Gå til innhold

Prute ned prisen (1)! 223s kort-kurs

Gjest

Pruting med eskorter  

13 stemmer

1. 1. Hvor mange ganger har du prutet ned prisen ved sexkjøp de siste 12 måneder?

• har aldri prutet på prisene
      5
    • 0 ganger
      2
    • 1x
      1
    • 2-5x
      4
    • 6-10x
      0
    • mer enn 11x
      1
  2. 2. For sammenheng med sp. 1: Hvor mange sexkjøp foretok du siste 12 måneder?

• 0
      0
    • 1-10
      6
    • 11-50
      6
    • 51-200
      1
    • mer enn 201
      0

Anbefalte innlegg

For mange gutter og menn virker det som en drøm å kunne kjøpe seksuelle tjenester av en prostituert. Å få bestille akkurat den type sex som en lenger etter og søker!

Ja, det er mulig. Men dette er den lystbetonte siden av saken. For de aller fleste er det også et økonomisk spørsmål om en skal ta seg råd til dette eller ikke. Derfor handler denne utgaven av 223s kort-kurs om hvordan du får mer sex for pengene!

Det er viktig å følge med på de forskjellige tilbudene som du er interessert i.

• Hvem er hvor, og hva tilbyr hun?
  • Hvilke krav stiller du til utseende, alder og gjennomføring av sextreffet?
  • Kan du senke noe på kravlisten din for å få flere treff enn du vanligvis ville gått for?
  • Hva er egentlig viktig for deg?
  • Ville gloryhole fungert?

Rent pragmatisk tenker jeg at det kan være likegyldig hvilken hårfarge hun har om jeg velger å lukke øynene både når hun gir sugejobb, og når jeg kommer inni henne ved doggy.

Jeg pruter på denne måten, og så er det mange andre som gjør det annerledes, men det betyr jo bare at det ikke fins en fasit:

• Første melding ber jeg om pris på de tjenester jeg ønsker for en bestemt tidslengde og om hun jobber fra hus eller hotell, om dette ikke er spesifisert i annonsen.
  • Når (om) jeg får svar, kan jeg vurdere om dette er bra nok. Hvis det er dyrt, hender det jeg sender en mld. til og sier at jeg vanligvis får owo inkludert for den prisen. Hun kan la være å svare, eller forklare hvorfor det er i tillegg, eller som mange ofte gjør, ja, du skal få det inkludert.
  • Så gjennomfører jeg første møtet med henne.
  • Innenfor døren (om det ikke er gateprostitusjon) ser på henne, vurderer kropp, pupper, utseendet og lukt. Tar en prat med henne om avtalte tjenester. Gjennomfører pengeoverleveringritualet når vi er enige.
  • Noen ganger så pruter jeg her. Om bildene er falske (godtar om de er representative, eller noen år gamle) og jeg mister lysten på henne. Men sex er sex. Så om hun vil ha meg til å betale en lavere sum for å knulle henne, så gjør jeg vanligvis det. Et knull er et knull, selv om ikke dama er like fin hver gang.
  • Om hun ikke gir avtalte tjenester likevel, så forhandler vi på nytt. Og prisen går alltid ned. Eller jeg får lenger tid (som jeg alltid utnytter. Det er bare å bruke lenger tid på å slikke henne o.l.)

På denne måten får jeg value for money nesten uansett hvem jeg møter. Og betaler noe forskjellige priser etter hvordan prutingen går. De som jeg er fornøyd med får betalt det de skal ha første gang jeg treffer dem, før vi har hatt sex. Mer om hva som skjer ved 2.gangs treff og prisforhandlinger i Prute ned prisen! (2)

Endret av Tototre
link til del 2
Lenke til kommentar
3 timer siden, ShamanDureX skrev:

Jeg spør alltid om jeg kan betale med en overnatting i pent housen min, jeg er kul.
Forstår ikke hvorfor ingen vil treffe meg...

Nei,...altså noen av disse jentene blir jo faen aldri fornøyd....

• Like 1
Lenke til kommentar
3 timer siden, ShamanDureX skrev:

Jeg spør alltid om jeg kan betale med en overnatting i pent housen min, jeg er kul.
Forstår ikke hvorfor ingen vil treffe meg...

Jammen Durex, alle vet jo at du skal gifte deg med prinsessen til sommeren.  Du vet, gledespikene gleder seg med sladder, og vil ikke ødelegge erten før festen.

Lenke til kommentar

Det er sant det Simen Velle fra fpu sa, "tototre har tilgang på alle jentene, og de fleste av oss gutta egentlig ikke får oss noe som helst"

"De siste 50 årene har kvinnekampen stått i sentrum i Norge. All likestillingspolitikk har handlet om å løfte tototre, og det har gått på bekostning av oss menn."

Lenke til kommentar
3 minutter siden, ShamanDureX skrev:

Det er sant det Simen Velle fra fpu sa, "tototre har tilgang på alle jentene, og de fleste av oss gutta egentlig ikke får oss noe som helst"

"De siste 50 årene har kvinnekampen stått i sentrum i Norge. All likestillingspolitikk har handlet om å løfte tototre, og det har gått på bekostning av oss menn."

Sant nok, ikke sant?  Men jammen betaler jeg for kvinnene oxo.  Har to jobber i tillegg til jobben jeg gjør her på forumet.  Noen frynsegoder bør jeg jo ha?

