Revenger Skrevet Mars 1, 2024 Share Skrevet Mars 1, 2024 Man, Maria slim er vakker! Look at the jawlineđ 1 Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet Mars 2, 2024 Share Skrevet Mars 2, 2024 (endret) For en jÊvla bortkastet trÄd du starter her. Ser du det ikke selv? Det er unÞdvendig Ä stille spÞrsmÄl tilbake eller kommentere, jeg gir opp. Endret Mars 2, 2024 av Karsten Siter Lenke til kommentar
Revenger Skrevet Mars 3, 2024 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2024 Karsten, du fÄr holde deg til Petra. Noen, ihvertfall jeg, har faktisk glede av Ä se et bilde av en vakker kvinne𫶠Siter Lenke til kommentar
Revenger Skrevet Mars 4, 2024 Forfatter Share Skrevet Mars 4, 2024 (endret) Noen har sikkert skjÞnt at jeg ochsÄ er glad i kunst. Det finnes egne klasser innen temaet art appreciation - verdsettelse av kunst (nei 223, jeg mener ikke pengemessig). Jeg antar at det ikke sÄ sjeldent snubler inn en grobian, eller to, der. Slike evner ikke Ä sette pris (nei 223...) pÄ det vakre.  Aforismen til Wilde renner meg i hu: A cynic is a man who knows the price of everything, and the value of nothing. Endret Mars 4, 2024 av Revenger Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg