiker @Tototre. Og  når vi etterhvert får ryddet opp i forumet, så blir dette knallbra!

Endret av Langbein
  • Like 3
Lenke til kommentar
  På 4.3.2024 den 20.35, Tototre skrev:

@Mr. V nå disser du kameraten min.  Har du sett hvordan det gikk med han som mobbet @Zezeh?  Selvsagt er vi tøffinger her på nette:-)  Her er det jo mulig å bli kronet til konge uten slektstre og krone.

Målet er ikke å krangle med flest mulig, men gjennom noen sånne krangler, og ikke minst gjennom all småpraten i trådene, så har det kommet fram noen kvaliteter hos enkelte brukere som kan komme til nytte framover.  Jeg har brukt og bruker det for å teste både den ene og den andre, bla @BergenSentrum00.  Og det morsomme er jo at ingen får slettet det di skriver nå om dagen, utenom det som blir redigert innen en time.  En annen ting er at noen få av disse trådene, eller avsporingene, har vært morsomme,  Ikke minst for deltakerne.  Og noen krangler har gledet andre oxo.  Bare den der opplysningen om at @alpdlp ber eskorter om rabatt på PM her inne for å framsnakke dem sier jo veldig mye om hvor egosentriske vi er.  Vi var mange som godtet oss da @Zezeh la ut den.  Jeg er forresten veldig varsom med hva jeg skriver til henne og andre jenter, siden jeg vet at det kan brukes mot meg siden.

Sitter her og tenker på om jeg skal trekke fram flere episoder fra den siste uka, men sparer det til en egen tråd en annen dag.

Expand  

Her er jeg enig med alpdip. At tototre hjerneceller og prinsesse puleren ikke har mye og komme med ,mest sannsynlig har dere aldri pult noen her inne. Det er vel også lite tvilsomt at de kommer til Vestland for å knulle. Men hun Gina fra Knarvik. Som alle sikkert nå har på snapchat og som danser i sexy undertøy. Hun er både koselig og utrolig bra i bingen. Så er det sagt!  Men hun er så lokal som det går an og bli. Du finner ikke henne på real. Så motto her er at vi prøver damene og ikke har så mange meninger om alt før. snekkeren har vært i høvleriet. 

Lenke til kommentar

Jeg er selvfølgelig ikke enig. Hvor mange eskorter åpner munnen i vårt forum? For hver eskorte som sikres får vi en titt på den andre siden. Det kan umulig være negativt? Dissing knyttet til språk mv. er jo også lite lekkert spør du meg. 

• Like 1
Lenke til kommentar
  På 3.3.2024 den 14.51, Tototre skrev:

Expand  

En av mine tidligste (LENGE siden) anbefalte en litt annen fremgangangsmåte. Tell gjerne opp mens du er der, men legg igjen alle andre verdisaker og ID hjemme. Mindre sannsynlig med noen overraskelser. Men jeg har også vært i den andre enden av skalaen, fast måndelig trekk fra konto...

Lenke til kommentar

Tror dette med å ikke ta med mere penger enn du har tenkt å bruke har vært diskutert tidligere.

Synes det er en grei ting å praktisere, bare pengene i en lomme eller to.

Jeg pleier også å tømme lommer for unødvendige ting. Det er sikkert bare tvangstanker som ikke har praktisk betydning.

• Like 2
Lenke til kommentar