Gå til innhold

FKK klubber i Frankfurt


Hans xxx

Anbefalte innlegg

Jeg skal til Tyskland om ikke så lenge.  
Jeg har lyst til å teste en FKK klubb

for eksempel https://fkk-sharks.de/index.php?acc=1#action

er det noen som har erfaring fra denne typen klubber og gjerne tips i området Frankfurt og Darmstadt  

Jeg lover å skrive en tilbakemelding på gode tips  ( og kanskje ellers også)

PS Andre tips mottas også med takk 

 

  • Like 3
Lenke til kommentar

Vær obs på knepet som brukes av mange. Når dere står i baren, eller et annet sted, og snakker, vil du fort kjenne en hånd under badekåpen. Målet er å stimulere gjesten så mye at han kommer veldig raskt når det blir action. Dermed er moroa over på noen minutter for mange, og tiden kan brukes på en ny kunde.

Lenke til kommentar
6 timer siden, Hans xxx skrev:

Jeg skal til Tyskland om ikke så lenge.  
Jeg har lyst til å teste en FKK klubb

for eksempel https://fkk-sharks.de/index.php?acc=1#action

er det noen som har erfaring fra denne typen klubber og gjerne tips i området Frankfurt og Darmstadt  

Jeg lover å skrive en tilbakemelding på gode tips  ( og kanskje ellers også)

PS Andre tips mottas også med takk 

Jeg har ikke vært der, men det virker som om det kan være en av de største FKK i europa.  Helt sikkert verdt et besøk.  Tok en titt på hjemmesiden og søkte litt rundt den oxo på andre nettsider.  Det ser ut til at det er ganske gode priser om dagen.  Altså ikke skyhøyt.  Stor konkurranse om kundene antakelig.  Veldig mange forskjellige tilbud med prisavslag.  Hold tunga rett i munnen om du kvalifiserer for noen av dem.  Ellers er jo ikke 65 euro all verden å betale for inngang (50 på onsdager).  For den summen får du alkoholfri drikke, kaffe, buffet og adgang til herligheten med garderobeanlegg, håndkle, slippers og morgenkåpe.  Det ser ut til å startprisen for en sexarbeider ligger på 50 e for en halvtime.  Du avtaler med den du bestemmer deg for pris og tjenester.  Owo er under bordet, for det er ikke lenger lovlig, men mange gjør det for 20 e pluss.  Det beste syns jeg er å ta med kvinnen på et rom og ha det moro der, men kinosalen, utendørs, foran andre, kan jo oxo være spennende.  Så spørs det hvor mange runder du vil ta?  Tre syns jeg har vært max for egen del, i yngre dager.  To bør du nok ha for å få utbytte av dagsbillletten.  Skal du bare ha et ligg går du for et av spesialtilbudene og dropper mat og drikke.  Ser jo at de har fine spesialrom til leie.  Det bør du forsøke på andre besøk.  Be om å få omvisning første gangen.

  • Like 2
  • Thanks 1
Lenke til kommentar
  • 3 months later...
På 28.2.2024 den 18.26, Gjest skrev:

Vær obs på knepet som brukes av mange. Når dere står i baren, eller et annet sted, og snakker, vil du fort kjenne en hånd under badekåpen. Målet er å stimulere gjesten så mye at han kommer veldig raskt når det blir action. Dermed er moroa over på noen minutter for mange, og tiden kan brukes på en ny kunde.

Godt du sa - jeg hadde aaaaldri gjettet at damene på FKK var sååå utspekulerte...

  • Haha 4
Lenke til kommentar
Skrevet (endret)

Jeg endte ikke opp på en FKK men på Agentur May i Heidelberg. "Skylder" en review på det 

https://agentur-may.com/aktuelle-girls-heidelberg-2/

Jeg dro dit en tidlig ettermiddag og ihht siden deres var det 7 jenter på jobb. Jeg ble møtt av en hyggelig og imøtekommende resepsjonist. Han spurte om jeg hadde ønske om en bestemt "vertinne" eller ville få de som var tilgjengelig presentert. Det var 4 som var tilgjengelig. De kom inn lettkledd en for en, og hilste pent (truse og BH) .
Det var 2 +/- 30 år og to veldig unge tynne fra Romania? De to unge var enkelt å velge vekk.

De to andre derimot var begge veldig delikate/sexy. Jeg valgte ei fra Venezuela - Lucia mener jeg å huske,
På rommet ble vi enige om tjenesten. Standard + litt ekstra, så det ble 200 euro. 
Hun var utrolig leken og imøtekommende og absolutt med på leken og ville nok gjerne hatt mer en en godt voksen klarer å levere. 
Så en veldig bra opplevelse. 
Dog syntes jeg de to unge var litt for unge og tynne. Måte litt om hun som ligger der nå - Mira . Det er stadig nye jenter der har jeg sett og stort veldig høyt nivå vurdert ut fra utseende. 

Terning kast 5+ (må spare terningkast 6)  
God tur til Tyskland i simmer - et fint ferieland for de som er på dette fora.
 

Endret av Hans xxx
  • Like 1
  • Thanks 2
Lenke til kommentar
14 timer siden, Hans xxx skrev:

Jeg endte ikke opp på en FKK men på Agentur May i Heidelberg. "Skylder" en review på det 

https://agentur-may.com/aktuelle-girls-heidelberg-2/

Jeg dro dit en tidlig ettermiddag og ihht siden deres var det 7 jenter på jobb. Jeg ble møtt av en hyggelig og imøtekommende resepsjonist. Han spurte om jeg hadde ønske om en bestemt "vertinne" eller ville få de som var tilgjengelig presentert. Det var 4 som var tilgjengelig. De kom inn lettkledd en for en, og hilste pent (truse og BH) .
Det var 2 +/- 30 år og to veldig unge tynne fra Romania? De to unge var enkelt å velge vekk.

De to andre derimot var begge veldig delikate/sexy. Jeg valgte ei fra Venezuela - Lucia mener jeg å huske,
På rommet ble vi enige om tjenesten. Standard + litt ekstra, så det ble 200 euro. 
Hun var utrolig leken og imøtekommende og absolutt med på leken og ville nok gjerne hatt mer en en godt voksen klarer å levere. 
Så en veldig bra opplevelse. 
Dog syntes jeg de to unge var litt for unge og tynne. Måte litt om hun som ligger der nå - Mira . Det er stadig nye jenter der har jeg sett og stort veldig høyt nivå vurdert ut fra utseende. 

Terning kast 5+ (må spare terningkast 6)  
God tur til Tyskland i simmer - et fint ferieland for de som er på dette fora.
 

Men de damene som står på siden, var de der? Eller er det ingen sammenheng? Sidene ser gandke oppdaterte og polerte ut - 

  • Like 2
Lenke til kommentar
1 time siden, Karsten skrev:

Men de damene som står på siden, var de der? Eller er det ingen sammenheng? Sidene ser gandke oppdaterte og polerte ut - 

Hei igjen

jeg fulgte med en del på siden før jeg reiste ned  Det er i stor grad de samme jentene som kommer igjen men de er der kun en uke hver gang   
De jeg fikk presentert var definitivt de som det var bilde av da jeg var der    
Jeg sjekket nå de 

https://agentur-may.com/model/bianka-neu/?ort=heidelberg

Var hun ene jeg valgte bort!! Og det sier kanskje litt om nivået. 

 

