Langbein Skrevet Mars 5, 2024 Share Skrevet Mars 5, 2024 Btw, det at noen av oss spiller sjakk på forumet, er vel et flott skalkeskjul så ingen skal tro at vi er horekunder? 2 Siter Lenke til kommentar
Langbein Skrevet Mars 5, 2024 Share Skrevet Mars 5, 2024 En slags hvitvasking av forumet om man kan si det sånn 2 Siter Lenke til kommentar
Revenger Skrevet Mars 5, 2024 Share Skrevet Mars 5, 2024 Erfaringene med elektronikk er ikke til å kimse av - viktig med manual backup... Siter Lenke til kommentar
Revenger Skrevet Mars 5, 2024 Share Skrevet Mars 5, 2024 Akkurat nå, Revenger skrev: Erfaringene med elektronikk er ikke til å kimse av - viktig med manual backup... Andre veien er mest trist😂 Siter Lenke til kommentar
jegern Skrevet Mars 5, 2024 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2024 jegern to the rescue, vi spiller det av på nytt her: https://lichess.org/iLEikeWo 1 1 Siter Lenke til kommentar
jegern Skrevet Mars 5, 2024 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2024 For å tiltrekke oppmerksomhet til spillet kommer jeg til å poste en feltrapport med premiere i chatrommet til sjakkpartiet: https://lichess.org/iLEikeWo. Den kommer til å handle om en ung eksotisk skjønnhet, i uniform. Skal spørre om politiuniform. 3 Siter Lenke til kommentar
Langbein Skrevet Mars 5, 2024 Share Skrevet Mars 5, 2024 3 minutter siden, jegern skrev: jegern to the rescue, vi spiller det av på nytt her: https://lichess.org/iLEikeWo Flott. Jeg er klar @jegern 2 Siter Lenke til kommentar
jegern Skrevet Mars 5, 2024 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2024 15 minutter siden, jegern skrev: poste en feltrapport med premiere i chatrommet t Ved nærmere ettertanke kommer denne rapporterten til å være sterkt sensurert, men noe kommer! en dag etterpå vil jeg poste det her. Kommer i løpet av uka... 2 1 Siter Lenke til kommentar
jegern Skrevet Mars 5, 2024 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2024 Akkurat nå, jegern skrev: Kommer i løpet av uka... når den kommer hit vil ingenting være sensurert, bortsett fra penisstørrelse, den kommer til å være overdrevet 1 1 Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet Mars 5, 2024 Share Skrevet Mars 5, 2024 59 minutter siden, Langbein skrev: Btw, det at noen av oss spiller sjakk på forumet, er vel et flott skalkeskjul så ingen skal tro at vi er horekunder? Jeg ser fram til min kommende rettssak som anklaget for brudd på sexkjøpsloven, og aktor vil sikkert forsøke seg med noen andre paragrafer oxo. Til mitt forsvar svarer jeg at det var noen jeg spilte sjakk med på http://www.norsk.com Der organiserte jeg bla. @Revenger, @Langbein og @jegern i hvor og når vi skulle spille. Gleder meg til å lese overskriftene! Siter Lenke til kommentar
jegern Skrevet Mars 5, 2024 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2024 (endret) 9 minutter siden, Tototre skrev: Til mitt forsvar svarer jeg at det var noen jeg spilte sjakk med Ja, vi må øve på forklaringen, noe som "Ja, du skjønner, jeg møtte bare opp til et parti sjakk, så kledde hun av seg. Se her, jeg ble forledet av hallikene jegern og Langbein (tar opp profilbildene)". Det minner meg på @Langbein, du skal ikke ha et profilbilde da? Endret Mars 5, 2024 av jegern 1 3 Siter Lenke til kommentar
jegern Skrevet Mars 5, 2024 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2024 og @Revenger da, det kuleste profilbildet av alle her 1 Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet Mars 5, 2024 Share Skrevet Mars 5, 2024 @jegern du må ikke bruke H-ordet, for oss som kunder er det verre enn N-ordet. Jeg tenker at en god løsning er at vi fire gir alibi til hverandre. @Revenger har notert ned alle trekkene våre, tror jeg, så i rettssaken skal jeg bruke tid på å sitere alle trekkene fra våre fire matcher. Med kommentarer til hvert trekk. Siter Lenke til kommentar
Langbein Skrevet Mars 5, 2024 Share Skrevet Mars 5, 2024 5 minutter siden, jegern skrev: Det minner meg på @Langbein, du skal ikke ha et profilbilde da? Profilbilde? Jøss ja, kanskje det. Det har jeg faktisk ikke tenkt på før. Nå fikk du meg til å tenke på det @jegern. Har du et profilbilde å foreslå? Og så trenger jeg nok teknisk bistand for å få lagt det inn. Der må jeg be om din hjelp. 1 Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet Mars 5, 2024 Share Skrevet Mars 5, 2024 5 minutter siden, Langbein skrev: Profilbilde? Jøss ja, kanskje det. Det har jeg faktisk ikke tenkt på før. Nå fikk du meg til å tenke på det @jegern. Har du et profilbilde å foreslå? Og så trenger jeg nok teknisk bistand for å få lagt det inn. Der må jeg be om din hjelp. Siter Lenke til kommentar
jegern Skrevet Mars 5, 2024 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2024 3 minutter siden, Langbein skrev: Har du et profilbilde å foreslå? Og så trenger jeg nok teknisk bistand for å få lagt det inn. Der må jeg be om din hjelp. hehe ja, her søkte jeg på goofy hooker på google og fikk ganske mye rart Det er en kunst å velge riktig bilde. Kan noen foreslå et godt profilbilde for @Langbein? 1 Siter Lenke til kommentar
jegern Skrevet Mars 5, 2024 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2024 15 minutter siden, Tototre skrev: du må ikke bruke H-ordet du har rett, der gikk jeg litt over streken 1 Siter Lenke til kommentar
jegern Skrevet Mars 5, 2024 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2024 4 minutter siden, jegern skrev: Der må jeg be om din hjelp 1 1 Siter Lenke til kommentar
shawty lo Skrevet Mars 5, 2024 Share Skrevet Mars 5, 2024 (endret) . Endret Mars 5, 2024 av shawty lo fjernet bilde, han valgte en annen avatar 2 Siter Lenke til kommentar
Langbein Skrevet Mars 5, 2024 Share Skrevet Mars 5, 2024 17 minutter siden, Tototre skrev: Knallbra, @Tototre. Takker og bukker. Fikk til å legge det inn, med hjelp fra @jegern. Takk @jegern! 2 Siter Lenke til kommentar
Langbein Skrevet Mars 5, 2024 Share Skrevet Mars 5, 2024 13 minutter siden, jegern skrev: Takk for hjelpa @jegern 2 Siter Lenke til kommentar
Langbein Skrevet Mars 5, 2024 Share Skrevet Mars 5, 2024 7 minutter siden, shawty lo skrev: Kanonbra @shawty lo. 1 1 Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet Mars 5, 2024 Share Skrevet Mars 5, 2024 Går dårlig med sjakken deres i kveld, ser jeg.... Tråden sporer visst litt av? Siter Lenke til kommentar
jegern Skrevet Mars 5, 2024 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2024 Det ble bra! Da mangler det bare mer kjøtt på beina på dekkhistorien vi må fortelle til onkel. Husk: vi blir separert, muligens på isolat, så historien må være vanntett 3 Siter Lenke til kommentar
Langbein Skrevet Mars 5, 2024 Share Skrevet Mars 5, 2024 Akkurat nå, Tototre skrev: Går dårlig med sjakken deres i kveld, ser jeg.... Tråden sporer visst litt av? Neida, det går til en god sak. Fikk meg et flott profil bilde så dere er tilgitt. Men heretter må det kun bli snakk om sjakk. 2 Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg