Gå til innhold

Prute ned prisen (2)! 223s kort-kurs

Gjest

Pruting er ikke noe nordmenn gjør  

10 stemmer

1. 1. Hva synes du om det å prute på prisene for seksuelle tjenester?

• det er en uting
      2
    • det er jo helt greit
      6
    • vet ikke
      2

Anbefalte innlegg

Del 2 av 223s kort-kurs om hvordan du får mer sex for pengene!

Du finner Del 1 her. Dette er et uregulert marked hvor det meste er mulig. Kun fantasien setter grenser. Likevel er det noen vanlige priskategorier som rundt 80% av de sexarbeiderne som annonserer holder seg til:

• For en time incall er den vanligste prisen pr idag 2000 kroner. De fleste steder i landet, med noen lokale variasjoner. Det kan også variere litt hvilke seksuelle tjenester som er inkludert i prisen.
  • For outcall, som betyr at hun besøker deg der du er, kommer det vanligvis et pristillegg på 500 kroner i tillegg til transporten tur/retur. Outcalltillegget pruter jeg ikke på.

I del 1 skiver jeg om første gang jeg besøker en eskorte. Etter at sexen er ferdig har jeg en subjektiv opplevelse av det treffet. Enten så ønsker jeg å se henne igjen seinere, eller så blir det første og siste gangen. Nå vet jeg hva som var bra, men også hva jeg ikke likte like godt. Samtidig så har hun kjent meg inni seg, hørt stemmen min, og funnet ut om jeg er en god, eller en dårlig kunde for henne. Ja, for alle gledespikene putter oss inn i katalogene sine: Han vil jeg ha besøk av igjen, men ikke han der.

Så hva gjør jeg med de jeg kan tenke meg å besøke igjen?

1. Lista ligger lavt for gjenbesøk. Har det føltes trygt, sexen har vært tilfredsstillende og det er ikke noe av det andre som har knirket, av alle de mulige tingene som kan knirke under et sextreff, ja, da er jeg interessert i et nytt møte.
  2. Om hun ikke er vakker, eller feit, eller har andre tydelige fysiske tilkortkommenheter sammenlignet med de smellvakre modellene, så bruker jeg dette som en åpning for pruting før andre treffet. Sier det ikke direkte til henne at det er sånn, for hun vet selv at konkurransen er hard på kjønnsmarkedet. Og hun blir ofte positivt overrasket over at jeg vil møte igjen. Det kan bli starten på et langvarig besøksforhold.
  3. De gangene jeg ikke får alle tjenester jeg ønsker, eller om en, eller flere tjenester blir dårlig utført, bruker jeg dette i prutingen før andre treff. Vanligvis fører dette alltid fram i de tilfellene hvor hun synes det vil være fint å få meg på besøk igjen.
  4. Kvantumsrabatt oppnår jeg ved gjentatte besøk. Jo kortere tid mellom hvert sexmøte, jo raskere får jeg denne rabatten. Men det kommer vanligvis ikke av seg selv. Jeg spør om jeg kan få redusert pris på neste møte. Og får det ofte.

Erfaringene med å ha noen faste gledespiker over lengre tid skal også med her. Der har vi vært gjennom pkt. 4 over. Det kan være mange måneder, eller år siden. Derfor pruter jeg ikke med dem flere ganger. Har hatt flere faste som har holdt de samme lave, kvantumsrabattprisene siden det første året vi møttes. Og har hatt en fast som satte opp prisene, og jeg syntes det var helt greit.

Håper at dette kort-kurset i to deler kunne være til glede og nytte for noen.

Lenke til kommentar

Markedet er presset på pris nå om dagen, men det virker ikke som om alle er klar over dette.  Mange jenter får færre kunder enn vanlig.  De siste månedene har jeg opplevd flere ganger å få tilbud fra sexarbeidere jeg kjenner litt.  Uoppfordret.  En av de første dagene har jeg takket ja til en halvtime som vanligvis koster 1.5k.  Skal betale 800.  Etter pruting, selvsagt.  Det var ikke jeg som kontaktet henne.  Kjøper har fordel i markedet.  

Endret av Tototre
Lenke til kommentar