  • Like 1
  • Thanks 2
Lenke til kommentar

Jeg var på en sånn FKK i Dresden for noen år siden. Morsom og herlig opplevelse. Var med en veldig pen jente, som enten var ungarsk eller rumensk Husker ikke sikkert. Ganske ung, nedre halvdel av tyveårene vil jeg tippe.  Hadde et barn. Eneste spor av det som jeg kunne se var et keisersnitt arr. Hun her hang litt rundt i resepsjonsområdet, og la hardt an på meg allerede mens jeg drev i garderoben. Så fort jeg kom ut av dusjen hang hun på armen min. Jeg var litt lett avvisende siden jeg gjerne ville se resten av utvalget før jeg inngikk noen som helst slags kontrakt. Jeg tok en øl i baren og ingen av de andre damene jeg så var i nærheten like attraktive så da gjorde jeg kjapt en avtale med henne. Kjøpte en sånn halv flaske med noe som så ut som champagne, men sikkert var alkoholfritt, det var nærmest en del av pakka. Pengene dine er låst inn i garderoben så du betaler i etterkant basert på hva du har holdt på med. Trodde jeg hadde nok penger, hadde tatt med en del. OWO er ikke lov, men hun sier til meg at joda, det er greit for en ekstra sum. Så vi har en herlig seanse i en suite med svær seng og speil i taket. Seinere slapper vi av litt, jeg tar en øl til i baren, hele tiden med henne på armen. Det skal sies at jeg definitivt var den mest attraktive karen der inne. Normalt utseende, slank og minst ti år yngre enn de halv - og helfete tyskerne som henger rundt der.  Vi tar et boblebad, begge nakne og mens en som tydeligvis var der for å kikke hang rundt oss som en klegg. Det blir såpass hett i boblebadet, hun rir meg uten penetrering mens jeg slikker de fantastiske puppene hennes. Silikon, men av det gode slaget. Litt slope, de simulerer ekte, og myke å ta på. Det var hun som fortalte meg at det var silikon, ellers hadde jeg ikke trodd det. Som sagt, det ble hett så da bar det tilbake til et annet rom. Nok en fantastisk seanse. Sånn flere år etterpå husker jeg kun de jentene som virkelig har stukket seg ut og hun her er en av dem. Sender henne fortsatt en varm tanke i ny og ne. Klokka begynte å nærme seg tolv og jeg hadde greier å gjøre dagen etter så jeg takket for meg. Da jeg skulle gå hadde jeg på grunn av OWO bonusen hennes, som hun fikk i det skjulte før jeg forlot garderoben, for lite cash. Hun hadde sagt til meg at jeg kunne betale med kort, noe som var løgn viste det seg. Hun stod der selv, smilte og så søt ut mens hun fikk kjeft og sjefen og dama i kassa lurte på hvordan vi skulle løse det her. En vennlig tysker som snakket godt engelsk sa det ikke var så veldig langt til en minibank så løsningen ble at jeg etterlot telefonen min som pant mens jeg gikk for å ta ut mer cash. Tror det var 50 EURO jeg hadde for lite. Betalte alt i alt kanskje rundt 200 EURO pluss de 50. Husker ikke helt, men det var ikke mye for all den morroa, såpass husker jeg. Fikk hennes private nummer før jeg dro, hun foreslo å komme på hotellet mitt en kveld mens jeg var der. Dessverre var det andre konferansedeltagere på samme hotell så jeg tok aldri den sjansen, selv om jeg tekstet litt med henne. 

  • Like 4
  • Thanks 1
Lenke til kommentar

En ting til jeg kom på. De ble også litt sure fordi badekåpen min hadde blitt litt våt i kantene etter den seansen i boblebadet. Antar den skulle vaskes uansett. Tyskere altså. :D

 

  • Like 4
Lenke til kommentar

Jeg antar at jeg kommer med selvfølgeligheter nå, men alikevel - da er jeg jo i godt selskap.. 🤪

Det finnes knapt virkelige FKK klubber igjen i Tyskland - eller kanskje ikke noen steder(?) I de virkelige FKK klubbene var damene helt nakne. Jeg husker lett hvor fint det var på FKK Sunshine i München under oktoberfest. Det var bare å sitte i bare og nyte synet av damene yten mulighet til juks før en avtalte med sin utkårede hva, hvordan og hvor mye. Og så sette i gang.

Nå er de fleste klubber som feilaktig kaller seg FKK egentlig saunaklubber el.l : damene har som regel på lange kjoler, som kan skjule slappe pupper, eller annet faenskap... Bikini hjelper, men min erfaring er at det brukes sjeldent...

Er det noen som har oppdatert info om det fortsatt finnes virkelige FKK klubber? Jeg er meeeget interessert ihvertfall... 🤩🤩

Endret av Karsten
  • Like 4
Lenke til kommentar
  • 3 weeks later...

Artemis i Berlin er damene kliss nakne unntatt en kveld i uka da dei har bikini på seg 

Har vært der mange ganger før pandemi .Har vært der etterpå også, ikke samme utvalg av damer, men forsatt verdt et besøk. 

Forstår at dette skulle ligget under Berlin 

  • Thanks 2
Lenke til kommentar
  • 4 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...