Gå til innhold

@Langbein og @jegern spiller sjakk!

jegern

Anbefalte innlegg

2 minutter siden, HankyPanky skrev:

Du er kanskje ikke egnet som assistent likevel?

dakar, fant du ikke det du ville fort og gæli? er det noe jeg kan hjelpe deg med? for du virker som noen som hjelper andre tilbake?

• Haha 1
Lenke til kommentar
26 minutter siden, jegern skrev:

dakar, fant du ikke det du ville fort og gæli? er det noe jeg kan hjelpe deg med? for du virker som noen som hjelper andre tilbake?

Ja jeg er litt treig noen ganger og så liker jeg å finne ting på rett sted alltid.. har litt OCD kanske

Lenke til kommentar
11 minutter siden, Revenger skrev:

Fin match dette😊

Et spennende parti ja. Jeg må trå varsomt for ikke å trå feil. Liker at min motstander legger ut stillingen med jevne mellomrom.  Da er det greit for dere andre sjakkinteresserte horekunder å følge med på partiet. 

Det er flere likheter mellom gledespiker og sjakk. Det er damer begge steder og vi snakker om ulike stillinger begge steder. Skjønner derfor ikke de som hevder at man ikke kan spille sjakk og gi omtale av gledespiker i samme forum. En perfekt kombinasjon spør du meg.

Lenke til kommentar

Dc4

@Langbein ser at du ikke er en nybegynner, kan bli et spennende parti hvis jeg ikke går i trekkgjentakelse

@Revenger ikke bare på NRK men i de dunkle gangene i Oslo Scakselskap, har du vært der? Hvor mange av dem drømmer ikke om å imponere en søde pige med sine Scakkunnskaper?

• Like 1
Lenke til kommentar

@jegern Du er heller ingen nybegynner ser jeg. Ja det er du som bestemmer om du vil ha trekkgjentakelse eller ikke. Uansett så blir det swingers (damebytte) nå. Vil du ha mi dame så får jeg di?

Endret av Langbein
  • Like 1
Lenke til kommentar