Lenke til kommentar
8 minutter siden, Tototre skrev:

Jammen Durex, alle vet jo at du skal gifte deg med prinsessen til sommeren.  Du vet, gledespikene gleder seg med sladder, og vil ikke ødelegge erten før festen.

Blir det noresk tur til Ghana i sommer?
Dette gleder jeg meg til.
@Tototre blir best man.
@Revenger står for sikkerheten.
Hva er kriteriene for prinsessen?
Jeg ser etter ei høy, tynn, stor rumpe, fine pupper og hun må kunne danse sånn rumpe dans som alle er så glad i.
trenger ingen høyere utdanning.

1 minutt siden, Tototre skrev:

Sant nok, ikke sant?  Men jammen betaler jeg for kvinnene oxo.  Har to jobber i tillegg til jobben jeg gjør her på forumet.  Noen frynsegoder bør jeg jo ha?

Hvem tror du betaler mellomlegget vær gang du pruter?
Det er spleisen på noresk det.

Lenke til kommentar

@ShamanDureX takk for invitasjonen.  Jeg svarer JA.  Flotte kriterier.  Høyere utdanning vil hun jo få hos deg.  Da får hun den riktige og llivsnødvendige opplæringen.

Ja, jeg forstår jo det med mellomlegget på prutingen min at det er slik det henger sammen.  Takk til dere alle!  (noen har jo oxo sagt at de har hørt fra horekunder at det fins en 223 et sted, men de vet ikke hvem han er....)

Lenke til kommentar
2 minutter siden, Tototre skrev:

@ShamanDureX takk for invitasjonen.  Jeg svarer JA.  Flotte kriterier.  Høyere utdanning vil hun jo få hos deg.  Da får hun den riktige og llivsnødvendige opplæringen.

Ja, jeg forstår jo det med mellomlegget på prutingen min at det er slik det henger sammen.  Takk til dere alle!  (noen har jo oxo sagt at de har hørt fra horekunder at det fins en 223 et sted, men de vet ikke hvem han er....)

Det mellomlegget ditt betaler jeg med glede.
Du sender spørsmål til nye brukere, jeg sender faktura.
Det er forumets "circle of life"

Takk, vi kommer til å kose oss.
Første vi må gjøre er å finne en restaurant hvor di selger fufu!
Det neste steget er at du blir min "wing man" fortell damene om mitt pent house, og hvor kul jeg er på noresk.
Fortell gjerne at jeg ble kåret til årets hore kunde 2023, i en avstemning som kun ville blitt godtatt i et diktatur. 

Lenke til kommentar

Aldri prut ned standard pris, ikke vare uhøflig. Men jeg spørr om pakke pris når det er mange extra og det gå bra ofte. Også, hvis vi hadde en fin time og jeg vil bli litt lengre (kanskje en orgasm til med 15-20 min) er det ofte en god pris.

• Like 1
Lenke til kommentar

Pruting fører ofte til dårligere service for noe som i utgangspunktet kunne vært en god opplevelse. Men ofte regnes det som pruting om en takker nei og sier en ikke er interessert for den prisen. 

• Like 3
Lenke til kommentar
14 timer siden, hedexp skrev:

Aldri prut ned standard pris, ikke vare uhøflig. Men jeg spørr om pakke pris når det er mange extra og det gå bra ofte. Også, hvis vi hadde en fin time og jeg vil bli litt lengre (kanskje en orgasm til med 15-20 min) er det ofte en god pris.

Pruter ikke hvis alt er på stell i forhold til annonse og avtale.  Men her prøver mange å lure oss.  Og menn blir lurt!

Seinest i dag sparte jeg 500 kr på at hun brukte gamle bilder og oppga feil alder.  Ellers hadde jeg gått.  Betalte likevel 2k.  Tenker det er helt innafor.  Det ble god sex.  Timen ut.

8 minutter siden, HerrSerr skrev:

Pruting fører ofte til dårligere service for noe som i utgangspunktet kunne vært en god opplevelse. Men ofte regnes det som pruting om en takker nei og sier en ikke er interessert for den prisen. 

Ja, det er riktig.  Men måten jeg gjør det på er at det er en forhandling om varen som jeg møter ikke er som forventet.  Og det vet damene svært godt.

Jeg får god service.  Syns jeg selv.  Men det er jo subjektivt.

Endret av Tototre
Sex i dag
Lenke til kommentar
1 time siden, Tototre skrev:

Ja, det er riktig.  Men måten jeg gjør det på er at det er en forhandling om varen som jeg møter ikke er som forventet.  Og det vet damene svært godt.

Jeg får god service.  Syns jeg selv.  Men det er jo subjektivt.

Ja, så lenge du selv er fornøyd så er det alt som teller. Det er likevel noe med dette å ha sex med ei dame etter en har kalt henne uattraktiv som kan spille inn. Kanskje legger hun inn ekstra innsats og alle er happy, eller kanskje blir hun sur. For meg virker det alltid enklest å bare si nei om noe ikke helt stemmer. Orker ikke havne i diskusjoner med damer jeg ikke en gang dater. Unntaket fra regelen er thaier, for de har ikke realistiske priser til å begynne med og servicen er vanligvis dårlig uansett. Det blir som en dårlig pizza, det er greit for det er jo uansett pizza.

• Like 1
Lenke til kommentar